کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۱۲۱۰۱۸
تاریخ خبر:

مانی حقیقی: من، ترانه علیدوستی و اصغر فرهادی از یالثارات شکایت کردیم / ویدئو

واکنش مانی حقیقی در جریان جشن منتقدان به مطلب یالثارات: حاضر نیستیم در کشوری زندگی کنیم که فرهنگش زیر سایه قلدری و خشونت نقد بشود/من، ترانه علیدوستی و اصغر فرهادی از این نشریه شکایت کردیم.

کدخبر: ۱۲۱۰۱۸
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • amirammanamir

    در زشت و وقیح بودن مطلب نشریه یالثارات ش ک و تردیدی نیست، ولی از سر تفرعن و غرور در مورد مام میهن حرف زدن (نمیتوانیم در کشوری که…. زندگی کنیم) هم ناپسند و مشمئز کننده است.این سرزمین آنقدر عاشق و فدایی و وطن پرست دارد که نبود گنده ترینها هم در آن حس نخواهد شد چه برسد به شما….

  • mohamadabasi

    چه روزنامه مزخرفی که با چهارتا لیچار معر وف شد

  • alibavi

    توهین نشونه ی ضعفه..مملکت قانون داره

  • khordbin

    اگر منظور از وطن پرست، گوشت جلوی گلوله س ت که هیچ وگرنه این سرزمین باتمام وجود فق دان متخصصان سیاسی،علمی،فرهنگی،ورزشی وساز ندگی راحس میکند که بالاجبار جلای وطن کرد ه یادیده فروبستن

  • friba98217643

    خوردبین خان اگر یه عده جوانمرد نبودند که به قول شما گوشت جلوی گلوله بشوند، دیگه وطنی نبود که جنابعالی بخواهید کمبود متخص صینش رو حس کنی، راستی هیچ‌وقت جای خالی د انشمندان شهید هسته‌ای و علوم نانو و هوا فضا و موشکی که زمینه ساز قدرت وامنیت ا ین کشور شدند را هم حس میکنید؟ یا چون آمر یکا و اسرائیل ترورشون کردند، حتماً نیازی بهشون نداشتیمو مهم هم نیست؟ درود بر بیا نت آقای مرحبایی ???

  • daryosh74

    نکته قشنگی را یاد آوری کردید آقای مرحبای ی..