کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۴۱۲۵
تاریخ خبر:

نکته بازی| فوتبالت نه‌ اما چاپلوسی‌ات فوق‌العاده است!

نکته بازی| فوتبالت نه‌ اما چاپلوسی‌ات فوق‌العاده است!

مصاحبه عجیب وحدت هنانوف با رسانه باشگاه سپاهان و بازی سرخابی‌ها در کشور ثالث!

هفت صبح| یادداشت‌های ستون نکته‌بازی روزنامه امروز هفت صبح را بخوانید:

 

فوتبالت نه‌ اما چاپلوسی‌ات فوق‌العاده است!

وحدت هنانوف، مدافع پرسپولیس که در انتقالی نسبتا غیرمنتظره راهی سپاهان شد، در مصاحبه با رسانه باشگاه سپاهان گفته: «از وقتی به ایران آمدم، می‌خواستم راهی سپاهان شوم.» یعنی اگر ما درست منظور استاد را فهمیده باشیم، ایشان از روزی که به دعوت باشگاه پرسپولیس به ایران آمده تا با این تیم قرارداد امضا کند، از همان لحظه ورود به ایران، چشمش دنبال سپاهان بوده!

 

یعنی در تمام لحظاتی که برای پرسپولیس تمرین و بازی می‌کرده، به دنبال این بوده که به سپاهان برود! استاد در حالی این حرف‌ها را زده که بعد از پیوستن به پرسپولیس گفته بود: «متوجه شدم که به بزرگ‌ترین تیم آسیا آمده‌ام» حالا ما نمی‌دانیم کدام حرف او را باور کنیم! اصلا مگر منطقی است که بدانی به بزرگ‌ترین تیم آسیا آمده‌ای اما همچنان دلت بخواهد به تیم دیگری بروی؟

 

اصلا یک سوال دیگر! یعنی تا قبل از اینکه به پرسپولیس بپیوندی، نمی‌دانستی این تیم چه جور تیمی است؟ بعد از چند روز متوجه شده‌ای که ای دل غافل! این که بزرگ‌ترین تیم آسیاست! واقعا هیچ کدام از این حرف‌ها را نمی‌شود باور کرد! این جور حرف زدن حتی از «حزبِ باد» ترین بازیکنان ایرانی هم بعید است! استاد همه مرزهای چاپلوسی و تملق را درنوردیده و هرچقدر می‌توانسته درباره تیم‌هایش تعریف و تمجیدهای فضایی کرده است!

 

از فوتبالش که در پرسپولیس چیز خاصی ندیدیم اما او نشان داده که در رنگ عوض کردن، چاپلوسی و پاچه‌خواری، استعداد بی‌نظیری دارد و از خیلی از بازیکنان ایرانی هم بهتر بلد است این کارها بکند. فقط دوست داریم ببینیم او درباره تیم بعدی‌اش چه چیزهایی قرار است بگوید!

 

چطور است در کشور ثالث بازی کنند؟

هر روز که می‌گذرد، بیشتر عمق فاجعه کمبود ورزشگاه در تهران برای برگزاری لیگ‌برتر را درک می‌کنیم. دوستان در فدراسیون و سازمان لیگ، چند هفته اصرار داشتند که بازی‌های خانگی این فصل استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه تختی برگزار شود، چرا‌که ورزشگاه آزادی آماده نیست!

 

حالا که کمتر از دو هفته تا شروع مسابقات باقی مانده، همان دوستان قاطعانه اعلام می‌کنند که ورزشگاه تختی هم به دو سه هفته ابتدایی لیگ‌برتر نمی‌رسد و سرخابی‌ها باید تعامل و همکاری کنند و بازی‌های خانگی خود را در ورزشگاه دیگری برگزار کنند! اساتید به همان قاطعیت هم تعویق بازی‌های لیگ‌برتر را رد می‌کنند! بعد گفته می‌شود ‌ ممکن است شهرقدس در این چند هفته میزبان بازی‌های استقلال و پرسپولیس باشد اما بلافاصله خبر می‌رسد که کلا هیچ ورزشگاهی در تهران، فعلا توان میزبانی از بازی‌های این دو تیم را ندارد!

 

و حالا صحبت از قزوین و اراک است! درباره ورزشگاه آزادی که اوضاع از این هم وخیم‌تر است و مدیران حتی قول رسیدن این ورزشگاه به 25 شهریور یعنی 40 روز دیگر را هم نمی‌دهند. یعنی پرسپولیس و استقلال حتی در لیگ نخبگان آسیا هم نمی‌توانند در این ورزشگاه از حریفان تا بن‌دندان مسلح میزبانی کنند!

 

احتمالا چند روز دیگر خبر می‌رسد که قزوین و اراک هم امکان برگزاری بازی‌های این دو تیم را ندارند و کار از میزبانی شهر ثالث می‌گذرد و به کشور ثالث هم می‌رسد! خلاصه که این چیزها اصلا مهم نیست. مهم این است که هر جور شده بازی‌ها برگزار شود! پرونده فساد و درگیری چند باشگاه هم که اصلا ربطی به این ماجراها ندارد!

 

 

کدخبر: ۵۶۴۱۲۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر