کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۱۹۵۴
تاریخ خبر:

«تراکتورسازی» اول شد

حواشی بازی حساس تراکتورسازی تبریز و نفت تهران با آن ۸ دقیقه تاریخی و خبرساز، هر پنج خبر پربازدید ایسنا در هفته گذشته را به خود اختصاص داد و اگرچه تیم تراکتورسازی نتوانست به مقام قهرمانی لیگ برتر فوتبال ایران دست یابد اما در پربازدیدهای رسانه‌ها در صدر ایستاد.

در ادامه، پنج خبر پربازدید خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) در هفته پایانی اردیبهشت‌ را مرور می‌کنیم:

۵- پنجمین خبر پربازدید ایسنا در هفته گذشته، اظهارات دبیرکل فدراسیون فوتبال درباره بازی تراکتورسازی و نفت بود. علیرضا اسدی درباره حواشی دیدار تراکتورسازی و نفت تهران با بیان اینکه در این قضیه به تراکتور ظلم شده است و باید درباره آنها احقاق حق شود، اعلام کرد که به دنبال مسببان این اتفاق هستند تا با آنها برخورد کنند. او در پاسخ به این سوال که آیا جام قهرمانی از سپاهان پس گرفته می‌شود یا خیر گفت: احقاق حق بحثی منطقی است. ما باید ببینیم اگر حقی ضایع شده است این حق را برگردانیم. هر احتمالی وجود دارد. باید مستندات را جمع کنیم و پس از کامل شدن مستندات جلسه‌ای برگزار کنیم و درباره این موضوع تصمیم بگیریم.

۴- گفت‌وگوی ایسنا با سرمربی تیم فوتبال نفت تهران درباره بازی تیمش مقابل تراکتورسازی، چهارمین خبر پربازدید ایسنا در هفته گذشته شد. علیرضا منصوریان در این گفت‌وگو از اتفاقات روی داده در دقایق پایانی دیدار تیمش برابر تراکتورسازی به شدت انتقاد کرد و آن را «۸ دقیقه تلخ تاریخ فوتبال ایران» نامید.

۳- روایت رئیس کمیته مسابقات لیگ از خسارات سنگین در تبریز، توانست عنوان سومین خبرپربازدید هفته در ایسنا را از آن خود کند. غلامرضا بهروان در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: اتفاقات بسیار بدی در ورزشگاه یادگار امام رخ داد که در آخر هم خسارت سنگینی را به ورزشگاه وارد کرد.

۲- علیرضا فغانی داور بازی تراکتورسازی تبریز و نفت تهران هم توانست سهمی در اخبار پربازدید ایسنا در هفته گذشته داشته باشد. او که پس از این بازی و در جریان حوادث روی‌داده در ورزشگاه یادگار امام (ره)، محور اصلی بخشی از انتقادات بود، در گزارشی از ایسنا به خلبان مرحوم هواپیماهای ساقط‌شده تشبیه شد و نویسنده این گزارش استدلال کرد که او مظلوم‌ترین فرد بوده و حمله به بهترین داور ایران نه اخلاقی است و نه قانونی.

۱- و نهایتا پربازدیدترین مطلب ایسنا در هفته گذشته، گزارشی بود با عنوان همه متهمان ماجرای ورزشگاه تبریز. در این گزارش، متهمان جنجال تبریز به دو گروه داخلی و خارجی تقسیم شدند؛ داخلی‌ها کسانی بودند که در بازی حضور داشتند و خارجی‌ها را کسانی تشکیل می‌دادند که در مسابقه نقش مستقیم نداشتند.

کدخبر: ۳۱۹۵۴
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • behroz12

    فغانی قهرمانیو از تراکتور گرفته، حالا شم ا میگید بهترین داور ایرانه؟!؟!؟!؟؟

  • gilas

    تراکتور نتونسته بازی برده رو نگه داره قه رمانی رو فغانی گرفته؟؟؟ کسی ک فینال جام ملت ها رو بهش میدن اگه بهترین تو آسیا نب اشه یکی از بهترین هاست

  • asger

    چه ربطی داره تراکتور باخت دیگه تموم شد ف غانی دیگه چیه 3به 1 جلو بود میخواست حفظش میکرد حالا هم بازندست تموم شد رفت

  • mehmet

    حیف از این داورهایی که دارن تو این بلبشو ی فوتبال میسوزن…. نمیگم همشون در لول بال ا هستن،اما خیلی سرتر از تیم ها و لیگ و ک یفیت فوتبال این روزهای ایرانند