کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۱۷۳۹۹۵
تاریخ خبر:

اعلام آمادگی بقایی برای محاکمه علنی

حمیدرضا بقایی در ویدئویی که سایت دولت بهار منتشر کرده است با بیان اینکه در ایامی که من در زندان بودم حرف‌هایی زده شد که از نظر اخلاقی درست نبود، گفت: اطلاعات غلط به آقای اژه‌ای می‌دهند. آقای اژه‌ای می‌گوید من دو میلیون دلار دریافت کرده‌ام باید شفاف شود که من چه زمانی این پول را دریافت کرده‌ام.

به گزارش خبرآنلاین، حمیدرضا بقایی ادامه داد: دو بار ۱۰ نفر به داخل خانه من ریختند و بعد در سال ۹۶ گفتند خانه بقایی را پیدا نکردیم که برایش احضاریه بفرستیم. مگر کره زمین جا به جا شده است؟! حتی به من احضاریه کتبی نداده اند.

بقایی با بیان اینکه گفتند که من در زندان در سوییت بودم در حالی که من ۵ ماه نور آفتاب را ندیدم، گفت: حاضرم با آقای اژه ای و خبرنگاران برویم جای نگهداری من را ببینیم. اگر همه قبول کردند که آنجا جایی است که بشود آدمیزاد را نگه داشت من هر مجازاتی را قبول خواهم کرد.

بقایی گفت: ان شاالله دادگاه علنی برگزار شود با حضور همه رسانه ها برگزار شود البته به جز صدا و سیما. چون صدا و سیما منصف نیست.

او ادامه داد: یکی از اتهامات من داشتن ماهواره است. من از اینجا به همه می گویم کسانی که ماهواره دارند با من شریک جرم هستند.

کدخبر: ۱۷۳۹۹۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • khordbin

    بعداز دادگاه علنی گل سرخی، دادگاه علنی و اقعی ندیدیم

  • jm.1987

    خدایا آدمای درستکار و پاکدست چقدر زیاد ش دن. یعنی باور کنیم همون یه خونه رو داری. دو میلیون رو کی گرفتی خیلی مهم نیس ولی اینکه نمیگی من نگرفتم خیلی مهمه. خلاصه ا ینکه با وجود اینهمه آدم کار درست تو اون دولت که همشون پاک پاک تشریف دارن چرا وضع اونطوری پیش رفت قیمت دلار،خونه،ماشین و قطعات و مصالح ساختمانی و…(خیلی زیاده)با اون سرعت رفت بالا و خلاصه قشر ضعیف ضعیفت ر شد و بعضیا یهویی پول رو پول گذاشتن رو هم خدا میدونه هم مردم شما دیگه دست از عو ام فریبی بردار کسی حوصله نداره.البته نمر ه این دولت چهار سال دیگه معلوم میشه که ب ه نظر نمیاد با شما تفاوتی داشته باشه.

  • star30

    بنده خدا کمرش زیر سنگینی اتهامات شکست?

  • alireza-ar1

    اگه کسی باهات نساخت خرابش کن!!

  • arashk.ya

    شفافیت همیشه خوب بوده.

  • alibavi

    همه چی شفافه!

  • kalanimehr

    جناب khordbinسریال دادگاه کرباسچی رو مگه ندیدید

  • khordbin

    آقای کلانی، گفتم واقعی