کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۱۰۷
تاریخ خبر:

چه کسانی از تشییع جنازه هادی‌ نوروزی پول به جیب زدند؟

آنهایی که از مراسم تشییع جنازه هادی نوروزی برمی‌گردند، می‌گویند در عین برگزاری باشکوه،‌ شیطنت‌هایی هم انجام شده است.

بعضی‌ها از بلیت فروشی مجموعه ورزشی آزادی حرف می‌زنند و عده‌ای هم می‌گویند ورود به پارکینگ مجموعه به شکل رایگان نبوده است.

با این حال مصطفی سامانی مشاور و مدیر دفتر مدیریت مجموعه ورزشی آزادی هر گونه کسب درآمد را حداقل از جانب خود مجموعه آزادی رد می‌کند. به گفته او بلیت‌فروشی انجام نشده اما «یک آدم معلوم‌الحالی که پیمانکار هم نبوده» توانسته از تشییع جنازه کاپیتان جوان پرسپولیس پول به جیب بزند.

سامانی می‌گوید: «ما بلیت‌فروشی نکردیم، بلکه یک آدم معلوم‌الحالی که پیمانکار هم نبوده است، مقابل پارکینگ بابت ورودی ۵ تا ۸ هزار تومان از آنهایی که وارد ورزشگاه می‌شدند، دریافت می‌کرد.»

چطور این اتفاق افتاد؟ سامانی می‌گوید: «پیمانکار ما پیش‌بینی نمی‌کرد که چنین جمعیتی به ورزشگاه بیاید و به همین دلیل پارکینگ‌ها را بسته بود. راهنمایی و رانندگی هم وقتی چنین جمعیتی را دید مردم را به سمت پارکنیگ‌های ورزشگاه هدایت کرد که در این بین یک نفر مقابل پارکینگ ایستاد و خودسرانه اقدام به اخذ پول کرد. حتی بابت دریافت مبلغ پنج تا هشت هزار تومانی قبضی هم صادر نمی‌شد. این بحران مقابل در شرقی ورزشگاه هم رخ داده است.»

به گفته سامانی مدیریت مجموعه آزادی نسبت به این اتفاق بی‌تفاوت نبوده است و به محض اطلاع از آن دست به اقدام زده: «بعد از اینکه از این اتفاق با خبر شدیم، بچه های معاونت ورزشی مجموعه را مقابل در پارکینگ فرستادیم و فرد خاطی به نیروی انتظامی معرفی شد که از سرنوشت او بی‌خبر هستیم. بعد از این اتفاق پیمانکار را هم خواستیم که او به ما قبض‌های دو هزار و ۵۰۰ تومانی پارکینگ را نشان داد و اعلام کرد اگر این کار از سوی آنها صورت گرفته بود، قبض صادر می‌شد. »

در کنار این اتفاق، امروز صبح بازار فروش پیراهن و تی‌شرت با تصویر هادی نوروزی و همین‌طور عکس و پوستر در آزادی داغ بود.

کدخبر: ۵۶۱۰۷
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • vahidz

    دست همه تو کاره ، 1 نفر که نمیتونه کاری انجام بده

  • fasa

    شیر تو شیرترین جای دنیا هستیم لعنت به ما

  • kalanimehr

    واقعا خجالت اوره ، از دیو دد ملولم و انس انم آرزوست