کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۳۸۴۰
تاریخ خبر:

نکته بازی| خانه ‌به‌دوشی تیم‌های بزرگ

نکته بازی| خانه ‌به‌دوشی تیم‌های بزرگ

نفس راحت استقلال؛ امید حامدی‌فر رفت

هفت صبح| یادداشت‌های ستون نکته‌بازی روزنامه امروز هفت صبح را بخوانید:

 

خانه ‌به‌دوشی تیم‌های بزرگ

قرار است دو هفته دیگر لیگ بیست و چهارم آغاز شود. برنامه بازی‌ها هم اعلام شده است‌ اما در برنامه 3 هفته ابتدایی که توسط سازمان لیگ اعلام شده، استادیوم محل برگزاری 3 بازی مشخص نیست. در واقع هنوز مشخص نیست تیم‌های چادرملوی اردکان و هوادار قرار است در کدام ورزشگاه بازی‎های خانگی خود را برگزار کنند‌ اما نکته اینجاست که مشکل فقط این 3 بازی و این دو باشگاه نیستند!

 

واقعیت این است که هنوز تکلیف بازی‌های خانگی استقلال و پرسپولیس هم مشخص نشده است. هرچند طبق اعلام سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال، بازی‌های خانگی این دو تیم باید در ورزشگاه تختی برگزار شود اما در فاصله دو هفته تا شروع بازی‌ها، این ورزشگاه آماده برگزاری بازی‌های خانگی این دو تیم نیست. مشکلاتش هنوز رفع نشده و دوستان منتظر بودجه هستند تا ورزشگاه را آماده کنند. حتی گفته شده جواد نکونام خواهان برگزاری بازی‌های خانگی تیمش در مشهد و استادیوم امام رضا شده است.

 

احتمالا مدیران باشگاه پرسپولیس هم از ترس‌شان، به گاریدو درباره ورزشگاه تختی و مشکلات میزبانی تیم در بازی‌های ابتدایی هنوز حرفی نزده‌اند! بازی تیم ملی مقابل قرقیزستان هم که به دلیل آماده نبودن ورزشگاه آزادی به استادیوم نقش جهان اصفهان منتقل شده است! می‌بینید؟ مهم‌ترین تیم‌های مملکت، یعنی استقلال، پرسپولیس و تیم ملی خانه‌به‌دوش هستند و نمی‌توانند در ورزشگاه اصلی خود از میهمانان پذیرایی کنند. البته می‌دانیم مقصر مدیران و مسئولان وزارت ورزش و فدراسیون و باشگاه‌ها نیستند و این ما رسانه‌ها هستیم که باید از این وضعیت خجالت بکشیم و دهان‌مان را ببندیم.

 

نفس راحت استقلال؛ حامدی‌فر رفت

امید حامدی‌فر از استقلال جدا شد. او را بیش از مسائل فنی، با حاشیه‌ها به یاد آوردیم. در واقع ضررهای او برای استقلال بیشتر از سودش بود. استاد جوری بازی می‌کرد که اصلا نمی‌فهمیدیم چطور اینقدر زود چهار کارته و محروم شده است! با خودمان می‌گفتیم اصلا این بنده‌خدا مگر 4 بازی انجام داده که 4 کارت زرد هم گرفته باشد؟ مهم‌ترین ضربه حامدی‌فر به استقلال مصدوم کردن کوین یامگا بود.

 

اگرچه عمدی در این کار نبود اما او جوری یامگا را از ناحیه چشم مصدوم کرد که هنوز هم عده‌ای معتقدند این بازیکن باید ریسک نکند و فوتبال را کنار بگذارد. چند وقت بعد هم در یک استوری مدعی شد که نذر کرده اگر عمل جراحی یامگا موفقیت‌آمیز باشد، به 11 جوان که شرایط مالی نامناسبی دارند کمک کند. او از هواداران خواست که اگر کسی را می‌شناسند معرفی کنند!

 

اما چند روز بعد مدعی شد که در استقلال مشکل مالی دارد و در خانه دوستش زندگی می‌کند و گاهی غذا هم برای خوردن ندارد و این در حالی بود که تصاویری از گشت و گذار او با یک ماشین بنز گران‌قیمت در فضای مجازی منتشر شده بود. در نهایت هم در هفته‌های آخر لیگ، پس از سوت پایان بازی مقابل ذوب‌آهن، از پشت به مهرداد رضایی بازیکن مصدوم این تیم حمله کرد و او را به زمین انداخت! بعد هم مدعی شد که این اتفاقات در فوتبال طبیعی است! در نهایت او از استقلال رفت اما امیدواریم در تیم جدیدش رویه دیگری را در پیش بگیرد و فوتبال هم بازی کند.

 

کدخبر: ۵۶۳۸۴۰
تاریخ خبر:
ارسال نظر