کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۶۵۸۶
تاریخ خبر:

پیروزی قاطع تیم ملی والیبال مقابل آمریکا / تصاویر و حواشی

تیم ملی والیبال در حضور ۱۲ هزار تماشاگر شب رویایی را مقابل تیم قدرتمند آمریکا سپری کرد و با نتیحه ۳ بر صفر پیروز شد تا روند رو به رشد تیم ملی در لیگ جهانی والیبال ادامه داشته باشد.
شکست در دو بازی در آمریکا شروع بد شاگردان کواچ بودند. اما بازی لهستان و سپس بازی با روسیه تیم هم از نظر فنی و هم از نظر نتیجه رشد کرد و امشب در یک بازی زیبا توانست نفس تیم آمریکا را در جو سنگین ورزشگاه آزادی بگیرد.
نتایج ست ها :
ست نخست: ۲۵-۱۹ ایران
ست دوم: ۲۹-۲۷ ایران
ست سوم : ۲۵- ۲۰ ایران

حاشیه های بازی :

حرکت عجیب مهدوی پس از تعویض با سعید معروف / چرا او تابلوی تعویض را شکاند؟
به گزارش خبرآنلاین؛مهدی مهدوی بازیکن تیم ملی والیبال ایران پس از اینکه با سعید معروف تعویض شد حرکتی انجام داد که البته بعید به نظر می رسد این حرکت را از روی عمد انجام داده باشد.
او پس از اینکه بیرون آمد تابلوی تعویض را به پایش کوبید که باعث شد این تابلو شکسته شود.البته دلیل این اتفاق مشخص نیست چون بدون شک مهدوی بازیکنی نیست که به خاطر تعویض شدن و نشستن روی نیمکت این کار را انجام بدهد.
***
سانسور سرود ملی آمریکا در صدا و سیما
به محض پایان یافتن سرود ملی آمریکا ، این مشکل به ظاهر فنی برطرف شد
پخش تصاویر زنده از استادیوم ۱۲ هزار نفری آزادی دقایقی قبل از اذان مغرب آغاز شد و این تصاویر با کیفیت تمام و بدون هیچ مشکلی در حال پخش بود ، تا نوبت به پخش سرود ملی دو تیم ایران و آمریکا رسید . ناگهان به دلیل آنچه از جانب گزارگشر بازی مشکل فنی اعلام شد صدا قطع گردید و به محض پایان یافتن سرود ملی آمریکا ، این مشکل به ظاهر فنی برطرف شد.

***
گوینده سالن ۱۲ هزار نفری آزادی از هواداران می خواهد تا یک لحظه هم آرام ننشینند.
در حالی که فاصله امتیازی ایران و آمریکا در "ست"دوم ۴ امتیاز بود گوینده سالن ۱۲ هزار نفری آزادی از تماشاگران می خواست تا بیشتر تیم را تشویق کنند.تماشاگران که روزه بودند و افطار خودشان را در سالن باز کردند از ساعت ها قبل به آزادی آمده بودند و تیم را تشویق می کردند.جالب اینجاست که گوینده می گفت:«در فاصله امتیازی حساسی هستیم،کمک کنید امتیازهای بیشتری بگیریم.»

***
- نیروهای یگان ویژه تدابیر شدیدی را برای کنترل جمعیت اتخاذ کرده بودند. به طوری از یک ساعت قبل از شروع مسابقه ورود خبرنگاران هم با مشکل مواجه شد. حتی برخی از نیروهای حراست و یگان ویژه با خبرنگاران درگیر شدند.
- برخورد سختگیرانه نیروهای حراست حتی در جایگاه ویژه نیز ادامه داشت. به طوری که دوربین HD مستقر در این جایگاه در شلوغی شکست.
- همچنین خوردوهایی که برای تبلیغ کنار زمین قرار داده شده بود، قبل از این مسابقه از محل سالن خارج شد.
- با توجه به ممنوعیت ورود کلیه بانوان از ورود خبرنگان خانم هم جلوگیری شد.
- دکتر محمد اصفهانی، حسین توکلی، مهدی پاکدل و حمید فرخ نژاد برای تماشای این مسابقه به سالن آمده‌اند.
- نکته جالب این که داگ بیل رئیس فدراسیون والیبال امریکا از کنار زمین و آنالیزور تیمش بازی را تماشا می‌کند و به جایگاه ویژه نرفته است.
- فرهاد ظریف، حمزه زرینی و سامان قائمی از کنار زمین بازی را تماشا می‌کردند. البته ظریف بر خلاف سایر بازیکنان اصلی و دخیره ایران با لباس شخصی در سالن حاضر بود.

***
واکنش فدراسیون جهانی به عدم حضور زنان در ورزشگاه
سخنگوی فدراسیون جهانی والیبال گفته که بر اساس اطلاعی که به این فدراسیون داده شده، تغییری در تصمیم ایران مبنی بر "کاهش محدودیت حضور زنان در مسابقات ورزشی" ایجاد نشده است.
به گزارش پارسینه ، او گفت: "این فدراسیون جهانی والیبال وضعیت را زیرنظر دارد و از نزدیک با مقامات این فدراسیون که در محل مسابقات حضور می یابند در تماس خواهد بود تا شرایط میزبانی بیست و ششمین دوره لیگ جهانی والیبال در ایران را بسنجد". فدراسیون جهانی والیبال تأکید کرد به حق برابر حضور زنان در ورزش در سراسر جهان پایبند است.

***
"آهای خوشگل عاشق "آزادی را به هم ریخت/
فریدون آسرایی آهنگ معروف خودش را قبل از آغاز بازی والیبال ایران و آمریکا اجرا کرد.
آسرایی خواننده پاپ ایران با حضور در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی قطعه معروف خودش"آهای خوشگل عاشق"را اجرا کرد تا هواداران را به وجد بیاورد.
آنها با روشن کردن چراغ های تلفن همراه خودشان آسرایی را در خواندن این آهنگ همراهی کردند.

توضیحات

*

توضیحات

توضیحات

توضیحات

توضیحات

توضیحات

توضیحات

توضیحات

توضیحات

توضیحات

توضیحات

توضیحات

کدخبر: ۳۶۵۸۶
تاریخ خبر:
ارسال نظر