کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۱۹۶۸۷۳
تاریخ خبر:

بازی گلشیفته فراهانی در یک فیلم اسرائیلی به روایت روزنامه کیهان

روزنامه کیهان نوشت: حدود سه ماه قبل بود که رسانه‌های ایرانی خبر دادند که گلشیفته فراهانی در یک فیلم اسرائیلی نقش‌آفرینی کرده است. اما صفحه رسمی وزارت امور خارجه این رژیم جعلی، روز گذشته خبری را درباره بازتاب خبر حضور این بازیگر در این فیلم اسرائیلی منتشر کرد.

همکاری فراهانی با سینماگران رژیم اشغالگر قدس در حالی اتفاق افتاده که این روزها اسرائیل تبدیل به نامی نفرت‌انگیز شده است و بسیاری از هنرمندان جهان اقدام به تحریم این رژیم غاصب می‌کنند.
نکته قابل تأمل این است که فراهانی در این فیلم اسرائیلی نقش جاسوس موساد را ایفا کرده است. این فیلم هم مثل بسیاری دیگر از آثاری که این بازیگر در خارج از کشور بازی کرده از نظر حرفه‌ای دست چندم و فاقد ارزش و اعتبار هنری ارزیابی شده است.
متأسفانه برخی از بازیگران سینمای ایران فریب سراب هالیوود را می‌خورند و به کشور خودشان پشت می‌کنند، اما در نهایت برای کسب معاش ناچار مجبور به حضور در نشریات مد لباس و بازی در فیلم‌های درجه سه می‌شوند.
گلشیفته فراهانی پس از خروج از کشور در مصاحبه‌ای گفت زندگی‌اش را مدیون مادر بهایی و پدر کمونیستش است.

کدخبر: ۱۹۶۸۷۳
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • elnazi

    خیلی حقیره

  • sha44

    خب که چی؟ این خانوم حرفه اش بازیگریه طبی عیه هر چی دوست داره انتخاب کنه، مثل این میمونه بگیم فلانی مکانیکه چرا رفته ماشین یه یهودی صهیون رو درست کرده

  • pouyahayati

    تا کور شود هر آنکه نتواند دید

  • alireza730

    البته این خانووم با اینکارش اوج نفرت شو نسبت به کشورش نشون داده .. خانومی که کشف حجاب میکنه تو فیلم های مزخرف و نقش های چندش اور رو بازی میکنه رو نباید ازش توقع میهن پرستی داشت ؟ اون دوست مون هم که می گه که چی ؟خودشم معنی حرف شو درست متوجه ن شده؟ بازیگر بودن جرم نیست ولی تو فیلم کش وری بازی کنی که دست ش به خون مردم کشورت آلوده ست ی چیز دیگه ست ؟این خانوم با علم اینکه میدونسته اینکارش توهین به ی ملت ه ه بازی کرده هر چند هم نقش های مزخرفی به ش بدن ؟

  • firouz

    حد انسان را آزاد خلق کرده

  • Alireza77

    Alireza730داداش يه سوال الان منظورت كدوم كشور بود كه دستش به خون مردممون آلوده ا ست؟

  • mahan

    موفق باشه

  • soliman

    خدابه انسان ازادی داده پس اعمالش رو ما م ردم نباید نقد کنیم .وبرعلیش حکم کنیم!؟

  • ناشناس

    در جواب کسی که گفت کدوم کشور دست اش به خ ون مردم ما آلوده است باید بگم :خود اسرائ یل ها دارند میگن دانشمندان هسته ای ایران ما رو ما کشتیم و پشتیبان داعشی هستند ک ه جوانان ما را شهید کردنند..

  • abbas4mir

    انسان آزاده و حق انتخاب داره هرچند اینجا آزادی نداریم…البته آزادی بیان داریم ولی آزادی بعد بیان نداریم….خانم فراهانی هم مختاره…موفق باشه