کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۶۱۱۵
تاریخ خبر:

توضیحات مشاور فرمانده سپاه درباره تاثیر نفوذ در شهادت سردار زاهدی

توضیحات مشاور فرمانده سپاه درباره تاثیر نفوذ در شهادت سردار زاهدی

در آوردن فرماندهان از فرودگاه دمشق تمام اصول حفاظتی رعایت می‌شود، اما کافی است یک نفر نفوذی وجود داشته باشد که اطلاعات را به همراه کد به دشمن ارائه دهد

سردار سرتیپ پاسدار مرتضی قربانی مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران در پاسخ به این سؤال که آیا ضعف اطلاعاتی سبب شد که محل و زمان جلسه ایشان در کنسولگری ایران در دمشق برای دشمن فاش شود؟ گفت: در سوریه و لبنان جاسوس بسیار است و اطلاعات دشمن از روی سیستم‌های ماهواره‌ای و موبایل‌ها می‌تواند افراد را ردیابی کند. پس دشمن از چند کانال جاسوسی می‌کند و در تمام کشورهای منطقه شبکه جاسوسی و خبرچین دارد. بنابراین بی‌احتیاطی در این باره نشده است و در آوردن فرماندهان از فرودگاه دمشق تمام اصول حفاظتی رعایت می‌شود، اما کافی است یک نفر نفوذی وجود داشته باشد که اطلاعات را به همراه کد به دشمن ارائه دهد.

 

وی تصریح کرد: محل اقامت شهید زاهدی بیشتر لبنان بود و شهید سلیمانی نیز بیشتر در لبنان مستقر بود. اسرائیل چند بار تلاش کرد از طریق بمب‌گذاری شهید سلیمانی را ترور کند که در این کار موفق نشدند و زمانی که صهیونیست‌ها عماد مغنیه را به شهادت رساندند در واقع قصد داشتند حاج قاسم سلیمانی را ترور کنند که ناکام ماندند. تمام مسائل حفاظتی را نظامیان رده بالای کشور رعایت می‌کنند هرچند معتقدم که شهید زاهدی مزد خود را گرفت و خدا می‌خواست که در روز شهادت امیر مؤمنان و در ماه رمضان سرلشکر زاهدی به دست شقی‌ترین رژیم به شهادت برسد.

 

کدخبر: ۵۵۶۱۱۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر