کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۱۷۸۹۵۵
تاریخ خبر:

انتقاد نیکی هیلی از شعار «مرگ بر آمریکا»

نیکی هیلی در نشست خبری در نیویورک در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد گفت: کشورهای زیادی دیدگاه های خودشان را در این خصوص دارند که آیا ایالات متحده باید در توافق هسته ای بماند یا خیر. اما این کشورها در این وضعیت قرار ندارند که ببینند ایرانی ها می گویند مرگ بر آمریکا. انها نمی گویند مرگ بر آلمان. آنها این سخنان را بیان نمی کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، نماینده امریکا در سازمان ملل ادامه داد: شاهد آن هستیم که حملات تروریستی که در هرجا روی می دهد با ایران ارتباط هایی دارد و ما باید در این زمینه مراقب باشیم. بنابراین آنچه کشورهای دیگر درباره آمریکا می گویند هرگز تعیین کننده اقدام امریکا نبوده است. آنچه برای رئیس جمهور امریکا مهم است که بداند ایا همه کارهایی که انجام می دهد به بهترین شکل همسو با منافع امنیتی مردم آمریکا قرار دارد و اتفاق جاری نیز همینطور است.

کدخبر: ۱۷۸۹۵۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • mamadariay

    به این میگن حرف حساب

  • ناشناس

    خب راست گفته دیگه

  • daryosh74

    خب خانم!!؟ مگه اون موقع که توافق را امضا کردید مرگ بر آمریکا نمیگفتیم؟ حالا که م یخواهید دبه کنید یاد مرگ بر آمریکا افتاد ه اید؟ لابد بعدش باید مرگ بر اسرائیل بره کنار ، بعدشم، الله اکبر گفتن، بعدشم نفس کشیدن، تا خواسته اصلی پلیدتان که زمانی وزیر خارجه زشت رو و زشت خویتان /وارن کری ستوفر/ اعلام کرد که باید ریشه مردم ایران را خشک کنیم، را اجرا کنید؟ مگه اینکه خو ابشو ببینید، برو از گنده ترای مثلاً عاقل ترتون مثل کارتر وکلینتون و بوش پدر و پسر و اوباما بپرس تا بفهمی که هیچ غلطی نمیت وانید بکنید و دست قدرتمند نظامی ایران در عراق و افغانستان و سوریه و لبنان و مرز اسرائیل، گلوی وحشیتان را زیر پنجه خودش د اره

  • Tintin806

    خدایی منم هرچی دقت میکنم میبینم هرجا جنگ ه اسم ایرانم هس…راس میگه دیگه

  • mehdi313

    مرگ برآمریکا تروریست بلفطره

  • soliman

    بعد امریکا چی میخواد تو کشورهای دیگه پای گاه داره داعش رو ایران به وجود اورد .فعل ا صبر کن ابر قدرت .شوروی با اون همه بزرگ ی نابود شد تو که کل کشورت متفرقه . درود بر ایران کهن?

  • ناشناس

    خب تغییرش بدید به مرگ بر ترامپ! اینطوری خیلی قشنگ تره اینا هم دهنشونو میبندن

  • moualem

    حرف درست و منطقی است اگر سران دو کشور با هم مشکل دارن به دو ملت ربطی نداره.