کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۳۶۰۶
تاریخ خبر:

نکته بازی| یک تبلیغ کاملا معمولی و بی‌حرف و حدیث برای امیرخان!

نکته بازی| یک تبلیغ کاملا معمولی و بی‌حرف و حدیث برای امیرخان!

آن همه عجله و شتاب برای فسخ قرارداد چه دلیلی داشت آقای بیرانوند؟

هفت صبح| یادداشت‌های ستون نکته‌بازی روزنامه امروز هفت صبح را بخوانید:

 

یک تبلیغ کاملا معمولی و بی‌حرف و حدیث!

اگر آقای قلعه‌نویی ما را به بی‌سوژگی و بیکاری متهم نمی‌کنند، درباره مدرسه فوتبال‌ جدیدشان نکاتی را بنویسیم! البته که این شوخی بود و حرف‌های آقای قلعه‌نویی درباره منتقدان‌شان باعث نمی‌شود ما فتیله را پایین بکشیم و برای اینکه متهم به بی‌سوژگی نشویم، دیگر درباره ایشان و حرف‌ها و اعمال‌شان چیزی ننویسیم!

 

در روزهای اخیر ویدئوهایی از مهدی طارمی و علیرضا جهانبخش منتشر شده که آنها را در حال تبلیغ و معرفی مدرسه فوتبالی در سعادت‌آباد که زیر نظر امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی اداره می‌شود، نشان می‌دهد. البته استاد همیشه به اینکه بچه نازی‌آباد بوده، افتخار می‌کند اما خب مدرسه فوتبالش را در سعادت‌آباد تاسیس کرده و قطعا اهالی نازی‌آباد توان مالی حضور در چنین مدرسه فوتبالی را ندارند.

 

ولی بحث اصلی چیز دیگری است و آن این است که چنین کاری چقدر معمول و عادی است؟ می‌دانیم که مشاهیر و سلبریتی‌ها برای تبلیغ هر چیزی، قرارداد می‌بندند و پول می‌گیرند. آیا جهانبخش و طارمی هم برای تبلیغ این مدرسه فوتبال پول گرفته‌اند؟ آیا به رسم شاگردی و استادی، پولی نگرفته‌اند و مجانی این تبلیغ را انجام داده‌اند؟ اصلا این تبلیغ پیشنهاد چه کسی بوده؟

 

آیا جهانبخش و طارمی این اجازه را داشته‌اند که وقتی این پیشنهاد به آنها شد، آن را رد کنند؟ آن هم بدون نگرانی از سرنوشت‌شان در تیم ملی؟ آیا در رودربایستی سرمربی تیم ملی قرار نگرفته‌اند؟ آیا اگر پولی هم در میان نبوده، توقعی ایجاد نشده است؟ آیا الان این دو نفر در چشم سرمربی تیم ملی عزیزتر نشده‌اند؟ کسی هست پاسخ این سوالات و ابهامات را بدهد؟

 

حتما فرصت مربی شدن را پیدا می‌کنی!

علیرضا بیرانوند بعد از چند روز سکوت، دیروز در حاشیه حضور اعضای باشگاه تراکتور در تست پزشکی ایفمارک، مصاحبه کرد و درباره جدایی‌اش از پرسپولیس و پیوستن به تراکتور حرف زد. او ابتدا هیچ اشاره‌ای به مسائل مالی نکرد و درباره دلیل جدایی‌اش از پرسپولیس گفت: «دوست داشتم یک چالش جدیدی در زندگی‌ام بیاورم. فوتبال ما هم تمام می‌شود و باید سمت مربیگری برویم و باید جاهایی که برای مربیگری به درت می‌خورد بروی.»

 

اما سوال ما این است که چرا فکر می‌کنی باشگاهی که در 6 سال اخیر 19 سرمربی را روی نیمکت خود دیده، برای مربیگری به درد می‌خورد و از تو یک مربی خوب می‌سازد؟ بهتر نبود برای آینده و مربیگری، به تیمی می‌رفتی که سرمربیانش ثبات دارند و فرصت کار کردن پیدا می‌کنند؟ استاد بیرانوند در ادامه اما فقط و فقط درباره مسائل مالی صحبت کرده و مشخص است که فقط و فقط پول و قرارداد و آپشن و پاداش باعث شده تا از پرسپولیس جدا شود و سایر مسائل بهانه است.

 

در بخش دیگری از مصاحبه‌اش هم گفته: «باید بگویم دوست نداشتند که این فصل بیرانوند در پرسپولیس بماند.» و باید بگوییم شما اصلا فرصت دادی که ببینی دوست دارند یا ندارند؟ آن همه عجله و شتاب برای فسخ قرارداد چه دلیلی داشت؟ گرسنه مانده بودی؟ کارتن‌خواب شده بودی؟ پول اجاره‌خانه‌ات را نداشتی؟ حالا دو هفته دندان سر جگر می‌گذاشتی، چه اتفاقی می‌افتاد؟ بگذریم! تصمیمی است که گرفته‌ای و اتفاقی است افتاده! درباره بازی در تراکتور نمی‌دانیم چه می‌شود اما امیدواریم حالا که به فکر آینده هستی، یک مربی بزرگ و موفق شوی!

 

 

کدخبر: ۵۶۳۶۰۶
تاریخ خبر:
ارسال نظر