کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۰۸۶۳
تاریخ خبر:

روز آخر به کام مکتب اصفهان / قهرمانی سپاهان ، سهمیه آسیایی ذوب آهن

جام خلیج فارس تمام شد و روز آخر همه چیز تغییر کرد.
سپاهان که با حضور نویدکیا در کورس قهرمانی بود ، امروز به لطف تساوی در بازی جذاب تبریز پنجمین قهرمانی را به دست آورد و البته کاپیتان نویدکیا با این قهرمانی از فوتبال خداحافظی کرد.
تبریز اما یک بازی جذاب و هیجانی را در حافظه فوتبال کشورمان ثبت کرد. گل اول نفت با سه گل تراکتور جواب داده شد اما با اخراج تیموریان که معلوم نشد به چه خاطر بوده ، یک مرتبه ساختار این تیم به هم ریخت و تیم علی منصوریان که با کلاه آبی امروز خود را برای نیمکت استقلال گرم می کرد ، با دو گل بازی را به تساوی رساند. اما دیگر زور بردن نداشت تا همه چیز به نفع سپاهان تمام شود. البته تبریزی ها که ده نفره بازی می کردند به نائب قهرمانی هم راضی شدند و خوشحال از نتیجه بازی . گرچه برای تیم پرطرفدار و دوست داشتنی تبریزی جای یک قهرمانی در لیگ برتر خالی است.
***
نفت سوم شد و ذوب آهن دیگر تیم خوب اصفهانی با یحیی گل محمدی توانست به لطف نتایج خوب چند هفته اخیر با تساوی امروز به رتبه چهارم رسید و به سهمیه آسیایی رسید و فولاد خوزستان را جا گذاشت.
فولاد پنجم شد ، استقلال ششم و سایپا هم هفتم. اما پرسپولیس با پیروزی در دربی به رتبه آبرومندتر هشتم رسید.

پیکان هم با نفت مسجد سلیمان سقوط کرد . مهدی رحمتی دروازه بان پیکان که شایعه پیوستنش به پرسپولیس بیشتر شنیده می شود با لباس قرمز رنگش امروز پیام خاصی داد و شاید باید منتظر انتقال جنجالی او به پرسپولیس باشیم.
***
مکتب فوتبالی اصفهان پیروز اصلی بود. در این مکتب چهار عنصر مهم وجود دارد: اول اینکه تیم های اصفهانی با اسپانسرهای پولدار صنعتی هیچ زمانی مشکل پول ندارند ؛ نه دولتی اند و نه خصوصی . انتخاب سرمربی با وسواس زیاد و کم حاشیه بودن دو مشخصه دیگر فوتبال اصفهانی است و البته نکته چهارم هم یعنی کسب کرسی های مدیریتی در فدراسیون هم ضامن پیشرفت فوتبال اصفهان شده است.
***
جدول لیگ برتر را در گزارش تصویری بالا ببیند.

توضیحات

*

توضیحات

توضیحات

توضیحات

توضیحات

توضیحات

کدخبر: ۳۰۸۶۳
تاریخ خبر:
ارسال نظر