کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۸۸۰۴۹
تاریخ خبر:

تکذیبیه دفتر آیت الله هاشمی درباره حاشیه سازی های سفر به کیش

دفتر رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام در اطلاعیه ای اخبار منتشر شده در مورد سفر آیت الله هاشمی رفسنجانی به کیش را تکذیب کرد. به گزارش انتخاب، متن اطلاعیه دفتر رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام به این شرح است: گویا قصه پردازان خیالی دست از کارهای خویش بر نمیدارند و بر آنند تا شکست سیاسی خود در انتخابات سال گذشته را با انتشار اخبار غیر واقعی توجیه نمایند. تازه ترین اقدام آنان، حاشیه سازی از سفر نوروزی آیت الله هاشمی رفسنجانی و دکتر حسن روحانی به جزیره کیش است که امسال کینه جویانه تر از گذشته دست به قلم برده اند و یک سفر کاملا معمولی و مانند سال پیش را، امنیتی جلوه دهند. به خاطر تماس های مکرر مردم عزیز ایران از سراسر کشور و ابراز نگرانی آنها به خاطر خبرهایی که یک گروه شناخته شده در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی انتشار داده اند، دفتر آیت الله هاشمی رفسنجانی به اطلاع هموطنان عزیز می رساند که اخبار مربوط به حاشیه های سیاسی و امنیتی سفر آیت الله هاشمی رفسنجانی کذب محض است و شدیداً تکذیب می شود. لازم به یادآوری است که خبرهای مربوط به دکتر روحانی از طریق دفتر رئیس جمهور و خبرهای مربوط به آیت الله هاشمی رفسنجانی از سوی اداره کل روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام منتشر می شود و مردم عزیز اخبار مربوط به این دو شخصیت نظام اسلامی را از طریق مراجع رسمی و خبرگزاری های واقعی کشور پیگیری نمایند.

شایعه ها چه بودند؟
از چند روز پیش این شایعه در برخی سایت های خاص، دست به دست می چرخید: " سفر های تفریحی خانواده هاشمی رفسنجانی روز گذشته نیز در رسانه ها مورد توجه قرار گرفت. سابقه حاشیه سفرهای خانواده رفسنجانی به خاطرات اکبر رفسنجانی از جت اسکی سواری خودش و مهدی (پسرش که هم اکنون در زندان است) در آبهای سد لتیان و همزمان با روزهای عاشورا و تاسوعا بر می گردد. آخرین بار نیز سفر فائزه رفسنجانی به چند ایالت آمریکا در بهمن و اسفند ماه ۹۴ برای این خانواده حاشیه ساز شده بود. اما روز گذشته در اولین روز سال نو هاشمی رفسنجانی به همراه خانواده و فامیل در قالب گروهی ۱۳۰ نفره وارد جزیره کیش شدند و جالب اینجاست که مورد استقبال رسمی نیز قرار گرفتند. بعد از رفسنجانی؛ حسن روحانی نیز که ظاهرا علاقه زیادی به تفریح در آبهای خلیج فارس دارد ظهر امروز برای چندمین بار در دو سال ریاست جمهوریش وارد این جزیره شد. البته ظریف، وزیر خارجه کابینه یازدهم با ابراز ناراحتی از اینکه چندی است نتوانسته است به سفر تفریحی برود گفته است: به دلیل مشغله زیاد ۶ ماه!! است که نتوانسته به ویلای شمالش برود!! سفر هاشمی رفسنجانی و حسن خمینی به شمال کشور نیز با تصاویری که از رانندگی سید حسن و حضور رفسنجانی در کنارش در جاده های شمال منتشر شد از اخبار سفری مسئولین در هفته های اخیر بود. گفتنی است سفرهای هاشمی رفسنجانی سالهای گذشته نیز با اخبار و تصاویری مثل خوردن کباب میش بر سر سفره شیوخ عربستان سابقه خبر سازی داشته است. "

کدخبر: ۸۸۰۴۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • ebinazari

    چرا آبروی مردم را میبرید ؟

  • azadian

    یعنی حق مسافرت ندارند؟!؟!؟

  • alireza678

    باختن گریه نداره، چرا وقتی انتخابات رو ب اختید این کارو میکنید. اتفاقا این سفر خی لی هم خوبه و کیف میده…

  • shaida

    برای چی بایدتکذبب کنند مگر مسافرت اشکالی دارد

  • daniell

    هیچکس منکر این نیست که مسئولین نباید مسا فرت کنند و خوش بگذرونند. ولی من بشخصه با ریا کاری مشکل دارم مسئولین (امثال جناب هاشمی و خانواده محترمشون)ادعای ساده زیست ی و دلسوزی برای امثال من روکه با یه میلی ون حقوق ٬داغ یه سفر در سال رو دلم مونده رو نداشته باشند٬هر روز با فک و فامیلاشون برن اروپا نوش جونشون .منم ادای روشنفکرا رو در میارم و ازشون دفاع میکنم

  • aminmalmirr

    از کاه٬کوه نسازید?