کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۱۵۶۰
تاریخ خبر:

امسال با متفاوت‌ترین هدیه سازمانی به‌استقبال یلدا بروید!

امسال با متفاوت‌ترین هدیه سازمانی به‌استقبال یلدا بروید!

رپورتاژ آگهی| اگر شما هم در جایگاه مدیر منابع انسانی سازمان خود به‌دنبال تهیه هدیه یلدایی متفاوت برای کارمندان هستید، این پیشنهاد را از دست ندهید که انتخابی کاملا منحصربه‌فرد است و قطعا مورد استقبال کارکنان یا شرکای تجاری شما قرار خواهد گرفت.

یلدا شبی متفاوت که البته تفاوت آن با سایر شب‌ها تنها در یک دقیقه خلاصه می‌شود؛ اما خاطرات شیرین فراوانی را برای همه ما به‌همراه دارد. هر چند جشن یلدا به‌عنوان یک مراسم خانوادگی در ایران شناخته می‌شود؛ اما بسیاری از سازمان‌ها نیز از این فرصت استفاده می‌کنند تا با هدایای خاص برای کارمندان خود به استقبال آخرین شب پاییز بروند. اگر شما هم در جایگاه مدیر منابع انسانی سازمان خود به‌دنبال تهیه هدیه یلدایی متفاوت برای کارمندان هستید، حتما تا پایان این مطلب را دنبال کنید.

چرا خرید هدیه یلدایی برای کارمندان اهمیت دارد؟

نیروی انسانی مهم‌ترین سرمایه هر سازمان است. شاید این جمله آنقدر تکرار شده که حالت کلیشه‌ای پیدا کرده است؛ اما این اتفاق هم چیزی از درستی آن نمی‌کاهد.

تهیه هدایای سازمانی برای کارکنان یکی از راه‌های گرامیداشت آن‌هاست. معمولا رسم در سازمان‌های گوناگون بر آن است که در مناسبت‌های خاص، هدایایی را برای کارمندان زیرمجموعه خود تهیه می‌کنند. هدایایی که شاید ارزش مادی خیلی بالایی نداشته باشند؛ اما اثرات معنوی بسیار زیادی در تقویت روحیه نیروی انسانی در شرکت‌ها دارند.

معمولا در بهار، سازمان‌ها با تدارک دیدن هدایای نوروزی از کارکنان خود قدردانی می‌کنند. در طول تابستان و پاییز نیز به جز مناسبت‌های مذهبی، کمتر رویداد ویژه‌ای مانند یلدا به‌چشم می‌خورد. به‌همین دلیل آن دسته از سازمان‌هایی که در فکر تدوین برنامه رفاهی ویژ‌ه‌ای در طول سال برای کارکنان خود هستند، فرصت جشن یلدا را مغتنم می‌شمارند. معمولا در نیمه دوم آذر ماه هدیه یلدایی کارکنان خود را تهیه کرده و در اختیارشان می‌گذارند.

ارکیده کارت، متفاوت‌ترین هدیه یلدایی برای کارمندان

اگر به‌فهرست هدایای سازمانی مرسوم در شرکت‌های مختلف نگاه کنیم، یک نکته مهم به‌چشم می‌آید. چالش مهم واحدهای منابع انسانی در سازمان‌ها، محدود بودن دایره انتخاب هدایای سازمانی است. معمولا گزینه‌هایی مانند صنایع دستی، پک‌های اداری شامل روان‌نویس و خودکار و از این دست هدایا پیش روی سازمان‌ها قرار دارند. هدایایی که به‌دلیل محدود بودن، خیلی زود تکراری می‌شوند. به‌همین دلیل یکی از دغدغه‌های منابع انسانی سازمان‌ها، پیدا کردن هدایای کاربردی و جذاب برای کارکنان است.

اگر به‌دنبال هدیه سازمانی برای شب یلدا هستید که رنگ و بوی متفاوتی نسبت به هر زمان دیگری داشته باشد، ارکیده کارت را از دست ندهید. ارکیده کارت در واقع یک کارت هدیه اعتباری و اختصاصی از مجموعه رستوران ارکیده است. انتخابی کاملا منحصربه‌فرد که قطعا مورد استقبال کارکنان شما قرار خواهد گرفت.

کارکنان شما می‌توانند با استفاده از این کارت اعتباری در هر یک از شعب رستوران ارکیده به‌همراه خانواده و دوستان خود حضور پیدا کنند و شبی خاطره‌انگیز را در کنار عزیزان‌شان رقم بزنند. ارکیده کارت به‌جای محدود کردن دایره انتخاب، آزادی عمل را در اختیار کارکنان شما قرار می‌دهد که با هدیه‌ای متفاوت، تجربه‌ای دل‌انگیز را در بهترین رستوران سراسر ایران برای خود و خانواده‌شان بسازند.

ارکیده کارت چه ویژگی‌هایی دارد؟

ارکیده کارت، بهترین هدیه یلدایی برای کارمندان است.

اگر کنجکاو هستید که اطلاعات بیشتری درباره این هدیه سازمانی به‌دست بیاورید، حتما این قسمت را با دقت بیشتری مطالعه کنید.

مهم‌ترین ویژگی‌های ارکیده کارت را به‌عنوان هدیه سازمانی برای شب یلدا، مرور می‌کنیم.

1. امکان شخصی‌سازی ارکیده کارت

اولین و مهم‌ترین نکته‌ای که باید اشاره کنیم، امکان شخصی‌سازی ارکیده کارت است. برای سازمان‌ها اهمیت دارد که هدایای خود را همواره به‌صورت اختصاصی تهیه و در اختیار کارمندان‌شان قرار دهند. این امکان فراهم شده است که نام و لوگوی سازمان روی کارت‌های ارکیده ثبت شوند. علاوه بر آن می‌توان نام هر یک از کارکنان را نیز روی کارت‌ها درج کرد. به‌این ترتیب ارکیده کارت به‌یک هدیه یلدایی اختصاصی برای سازمان شما تبدیل می‌شود.

2. امکان صدور کارت با اعتبار مختلف

برخی از سازمان‌ها ممکن است تصمیم بگیرند که برای کارکنان در سطوح مختلف هدایای متفاوتی را تهیه کنند. این امکان با انتخاب ارکیده کارت برای شما فراهم می‌شود. سازمان‌ها می‌توانند به‌راحتی برای هر یک از کارکنان خود، اعتبار مشخصی را در نظر بگیرند و کارت اعتباری را بر اساس آن سفارش دهند.

این در حالی است که تفاوت گذاشتن در سایر هدایا به‌وضوح از سوی سایر کارکنان دیده می‌شود. اتفاقی که ممکن است از نظر برخی افراد چندان خوشایند نباشد. ارکیده کارت این چالش را نیز به‌خوبی برطرف می‌کند.

3. امکان شارژ مجدد ارکیده

محدودیت زمانی برای استفاده از اعتبار موجود در ارکیده کارت وجود ندارد. ضمن اینکه این کارت اعتباری یک بار مصرف نیست. بلکه به‌راحتی سازمان‌ها می‌توانند هر زمان که مایل هستند، موجودی کارت کارکنان خود را مجددا شارژ کنند. این فرآیند در سریع‌ترین زمان ممکن توسط تیم فروش خدمات سازمانی رستوران ارکیده صورت می‌گیرد.

4. قابل استفاده به‌صورت آنلاین و حضوری

ارکیده کارت در تمام شعب رستوران ارکیده در تهران، مازندران، گیلان، البرز و اصفهان قابل استفاده است. این کارت برای استفاده در رستوران و کافه شعب ارکیده در نظر گرفته شده است. علاوه بر پرداخت حضوری، افراد می‌توانند سفارش غذای آنلاین خود را نیز با این کارت‌ها در سایت رستوران ارکیده ثبت کنند.

برای سفارش ارکیده کارت چگونه اقدام کنیم؟

اگر شما هم تصمیم به‌خرید متفاوت‌ترین هدیه یلدایی برای کارمندان خود گرفته‌اید، کار ساده‌ای برای سفارش ارکیده کارت پیش رو دارید. کافیست با شماره 87700850-021 داخلی 114 تماس بگیرید. کارشناسان واحد پشتیبانی رستوران ارکیده، راهنمایی لازم را در این زمینه در اختیار شما می‌گذارند. ضمن اینکه می‌توانید پاسخ تمام سوالات خود را نیز از کارشناسان دریافت کنید. پس از آن در سریع‌ترین زمان ممکن هماهنگی‌های لازم برای صدور ارکیده کارت اختصاصی برای سازمان شما صورت می‌گیرد. امسال را با ارکیده کارت به استقبال بلندترین شب سال بروید. 

 

کدخبر: ۵۵۱۵۶۰
تاریخ خبر:
ارسال نظر