کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۹۷۱۹
تاریخ خبر:

نکته‌بازی|‌ هاشمی‌نسب، شبیه خواهرزاده ۱۲ ساله ما

نکته‌بازی|‌ هاشمی‌نسب، شبیه خواهرزاده ۱۲ ساله ما

درباره کری‌خوانی‌های کودکانه هاشمی‌نسب و اظهارات اردلان آشتیانی

هفت صبح| یادداشت‌های ستون نکته‌بازی روزنامه امروز هفت صبح می‌خوانید:

 

کری‌خوانی در حد خواهرزاده 12 ساله ما!

 

چند روزی از بازی نساجی و استقلال گذشته و امروز استقلالی‌ها به مصاف گل‌گهر سیرجان می‌روند اما هنوز هم در حال تلاش برای هضم کردن حرف‌های مهدی هاشمی‌نسب بعد از بازی با نساجی هستیم و هنوز هم موفق نشده‌ایم! او بعد از این بازی در جمع خبرنگاران گفت: «من محروم بودم و یک بازی دیگر را نگاه می‌کردم. اقتدار کمیته انضباطی و اخلاق به من دستور داده بود حق تمرین دادن و گرم کردن تیم را ندارم و چند ناظر و چند جلسه اضطراری گذاشتند و من به آنها احترام گذاشتم.»

 

ایشان همان کسی هستند که برای بازی استقلال و فولاد هم محروم بودند و در میان هواداران با لباس مبدل نشسته بودند و بازی تیم خودشان را تماشا می‌کردند نه بازی تیم رقیب را! ضمن اینکه واقعا نمی‌شد مثل خیلی‌های دیگر، همزمان با بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان، نمایش شاهکار تیم نکونام را هم مقابل نساجی دید؟ استاد در بخشی دیگر از حرف‌هایش هم گفت: «من یک بازی دیگر را در تهران دنبال می‌کردم که واویلا. اگر قهرمان شدند به آنها تبریک می‌گویم و انشاالله در جام باشگاه‌های آسیا موفق باشند. در جامی که ما دو بار قهرمان شدیم، موفق باشند.»

 

باور کنید خواهرزاده 12 ساله من هم دقیقا با همین جمله و ادبیات برای دوستان پرسپولیسی خود کری می‌خواند. کور شویم اگر دروغ بگوییم! مگر می‌شود مربی یک تیم باشی و در یک مصاحبه هرچند کوتاه، حتی یک جمله فنی و به دردبخور نگویی؟ یعنی همه حرف‌هایی که قبلا درباره نقش مهم استاد در کادر فنی استقلال گفته می‌شد، درست بود؟

 

 

خوب شد شما مربی پرسپولیس نیستی

 

همه می‌دانند دو بازی باقی مانده پرسپولیس در لیگ‌برتر سخت‌تر از بازی‎های استقلال است و به همین دلیل است که استقلالی‌ها هنوز کاملا از قهرمانی ناامید نشده‌اند. اما اردلان آشتیانی پیشکسوت پرسپولیس گفته: «دیدار با شمس‌آذر تنها بازی سخت پرسپولیس است.»

 

انگار استاد همین بازی با استقلال خوزستان را ندیده که در آن پرسپولیس با 3 گل در نیمه اول از میهمان ته جدولی‌اش عقب افتاد و اگر سر خوردن هافبک برزیلی استقلال خوزستان نبود احتمالا کامبک حماسی پرسپولیس هم رقم نمی‌خورد!

 

وقتی در این بازی پرسپولیس با 3 گل عقب می‌افتد، چطور می‌شود بازی با مس رفسنجان را ندید و ساده انگاشت؟ مس رفسنجان همان تیمی است که استقلال را در جام حذفی 2 بر صفر شکست داد  و حذف کرد. همان تیمی است که تراکتور را هم در تبریز برد و به نیمه نهایی رسید. همان تیمی است که در تهران هم از استقلال دو بار پیش افتاد اما در نهایت به تساوی 2-2 رضایت داد.

 

تیم محرم نویدکیا همین حالا تیم سوم جدول رده‌بندی دور برگشت لیگ‌برتر است و در این مدت فقط یک بار شکست خورده است! چطور می‌شود این تیم را با این آمادگی و روند فوق‌العاده، ساده گرفت؟ یک تیم دقیقا باید چقدر خوب باشد که پیشکسوتی مثل شما، آن را تیمی خوب و تقابل با آن را سخت بداند؟

 

واقعا خوب شد شما عضو کادر فنی پرسپولیس نیستید وگرنه جوری با بازی مقابل مس رفسنجان برخورد می‌کردید که بازیکنان‌تان غافلگیر شوند و امتیاز از دست بدهند و احتمالا جام قهرمانی را هم!

 

کدخبر: ۵۵۹۷۱۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر