کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۵۴۸۲
تاریخ خبر:

جواد و خوان، تحت فشار | هفته سوم لیگ‌برتر از امشب آغاز خواهد شد

جواد و خوان، تحت فشار | هفته سوم لیگ‌برتر از امشب آغاز خواهد شد

نکته مهم اینکه هم استقلال و هم پرسپولیس نتوانسته‌اند در این دو هفته هواداران‌شان را راضی کنند

هفت صبح| سومین هفته از لیگ‌برتر امشب با برگزاری 4 بازی شروع می‌شود. استقلال و تراکتور امشب به میدان می‌روند و پرسپولیس و سپاهان فردا بازی می‌کنند. نکته مهم اینکه هم استقلال و هم پرسپولیس نتوانسته‌اند در این دو هفته هواداران‌شان را راضی کنند.

 

‌هوادار-تراکتور

هر دو تیم هفته گذشته یک امتیاز به دست آوردند با این تفاوت که تراکتور پیروزی مقابل پرسپولیس را در دقیقه 90 از دست داد اما هوادار با ذوب‌آهن بدون گل مساوی کرد. تیم سیدمهدی رحمتی بعد از یک باخت و یک تساوی به دنبال دشت اولین پیروزی است اما تراکتور نشان داده که یکی از مدعیان جدی این فصل است و نمی‌خواهد مقابل تیم‌های معمولی حتی در بیرون از خانه امتیاز از دست بدهد.

 

مس رفسنجان-آلومینیوم اراک

دو تیم در این دو هفته موفق به کسب پیروزی نشده‌اند و شاید این طلسم امشب شکسته شود. مس با هدایت نویدکیا اگرچه بازیکنان خوب و بزرگی در اختیار دارد اما ضعیف‌تر از انتظار ظاهر شده؛ هرچند به نظر می‌رسد محرم می‌تواند تیمش را دوباره بسازد. تیم اراکی هم مثل فصل گذشته با چند جوان به دنبال شگفتی‌سازی است و این کاری است که مجتبی حسینی نشان داده خوب بلد است. 

 

 خیبر خرم‌آباد-ذوب‌آهن

تیم تازه‌وارد لیگ برتر هفته گذشته مقابل سپاهان نمایش فوق‌العاده‌ای داشت و روی دو اشتباه داوری دو گل خورد و مغلوب این تیم پرستاره و گران‌قیمت شد. حالا همین تیم مقابل یک تیم اصفهانی دیگر قرار می‌گیرد. ذوب‌آهن مشکلات و حاشیه‌های زیادی دارد و به نظر می‌رسد بازیکنانش این روزها روحیه و انگیزه مناسبی برای بازی ندارند. به همین دلیل شانس میزبان برای پیروزی زیاد است.

 

 استقلال خوزستان-استقلال

پرحاشیه‌ترین بازی این هفته مصاف دو تیم همنام لیگ‌برتر است. با اینکه سازمان لیگ تاکید کرده که این بازی در ورزشگاه شهدای فولاد برگزار می‌شود اما باشگاه فولاد دوباره مخالفت کرده و وقتی شما این مطلب را می‌خوانید ممکن است استادیوم محل برگزاری بازی تغییر کرده باشد. تیم میزبان هفته گذشته راحت‌تر از پیش‌بینی‌ها مغلوب گل‌گهر شد اما بازی با استقلال فرق دارد و انگیزه بالای بازیکنان این تیم می‌تواند بازی را برای تیم تهرانی سخت کند.

 

بازیکنان خارجی تیم خوزستانی هم شرایط خوبی دارند و اگر روی فرم باشند، می‌توانند نتیجه‌ای عجیب را رقم بزنند. در استقلال هم اوضاع خیلی روبه‌راه نیست. ماجرای فسخ قرارداد مهرداد محمدی آرامش را از اردوی این تیم گرفت و بلانکو باز هم اجازه بازی پیدا نکرده است. از دست دادن امتیاز مقابل ملوان هم فشار هواداران روی نکونام را افزایش داده و او چاره‌ای ندارد جز اینکه شاگردانش امشب برنده از زمین بیرون بیایند. اما بازی در خوزستان مقابل استقلال اصلا ساده نیست.

 

سپاهان-شمس‌آذر قزوین

سپاهان فصل گذشته یک بار مغلوب شمس‌آذر شد و اگرچه در ادامه دو بار این تیم را شکست داد اما انتقام آن باخت جنجالی هنوز کامل نشده است. تیم اصفهانی اگرچه تنها تیم 6 امتیازی لیگ‌برتر تا هفته دوم است اما هواداران این تیم نگران هستند و معتقدند تیم‌شان هنوز کار دارد. شمس‌آذر اما با وجود تغییرات زیاد و رفت و آمد روی نیمکت، خیلی تضعیف نشده و باز هم توان شگفتی‌سازی دارد.

 

نساجی-گل‌گهر

دو تیم اولین امتیازهای‌شان را در هفته دوم به دست آوردند. نساجی یک امتیازی است و گل‌گهر 3 امتیازی! نکته مهم این بازی تقابل ساکت الهامی و مهدی تارتار است. این دو مربی فصل گذشته با هم به مشکل خوردند و حتی کار به شکایت هم کشید! احتمالا بازی فردا شب دو تیم تحت تاثیر این ماجرا خواهد بود و اصلا بعید نیست در نشست‌های خبری بعد از بازی، حرف‌های جالب و عجیبی را بشنویم.

 

ملوان-چادرملو

نمایش‌های خوب انزلی‌چی‌ها در دو هفته اول غافلگیرکننده بود. آنها مقابل استقلال هم دو بار پیش افتادند و اگر VAR نبود، احتمالا مقابل این تیم پیروز هم می‌شدند. شاگردان مازیار زارع فردا شب هم امید زیادی دارند که در خانه برنده از زمین خارج شوند. چادرملو اما فقط یک امتیاز به دست آورده و هنوز چیز خاصی از خودش نشان نداده و همچنان کاندیدای اول سقوط یه لیگ یک است. 

 

پرسپولیس-فولاد

بعد از دو نمایش نه‌چندان امیدوارکننده در برابر ذوب‌آهن و تراکتور، شاگردان گاریدو در یک بازی سخت دیگر باید به مصاف یک تیم خوب بروند. پرسپولیس در این دو بازی به سختی دو گل زده و فردا در قزوین مقابل تیمی قرار خواهد گرفت که تنها تیم بدون گل خورده این فصل است. با توجه به نمایش سرخپوشان، احتمالا فردا شب باید منتظر ترکیبی متفاوت از سوی گاریدو باشیم. تغییر قطعی اما خروج سروش رفیعی است که در بازی قبل اخراج شده است. در سوی مقابل فولادی قرار دارد که کادر فنی سابق پرسپولیس را روی نیمکتش دارد. یحیی گل‌محمدی با تیم‌های مختلف مقابل پرسپولیس قرار گرفته و نتایج بدی هم نگرفته است. این بار اما ماجرا فرق می‌کند و او پس از چند فصل موفق مقابل تیم محبوبش می‌ایستد. با حضور بازیکنانی مثل علی نعمتی، احسان پهلوان، ساسان انصاری و امین قاسمی‌نژاد این بازی حساس‌ترین بازی هفته سوم خواهد بود. نتیجه این بازی اگر به سود پرسپولیس نباشد، اوضاع خیلی زود برای گاریدو بحرانی خواهد شد.

 

کدخبر: ۵۶۵۴۸۲
تاریخ خبر:
ارسال نظر