کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۸۴۲۴
تاریخ خبر:

بنیامین تکذیب کرد: ازدواج مجددم شایعه است

در حالی که بعضی خبرگزاری‌ها از حضور بنیامین بهادری به همراه همسر جدیدش در برنامه امشب خندوانه خبر می‌دادند، این خواننده به شدت جلو انتشار شایعه‌ها ایستاده و خبر ازدواج با بهاره افشاری را تکذیب می‌کند. مدیر برنامه‌های این خواننده هم می‌گوید علیه منتشرکنندگان این شایعه شکایت خواهند کرد.

واکنش اینستاگرانی بنیامین
ساعتی پیش خبری مبنی بر حضور بنیامین بهادری همراه با بهاره افشاری در برنامه خندوانه منتشر شد. بنیامین که چندی پیش ازدواجش با بهاره افشاری را تکذیب کرده بود، به این خبر واکنش نشان داد و مجددا آن را تکذیب کرد.

او در اینستاگرام خطاب به خبرگزاری تسنیم که بار اول این خبر را منتشر کرده است نوشت: «آقاى تسنیم (!) شما دیگه چرا مگه تو هم از این سایت‌هاى زردى؟ ما فکر مى کردیم شما یه فرقى با بقیه می‌کنى (حداقل در مورد صحت اخبارى که منتشر مى کنى!!) حالا خودت بگو این دروغ آیا انسانیه یا دینی؟

مدیربرنامه بنیامین: شکایت می‌کنیم
مدیر برنامه های بنیامین بهادری با تکذیب ازدواج این خواننده با یکی از بازیگران سینما و تلویزیون، از پیگیری قضایی برای رسیدگی به این شایعه خبر داد.
مدیر برنامه های بنیامین بهادری در پایان و درباره حضور بنیامین بهادری در برنامه امشب ۲۱ مهر ماه «خندوانه» بیان کرد: این خواننده به دعوت برنامه «خندوانه»در ضبط تلویزیونی مجموعه حضور پیدا کرد ولی در برخی از خبرها منتشر شده بود که وی به همراه بهاره افشاری برای اولین بار در برنامه «خندوانه» حضور خواهد یافت که من از همین جا این موضوع را رسماً تکذیب می کنم و باز هم تکرار می کنم که در صورت هرگونه انتشار اخبار نادرست پیرامون این ماجرا، پیگیری های قضایی را انجام خواهیم داد

کدخبر: ۵۸۴۲۴
تاریخ خبر:
ارسال نظر