کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۱۱۰۵۷۵
تاریخ خبر:

انتقال هیگواین به یوونتوس، دومین انتقال گران‌قیمت تاریخ فوتبال

ظهر امروز خبر انتقال هیگواین به یوونتوس، فوتبال ایتالیا را به شوک فرو برد. یوونتوس پس از اینکه دلورینتس اعلام کرده بود با باشگاه یوونتوس مذاکره ای بر سر جذب هیگواین نخواهد داشت و این تیم باید بندفسخ ۹۴٫۷ میلیون یورویی این بازیکن را پرداخت کند، این درخواست را قبول کرده و قرار شده رقم فسخ قرارداد این ستاره آرژانتینی را پرداخت کند.

بسیاری از رسانه ها مدعی شدند که یوونتوس پنج روز دیگر مراسم معارفه هیگواین را برگزار خواهد کرد. این در شرایطی است که آلگری سرمربی یوونتوس پس از بازی دوستانه امروز ترجیح داد نظری در این باره ندهد.

بر اساس گزارش جانلوکا دی مارتزیو؛ باشگاه یوونتوس تأیید کرد که مذاکراتی با گونزالو هیگواین داشته و این بازیکن پیشنهاد یوونتوس را پذیرفته و خواهان پیوستن به این تیم است. اکنون باشگاه یوونتوس با باشگاه ناپولی وارد مذاکره شده و با وجود اینکه دلورینتس اعلام کرده بود مذاکره ای بر سر هیگواین انجام نمی دهد، احتمالاً یوونتوس به زودی اعلام می کند که بند جدایی ۹۴٫۷ میلیون یورویی هیگواین را پرداخت خواهد کرد. در صورت تایید شدن این انتقال هیگواین بعد از گرت بیل (۱۰۱ میلیون یورو از تاتنهام به رئال مادرید) تبدیل به گران قیمت ترین بازیکن تاریخ می شود. پیش از این رونالدو با انتقال ۹۴ میلیونی از منچستر به رئال در رتبه دوم قرار داشت.

کدخبر: ۱۱۰۵۷۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر