کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۰۷۳۲۹
تاریخ خبر:

روزنامه ایتالیایی: علیرضا جهانبخش در تیررس باشگاه لاتزیو قرار دارد

با درخشش خیره کننده علیرضا جهانبخش تیم های زیادی در اروپا به صرافت جذب او افتاده اند و در این میان بحث حضور او در لیگ سری A همچنان داغ است و باشگاه لاتزیو نیز به جمع مشتریان جهانبخش پیوست.

به نقل از سایت روزنامه ایتالیایی ایل مساجرو، اگرچه تلفظ نام مهاجم آلکمار سخت است اما بازیکن ارزشمندی است. علاوه بر سردار آزمون که مورد توجه لاتزیو قرار دارد، علیرضا جهانبخش با کلاس بازی ۹۳ و مهره هجومی آلکمار دیگر گزینه هجومی این باشگاه می باشد. ستاره ایرانی دیگری که نام او را در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه بیشتر خواهید شنید و مسلماً گزینه جذابی برای نقل و انتقالات تابستانی خواهد بود و طبیعی است که اینچنین باشد. مخصوصاً در این برهه زمانی که در دو سال اخیر یکی از بهترین بازیکنان لیگ هلند از نظر گلزنی و دادن پاس گل است. این وینگر مهارت های فیزیکی و تکنیکی فوق العاده ای دارد و مورد توجه باشگاه های مختلفی از جمله ناپولی قرار گرفته است.

سردار آزمون و علیرضا جهانبخش دوستان صمیمی هستند. اما با توجه به عملکرد سردار آزمون در تیم روبین کازان به نظر نمی رسد شایعات پیرامون حضور او در تیم لاتزیو در عمل به حقیقت بپیوندد. باید منتظر بود و دید وضعیت لوییز آلبرتو (وینگر فعلی لاتزیو) به کجا می انجامد. در دو هفته آینده مدیربرنامه های آلبرتو با کلودیو لوتیتو جلسه ای خواهد داشت و پیشنهادش حقوق ۱٫۵ میلیون یورو در هر فصل خواهد بود تا در صورت قبول این پیشنهاد قراردادش تا سال ۲۰۲۳ تمدید شود.

منبع: طرفداری

کدخبر: ۲۰۷۳۲۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر