کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۲۴۹۳
تاریخ خبر:

‌واقعیت سمیرا‌؛ حاشیه‌های حضور رعنا آزادی‌ور و مهدی پاکدل در برنامه فوتبال ۳۶۰

‌واقعیت سمیرا‌؛ حاشیه‌های حضور رعنا آزادی‌ور و مهدی پاکدل در برنامه فوتبال ۳۶۰

واکنش‌ها به حضور یک زوج بازیگر در برنامه فوتبالی عادل فردوسی‌پور

هفت صبح|  حتی اگر سریال معروف زخم کاری را که پخش فصل سومش هم به تازگی شروع شده دنبال نکنید هم حتما بریده‌هایی از آن را در شبکه‌های اجتماعی دیده‌اید و باز هم حتما بخش زیادی از این بریده‌ها سکانس‌های مربوط به سمیرا یکی از نقش‌های اصلی سریال و همسر نقش یک یعنی مالک بوده است.

رعنا آزادی‌ور

 

تمام این سکانس‌ها هم مشغول نشان دادن عصبانیت‌های انفجاری سمیرا یا دسیسه چینی‌ها،‌ تهدیدها و جواب‌های تلخش بوده‌اند. برای همین هم وقتی چند هزار نفر او را با لباسی روشن و خنده‌ای بر لب کنار مهدی پاکدل در برنامه فوتبال عادل فردوسی‌پور دیدند از خوشرویی و خنده‌های بلندش تعجب کردند، البته این تنها چیزی نبود که درباره این برنامه تعجب و واکنش به همراه داشت.

 

اول از همه به محض اینکه خبر حضور این زوج بازیگر در برنامه فوتبال ۳۶۰ شنیده شد عده‌ای گفتند آنها چه ارتباطی با فوتبال دارند؟ این سوال در حالی مطرح شد که سری جدید این برنامه که به بازی‌های یورو۲۰۲۴ اختصاص دارد مهمان‌هایی که در نگاه اول غیرمرتبط با فوتبال به نظر می‌رسند زیاد داشته و هربار هم وقتی اسم مهمان‌ها اعلام شده کم و بیش سوالات مشابه درباره ارتباط آنها و فوتبال شنیده شده، تقریبا هر بار هم بعد از پخش شدن برنامه بازخوردهای مثبتی که حضور مهمان‌ها گرفته، بیننده‌ها به این نتیجه رسیده‌اند که اصلا ماجرای فوتبال همین است که یک جورهایی به همه مربوط است اما واکنش‌ها به حضور رعنا آزادی‌ور احتمالا به خاطر جنسیت او تندتر بود و به نظر می‌رسید که عده بیشتری علاقه‌مند به فهمیدن ارتباط فوتبال با او هستند. جالب اینکه بعد از این برنامه هم چنین سوال‌هایی رنگ باخت و بخش‌های جالب حضور او و مهدی پاکدل مورد توجه قرار گرفت.

 

یکی از جالب‌ترین بخش‌ها هم جایی بود که درباره بازی آزادی‌ور در نقش سمیرا صحبت شد. موضوع را محمد بحرانی به شوخی شروع کرد و خطاب به آزادی‌ور گفت: «همین اول بگویم که هرجا من هر حرفی زدم که شما مخالف بودید به من بگویید من خودم اشتباهم را اصلاح می‌کنم هیچ نیازی به خشونت و خون و خونریزی نیست.»

 

دنباله این حرف را مهدی پاکدل گرفت و گفت: «جالب اینه که رعنا همینطور که می‌بینید دائم داره می‌خنده و خیلی خوشرو و خوش خنده و آرومه برای همین اتفافا یکی از دلایلی که من به رعنا گفتم حتما بیا در این برنامه حضور داشته باشیم این بود که مردم روی واقعی تو رو ببینن و یادشون بیاد بلکه این نقش سمیرا رو بشوره ببره.» او کمی بعد هم با خنده گفت: «من به رعنا گفتم که دیگر حق ندارد نقشی بازی کند که مردم اینقدر نگران من بشوند.»

 

شوخی با نقش آزادی‌ور در سریال زخم کاری را عادل فردوسی‌پور اینطور ادامه داد که به بعضی کامنت‌ها در مورد امباپه اشاره کرد و گفت که بعضی‌ها با دیدن گل نزدن امباپه عصبانی می‌شوند و می‌گویند که باید سمیرا را بفرستیم سراغش که ادبش کند.

 

واکنش‌ها به روحیه متفاوت رعنا آزادی‌ور با نقشش در زخم کاری در شبکه‌های اجتماعی متفاوت بود. عده زیادی با مهدی پاکدل موافق بودند اما گروهی هم وجود داشتند که به شوخی می‌گفتند اتفاقا محکم حرف زدن آزادی‌ور و لحن قاطع و خنده‌های بلندش همگی نشان می‌داد که یک سمیرای درون دارد.

 

بخش دیگری از این برنامه که بازتاب زیادی در شبکه‌های اجتماعی پیدا کرد گرایش فوتبالی این زوج بازیگر بود. وقتی از آزادی‌ور سوال شد که طرفدار استقلال است یا پرسپولیس فورا و بدون مکث جواب داد استقلالی است. جواب پاکدل هم به این سوال جالب بود. او که اهل اصفهان است جواب داد که طبیعتا و حتما طرفدار سپاهان است و استقلال و پرسپولیس اصلا برایش اهمیت ندارد. 

 

این بحث وقتی جالب‌تر شد که معلوم شد رعنا طرفدار اسپانیا و مهدی طرفدار آلمان است و همه به یاد بازی جنجالی اخیر آنها در همین تورنمنت افتادند. 

 

بخش دیگری از گفت‌و‌گو که از نظر کاربران شبکه‌های اجتماعی جالب آمد آنجا بود که از آزادی‌ور پرسیده شد که آیا تا به حال به استادیوم رفته یا نه، او گفت نرفته اما خیلی دوست دارد برود. اینجا مهدی هم وارد بحث شد و گفت که آیا اصلا طبیعی است که او برود آن طرف من بروم یک طرف دیگر؟

 

فردوسی‌پور هم از این فرصت برای اشاره به ناعادلانه بودن جایگاه زنان در استادیوم استفاده کرد و گفت: «آن طرف؟ آن طرف نه، آن بالا... یک جای خیلی دور.... متاسفانه در ورزشگاه آزادی که استانداردترین ورزشگاه ایران است جایگاه خانم‌ها بدترین و دورترین جای ممکن است.»

 

در نهایت همانطور که انتظار می‌رفت حضور این زوج، توجه رسانه‌ای به ظاهر و لباس پوشیدن و رابطه این زوج را هم بیشتر کرد موضوعی که خیلی‌ها درباره‌اش هشدار دادند و گفتند که با توجه به این حجم واکنش این دو نفر باید بیشتر مراقب رابطه‌شان باشند تا به سرنوشت چند زوجی که اخیرا مورد توجه کاربران شبکه‌های اجتماعی قرار گرفته‌اند دچار نشوند.

 

گذشته از واکنش‌ها به حضور رعنا آزادی‌ور و مهدی پاکدل در برنامه فوتبال ۳۶۰، خود این برنامه هم توجه زیادی جلب کرد، مخصوصا اینکه نزدیک به ۳۰ هزار نفر همزمان و به شکل زنده مشغول دیدن این برنامه در پلتفرم‌هایی بودند که همگی فیلتر هستند. در ساعت‌های بعدی هم این برنامه هزاران بار دیده شد.

 

واکنش سید صادق حسینی، کارشناس اقتصادی به این مقدار بازدید یکی از واکنش‌ها به این ماجرا بود:«ویژه برنامه یورو فوتبال ۳۶۰ عادل فردوسی‌پور و محمد بحرانی با حضور مهدی پاکدل و رعنا آزادی‌ور در یوتیوب بعد از ۱۴ ساعت بیش از ۲۰۶هزار بار دیده شد؛ در حالی که هایلایت‌های برنامه یورو اسپورتو تلوبیون با حضور پوریا پورسرخ در حد چندصد بازدید مانده!» 

 

کدخبر: ۵۶۲۴۹۳
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • رقیه بهرامس

    برنامه عادل عالیه وهرجا برنامه اجرا کنه پیداش میکنیم ومبینیم حتی با هزینع اینترن ت.تا کور شود هر آن که نتواند دید.

  • ناشناس

    حضور اونها در برنامه عادل بیشتر برای دید ه شدن عادل خوبه چون برنامه در پیت اونا خ یلیها نگاه نمیکنند ویه جورایی سواستفاده عادل ازاین دوتاست

  • محسن

    حضور اونها برای دیده شدن برنامه عدله

  • ناشناس

    اونارو فردوسی پور برای اینکه واسه برنامه اش بیننده پیدا کنه آورده بود