کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۳۳۶۸
تاریخ خبر:

نکته بازی| بعد از یک سال یاد آن هوادار افتادید؟

نکته بازی| بعد از یک سال یاد آن هوادار افتادید؟

سوءاستفاده از احساسات هواداران و مردم خرید بیهوده دروازه‌بان بوسنیایی استقلال

هفت صبح| یادداشت‌های ستون نکته‌بازی روزنامه امروز هفت صبح را بخوانید:

 

بعد از یک سال یاد آن هوادار افتادید؟

پوپولیسم و سوءاستفاده از احساسات هواداران و مردم، یکی از روش‌های معمول مدیریت در ورزش و مخصوصا فوتبال ایران است. در تازه‌ترین مورد، جناب رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفته، بیرانوند سال گذشته که با این باشگاه فسخ کرد و با تیم استقلال مذاکراتی انجام داد، یکی از هواداران پرسپولیس به خاطر این اتفاق جانش را از دست داد. به همین دلیل او موظف است برای آرامش خانواده این هوادار، شکایتش از علیرضا بیرانوند را پیگیری کند!

 

البته در آن مقطع شایعه شد که یکی دو هوادار پرسپولیس از فرط ناراحتی بابت مذاکره بیرانوند با استقلال فوت کردند اما این خبر رسما تایید نشد. ولی تصویری از خود جناب درویش منتشر شد در آنکه برای فرار از پاسخگویی به رسانه‌ها و هواداران در صندلی عقب خودرویش پنهان شده بود. هرچند بعدا ادعا شد که فشارش افتاده و مجبور شده خودش را به درمانگاه برساند! در واقع به نظر می‌رسد استاد دارد انتقام خودش را از بیرانوند می‌گیرد نه هواداری که هنوز هم ثابت نشده که در آن مقطع فوت کرده است!

 

ضمن اینکه حتی اگر این اتفاق افتاده باشد، سوال این است که چرا استاد بعد از یک سال یادش افتاده به خاطر آن هوادار فوت کرده، پیگیر پرونده شکایت از بیرانوند باشد؟ در این یک سال جان آن هوادار برای‌تان مهم نبود؟ اصلا حال خانواده آن هوادار را می‌فهمید؟ متوجه هستید که دارید داغ دل آنها را تازه می‌کنید؟ به چه قیمتی؟ فقط به خاطر اینکه خودتان را پیش هواداران محبوب و عزیز کنید؟ 

 

فکر دروازه‌بان خارجی استقلال آزارمان می‌دهد!

در شماره دیروز و چند شماره پیش، درباره خریدهای بوسنیایی استقلال نوشتیم اما هر چه بیشتر به این ماجرا فکر می‌کنیم، بیشتر برای‌مان سوال ایجاد می‌شود. البته با اینکه مدرکی نداریم، اما همه می‌دانیم این قصه از کجا آب می‌خورد و پشت پرده ماجرا چیست اما خب می‌ترسیم بگوییم و بنویسیم و دو روز دیگر از ما شکایت کنند! ولی حالا که نمی‌توانیم به صراحت حرف‌مان را بزنیم، حداقل می‌توانیم چند سوال مطرح کنیم!

 

مثلا اینکه دقیقا پیشنهاد برای جذب این دو بازیکن از سوی چه کسی مطرح شد؟ قرارداد توسط چه کسی برای آنها ارسال شد و چه کسی پای این قراردادهای الزام‌آور‌ را امضا کرد؟ شرح وظایف کسی که این کار را کرده چیست و چه اختیاراتی دارد؟ این کار او چه منافعی برای باشگاه یا فرد و افراد‌ خاصی داشته است؟ وقتی تکلیف سرمربی تیم مشخص نبود، چه عجله‌ای برای جذب دو بازیکن خارجی داشتید؟

 

وقتی سیدحسین حسینی دروازه‌بان اول تیم، بیشترین کلین‌شیت و کمترین گل خورده را داشته و دروازه‌بان دوم هم مقابل تراکتور در تبریز دروازه تیم را بسته نگه داشته، چرا باید چند صدهزار دلار صرف جذب یک دروازه‌بان خارجی شود؟ چرا یک سهمیه خارجی تیم باید صرف چنین خرید جنجالی و بی‌موردی شود؟ چرا این بازیکن که به درد تیم نخواهد خورد، باید یک نام را در فهرست تیم اشغال کند؟ الان که سرمربی تیم، این دروازه‌بان خارجی را نخواسته، قرار است چه کنید؟ راه‌حل‌تان چیست؟ اصلا خودتان را ملزم به پاسخگویی به رسانه‌ها و افکار عمومی می‌دانید؟

 

کدخبر: ۵۶۳۳۶۸
تاریخ خبر:
ارسال نظر