کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۲۷۶۰
تاریخ خبر:

معرفی بازی| این هفته چی بازی کنیم؟

معرفی بازی| این هفته چی بازی کنیم؟

بررسی جدیدترین بازی‌های منتشر شده در یک هفته اخیر

هفت صبح| هر سال شاید بیش از هزار بازی در نقاط مختلف دنیا منتشر می‌شود. بازی‌هایی که شاید حتی اسم برخی از آنها را هم نشنوید اما مخاطب‌های خاص خود را دارند. هر هفته در بخش آتلیه سعی می‌کنیم به جدیدترین بازی‌های منتشر شده در یک هفته اخیر بپردازیم. از آثار پرهزینه و جدی برای کنسول‌ها و کامپیوتر گرفته تا بازی‌هایی که برای پلتفرم‌های همراه منتشر می‌شوند.

 

Anger Foot

سازنده: Free Lives

متوسط امتیاز: 77

هر سال شوترهای اول شخص متعددی وارد بازار می‌شوند اما این یکی با اکثر آنها یک تفاوت اساسی دارد. هرچند در Anger Foot همچنان امکان استفاده از انواع و اقسام اسلحه‌ها وجود دارد اما قوی‌ترین و کارسازترین سلاح شما در این بازی ضربه پای شخصیت اصلی است که قابلیت از پا در آوردن هر دشمنی را دارد.

Gallery 1

 

Final Fantasy Dawntrail

سازنده: Square Enix

متوسط امتیاز: 80

بیش از یک دهه انتشار چهاردهمین نسخه از مجموعه بازی Final Fantasy گذشته. اثری آنلاین در ژانر نقش آفرینی که این روزها میلیون‌ها گیمر را مشغول خود کرده. اسکوئر انیکس حالا بسته قابل دانلود جدید این بازی را منتشر کرده که جدا از اضافه‌کردن مناطقی به نقشه، ماموریت‌های داستانی جدیدی را هم در اختیار مخاطب‌ها قرار می‌دهد.

Gallery 2

Idle Echo Miner

سازنده: Mad Pixel

متوسط امتیاز: 100 هزار

این روزها هر آن چیزی که فکرش را کنید، تبدیل به بازی می‌شود و حالا نوبت به کنترل آلودگی‌ها در سطح اقیانوس رسیده است. هر‌ساله‌ میلیون‌ها لیتر تولیدات نفتی وارد اقیانوس‌ها می‌شود و در این بازی، گیمر وظیفه کنترل و جلوگیری از پخش بیشتر آنها را برعهده دارد. بازی‌ متفاوت اما با گیم‌پلی ساده که می‌تواند هر گیمری را جذب خود کند.

Gallery 3

 

First Descendent

سازنده: Nexon

متوسط امتیاز:60

چند سالی است که تولیدکننده‌های چینی به شکل جدی در بازار بازی‌های آنلاین حضور پیدا کرده و آثار مختلفی را در این ژانر عرضه کرده‌اند. یکی از جدیدترین این بازی‌ها First Descendent است که به شکل خاص در قالب یک بازی شوتر سوم شخص دنبال می‌شود و از المان‌های نقش‌آفرینی استفاده می‌کند.

Gallery 4

 

WaterPark Boys

سازنده: Supercent

متوسط امتیاز: یک میلیون

تجربه روزهای داغ فصل تابستان، هر ذهنی را به سمت پارک آبی و شنا می‌برد. اینجا و در WaterPark Boys شما این فرصت را در اختیار دارید که ساخت و مدیریت یک پارک آبی بزرگ را برعهده بگیرید. جایی که باید استخر و مسیرهای آبی را ساخته و به مشتری‌های خود سرویس داده تا با درآمد بیشتر، پارک خود را گسترش دهید.

Gallery 5

کدخبر: ۵۶۲۷۶۰
تاریخ خبر:
ارسال نظر