کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۱۹۱۳۹۴
تاریخ خبر:

اسکار ۲۰۱۸ برای ایرانی‌ها زود به پایان رسید

آکادمی علوم و هنرهای سینمایی اسکار فهرست ۹ فیلم منتخب را برای رقابت در شاخه بهترین فیلم خارجی جوایز سینمایی اسکار معرفی کرد.

«یک زن شگفت انگیز» ساخته سباستین للیو از شیلی، «خالی از عشق» به کارگردانی اندری زویاگینتسف از روسیه، «محوشدگی» به کارگردانی فاتح آکین از آلمان، «از جسم و روح» به کارگردانی ایلدیکو انیادی به نمایندگی از مجارستان، «خوشبختی» ساخته الن گومه از سنگال، «میدان» ساخته روبن اوستلوند از سوئد، «توهین» ساخته زیاد دوئیری از لبنان، «فاکس ترات» به کارگردانی ساموئل مائوز از رژیم صهیونیستی و «زخم» ساخته جان ترنگوو به نمایندگی از آفریقای جنوبی ۹ فیلمی هستند که در رقابت شاخه بهترین فیلم غیرانگلیسی اسکار ۲۰۱۸ باقی ماندند.

سینمای ایران امسال با فیلم «نفس» به کارگردانی نرگس آبیار در این رویداد سینمایی حضور داشت که از راهیابی به جمع ۹ فیلم مرحله دوم این شاخه بازماند.

نامزدهای نودمین دوره جوایز سینمایی اسکار روز ۲۳ ژاویه ۲۰۱۸ (سوم بهمن) اعلام خواهند شد و مراسم اعطای جوایز این رویداد مهم سینمایی نیز روز چهارم مارس (۱۳ اسفند) برگزار خواهد شد.

کدخبر: ۱۹۱۳۹۴
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • nirvana

    این همه فیلم عالی چرا فیلم نفس رو فرستاد ن؟

  • faryadesokot

    معلوم بود قبول نمیشه… حالا آگه یه فیلم س یاه نما بود… مثل همون فیلم مزخرف فرهادی… رقابت نکرده آشکارا بهش می دادن.. آخه او ج حماقت یارو سایه مارو با تیر میزنه بعد بیاد به جایزه به همچین فیلمی از کشور ما تقدیر کنه. زهی خیال باطل

  • aliroushandel79

    نفس فیلم خوبی بود ولی گزینه مناسبی برای اسکار نبود

  • abolfazltwin

    باید ابد و یک روز میفرستادن

  • khordbin

    کیهان، بفرمایش!