کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۱۵۱۰۶۸
تاریخ خبر:

تروریست اندونزیایی عامل انتحاری دمشق

مقامات دولت اندونزی در تلاش برای بررسی گزارش ها در مورد هلاکت 'باهاروم سیاح' یک اندونزیایی هستند که به عنوان یکی از سرکردگان تروریست های داعش مستقر در سوریه بوده و گفته می شود در بمب گذاری انتحاری هفته جاری دمشق به هلاکت رسید.
تارنمای روزنامه 'جاکارتا پست' روز پنجشنبه اعلام کرد هلاکت 'باهاروم سیاح' تنها چهار ماه پس از هلاکت 'سلیم مبارک' با نام مستعار 'ابو جندل الیمنی اندونزی' در یک حمله در موصل عراق اتفاق افتاد.

هلاکت 'باهاروم سیاح' که با 'باهارون نعیم' دیگر تروریست اندونزیایی در یک موقعیت در این گروه تکفیری بود، ضربه ای به تروریست های اندونزیایی داعش است.

'جاکارتا پست' به نقل از رسانه های وابسته به داعش اعلام کرد 'باهاروم سیاح' روز دوشنبه در عملیات انتحاری با یک خودروی بمب گذاری شده به هلاکت رسیده است.

به گزارش ایرنا، در انفجار دو بمب در روز دوشنبه در بخش قدیمی شهر دمشق پایتخت سوریه و نزدیک قبرستان 'باب الصغیر' در 'باب المصلی' که چندین منطقه زیارتی شیعیان در این منطقه قرار دارد، دست کم ۴۰ نفر کشته و بیش از ۱۲۰ نفر نیز زخمی شدند.

گروه های تروریستی تحت حمایت غرب و برخی کشورهای منطقه از شش سال پیش تاکنون جنگ در سوریه را آغاز کرده و طی این مدت جنایات زیادی مرتکب شده اند

کدخبر: ۱۵۱۰۶۸
تاریخ خبر:
ارسال نظر