کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۱۴۶۸۰۸
تاریخ خبر:

سردار قاسمی: «آشتی ملی» فتنه ای جدید است

عضو جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در خصوص سخنان زیباکلام بیان داشت: بنده مانند وزیر امور خارجه توئیتر ندارم که سخنان خود را توئیت کنم اما فریاد خود را در این جمع‌ها عرضه می‌دارم و در جواب آقای زشت‌کلام که به من گفت؛ در طول چهل سال آتش زدن پرچم آمریکا چه دستاوردی برای شما حاصل شد؟ بنده هم در پاسخ به او خواهم گفت؛ آتش زدن پرچم آمریکا نماد استکبارستیزی انقلابیون و اسلام‌ستیزی خود آنان است بلکه خود آمریکایی‌ها هم اعتقادی به آن پرچم ندارند.

سردار قاسمی با بیان اینکه فتنه‌گران به‌دنبال ابطال انتخابات و زیر سؤوال بردن رهبری در سال ۸۸ بودند، افزود: رهبری با تمام سیاست و کیاست یک رأی و کارگر هم یک رأی دارد، این چه تفکری است که در انتخابات تقلب شده است، آنها ۸ ماه فتنه را طول دادند و در شلوغی‌های تهران در نزدیکی با بیت رهبری، کف خیابان‌ها ریختند و هر کاری و توهینی را که می‌خواستند کردند و همگان چه داخلی‌ها و چه خارجی‌ها به آن اذعان می‌دارند.

به گزارش فارس، وی ادامه داد: اگرچه اتاق فکر فتنه و پشتیبانی رسانه‌ای و تدارکاتی آن در خارج بود اما ماهیت و جنس فتنه خودی بود و بر حسب ظاهر پس از ۸ ماه با حماسه بی‌نظیر و ملی ۹ دی ۸۸ خوابید، اما همه می‌دانند این‌گونه نیست و این فتنه چیزی مثل سرطان است و هنوز هم از خون و گوشت نظام تغذیه می‌کند و این روزها گنده‌تر و خطرناک‌تر هم شده است و همین مطرح ساختن بحث آشتی ملی در جامعه خود نوعی فتنه‌ای جدید است.

این فرمانده دوران دفاع مقدس در خصوص بحث آشتی ملی گفت: اینهایی که بحث آشتی ملی را مطرح می‌کنند چون به میل‌شان بستگی داشت نه ملی بودنشان، اینها این روزها با چه رویی آمده‌اند و علم آشتی ملی را برداشته‌اند، کسی که ملی است وام را از عبدالله سعودی نمی‌گیرد، حیفا و نتانیاهو نمی‌تواند پشتیبانش باشد، این موضوعات را برای همه روشن کنید و بعد بیایید آشتی ملی را مطرح سازید.

قاسمی بیان داشت: سرباز از نظر ما یعنی سردار شهید همدانی، شهید فرزانه که هنوز جنازه‌اش نیامده، یعنی ژنرال قاسم سلیمانی که ده‌ها هزار کیلومتر جلوتر از رهبری ایستاده‌ است تا خود را فدای آن فرمانده نمایند.

کدخبر: ۱۴۶۸۰۸
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • ebi.binazer

    اشتی ملی .فوق العاده س

  • arashk.ya

    اینجا کسی با کسی قهر نیست که اشتی کنه.

  • ناشناس

    فدایی داری سردار????

  • alirezahosseinpour

    رو رو برم ؛ این حرفها از فتنه ای که میگی ن بدتره

  • hassibaba

    جنابعالی با تریبونهایی که داری نیازی به توییتر نداری عزیزم

  • molla.nasroddin

    ای بابا حرف میزنن فتنه گرن نمیزنن ساکتین فتنه گرن آشتی میدن فتنه گرن…

  • shahram111

    خخخخخ سردار…..