کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۱۴۹۳۸
تاریخ خبر:

بررسی ارزش بازیکنان ایران در جام جهانی

تیم ملی ایران برای پنجمین بار در جام جهانی حضور پیدا خواهد کرد و این بار ملی پوشان فوتبال ایران در روسیه برابر رقبای جهانی خود بازی خواهند کرد.

ترکیب تیم ملی ایران تشکیل شده است از بازیکنانی که در تیم های متوسط اروپایی بازی می کنند به همراه برخی از بازیکنان تیم های خوب لیگ برتر ایران و دو تن از یاران ایران نیز در لیگ قطر توپ می زنند.

در این مطلب نگاهی خواهیم انداخت به قیمت و ارزش بازیکنان ایران در جام جهانی از نگاه وب سایت ترانسفرمارکت. همانطور که می دانید این وب سایت با توجه به فاکتورهای گوناگونی همچون سن، باشگاه، عملکرد، پست و …. یک ارزش را برای بازیکنان تخمین می زند و در این مطلب قیمت بازیکنان ایران در جام جهانی را بررسی خواهیم کرد.

بررسی گران ترین بازیکنان تیم ملی ایران

سردار آزمون:

با ارزش ترین بازیکن ایران در ترانسفرمارکت سردار آزمون است. مهاجم ۲۳ ساله باشگاه روبین کازان روسیه که در فصل گذشته عملکرد خوبی نیز نداشته است با ۹ میلیون یورو به عنوان باارزش ترین بازیکن ترکیب ایران شناخته می شود. در فصل های گذشته شایعاتی پیرامون حضور آزمون در تیم های بزرگ و لیگ های معتبر شنیده شده است اما او همچنان در لیگ روسیه توپ می زند و مشخص نیست که چه زمان این لیگ را ترک خواهد کرد.

علیرضا جهانبخش:

وینگر ۲۴ ساله باشگاه آلکمار که در این فصل عملکرد خیره کننده ای داشته است به عنوان دومین بازیکن گران و ارزشمند ایران معرفی شده است. علیرضا جهانبخش که در فصلی که گذشت موفق شد عنوان آقای گلی لیگ هلند را کسب کند ارزش ۸ میلیون یورویی دارد. گفتنی است که به احتمال فراوان جهانبخش را باید سال آینده در یکی از لیگ های معتبر و تیم های خوب اروپا ببینیم.

کریم انصاری فرد:

مهاجم ۲۸ ساله المپیاکوس یونان که در چند فصل اخیر عملکرد خوبی در لیگ داخلی این کشور داشته است سومین بازیکن این لیست است. انصاری فرد از سوی ترانسفرمارکت ۴ میلیون یورو ارزش گذاری شده است.

میلاد محمدی:

مدافع چپ ۲۴ ساله تیم احمد گروژنی روسیه که همیشه یکی از بی حاشیه ترین بازیکنان فوتبال ایران و در عین حال موثر ترین بازیکنان تیم ملی بوده است با ۲٫۸ میلیون یورو چهارمین بازیکن این لیست است.

مهدی طارمی:

برخلاف میلاد محمدی، مهدی طارمی اما همیشه پرحاشیه و پر سر و صدا بوده است. مهاجم سابق پرسپولیس و فعلی الغرافه قطر که عملکرد خوبی هم در پرسپولیس و لیگ ایران داشت و هم بازیکن موثری برای الغرافه بوده است ارزش ۱٫۷ میلیون یورویی دارد.

سامان قدوس:

شاید بازیکنی که توقع داشته باشیم قیمتی به مراتب بالاتر داشته باشد مهاجم ایرانی-سوئدی اوسترشوند است. قدوس ۲۴ ساله که یکی از برترین بازیکنان لیگ سوئد است در ترانسفرمارکت ۱٫۶ میلیون یورو قیمت دارد و این امید می رود که با درخشش های خود در جام جهانی قیمتی به مراتب بالاتر را داشته باشد.

رضا قوچان نژاد و احسان حاج صفی با ۱٫۵ میلیون یورو، امید ابراهیمی، علیرضا بیرانوند، سعید عزت اللهی و وحید امیری با ۱٫۲ میلیون یورو و رامین رضاییان با قیمت ۱ میلیون یورو دیگر بازیکنانی هستند که ارزشی بیشتر از ۱ میلیون یورو دارند.

همچنین امید ابراهیمی، علیرضا بیرانوند و وحید امیری با ۱٫۲ میلیون یورو گران ترین بازیکنان حال حاضر لیست هستند که در لیگ ایران بازی می کنند.

منبع: طرفداری

کدخبر: ۲۱۴۹۳۸
تاریخ خبر:
ارسال نظر