کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۸۲۵۸۸
تاریخ خبر:

در جلسه بازیکنان پرسپولیس با سرپرست باشگاه چه گذشت؟

سرپرست باشگاه پرسپولیس پس از نشستی که با بازیکنان این تیم داشت اعتصاب کردن به خاطر مشکلات مالی و عمل نکردن باشگاه به تعهداتش را رد کرد و گفت: در این نشست به هم قول قهرمانی دادیم.
بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس تمرین عصر دوشنبه خود را به خاطر مشکلات مالی و عملی نشدن تعهدات باشگاه به جای زمین چمن در سالن برگزار کردند و پس از آن به نشانه اعتصاب اعلام کردند تا زمانی که مطالباتشان را دریافت نکنند در تمرینات شرکت نخواهند کرد.

به دنبال این اتفاقات بازیکنان راهی باشگاه شدند تا با علی اکبری طاهری سرپرست باشگاه نشستی را برگزار کنند. درحالی که بازیکنان خارجی هم راهی باشگاه شده بودند اما به آنها اعلام شد که از جلسه بیرون بروند. ماریچ، اومانیا و بنگستون در این نشست حضور پیدا نکردند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر طاهری پس از نشستی که با بازیکنان پرسپولیس داشت با رد اینکه تمرین نکردن سرخپوشان معنایش اعتصاب نیست در مورد دلایل نشست با بازیکنان گفت: آنطور که می گویند اعتصاب شده اصلا درست نیست. اعتصاب در فرهنگ ما معنای دیگری دارد که اصلا در این مورد صدق نمی کند.

وی در تشریح بیشتر اتفاقی که امروز برای بازیکنان پرسپولیس رخ داد گفت: صبح که به همراه آقای برانکو به ورزشگاه شهید کاظمی رفته بودیم تا بازدید از این ورزشگاه و امکانات ان داشته باشیم به ایشان عرض کردم که بعدازظهر به تمرین خواهم آمد تا با بازیکنان دیداری داشته باشم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: به خاطر مشغله کاری و مسائلی که وجود داشت بنده نرسیدم به ورزشگاه درفشی فر بروم و به بازیکنان پیغام دادم که به باشگاه بیایند تا باهم صحبت کنیم. در این جلسه هم در مورد مسائل مختلف با یکدیگر صحبت کردیم و بعد هم به یکدیگر قول قهرمانی دادیم و تمام شد.

طاهری در پاسخ به این پرسش که آیا مشکلات مالی بازیکنان دلیل تمرین نکردن در زمین چمن بوده است گفت: به هر حال ممکن است هر بازیکنی مشکلات خاص خودش را داشته باشد. تمرین نکردن در چمن جزو حوزه اختیارات آقای برانکو است و ایشان باید در این زمینه توضیح بدهند اما همانطور که گفتم بحث اعتصاب و این مسائل نیست.

کدخبر: ۸۲۵۸۸
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • yasser3al

    فک کنم کار سوشا مکانی باشه چون اون تازه به تمرینات اضافه شده، همیشه تو حاشیست?

  • mohsenbayat

    کار مهدی طارمی بزرگ تیم بوده نگفتم این ط ارمی تیمو زمین میزنه