کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۳۶۸۳
تاریخ خبر:

نکته بازی| شما ولی‌دَم هوادار فوت شده نیستی!

نکته بازی| شما ولی‌دَم هوادار فوت شده نیستی!

یک توصیه مهم به درویش مدیرعامل پرسپولیس و خانم مهسا جاور

هفت صبح| یادداشت‌های ستون نکته‌بازی روزنامه امروز هفت صبح را بخوانید:

 

شما ولی‌دَم هوادار فوت شده نیستی!

چند روز پیش درباره ماجرای شکایت پرسپولیس از علیرضا بیرانوند به دلیل فسخ غیرقانونی قراردادش نوشتیم و از مدیرعامل باشگاه پرسپولیس انتقاد کردیم که پوپولیسم را کنار بگذارد و پای هوادار فوت شده پرسپولیس را وسط نکشد و با احساسات خانواده او بازی نکند. پیش‌بینی می‌کردیم که اطرافیان و مشاوران رضا درویش این نکته را به او گوشزد کنند اما در نهایت تعجب، پرسپولیس در نامه شکایت از بیرانوند، باز هم به این ماجرا پرداخته است.

 

در نامه پرسپولیس آمده است: «اقدام آقای بیرانوند در فسخ قرارداد مسبوق به سابقه است و این موضوع متأسفانه منجر به آثار سوء نسبت به باشگاه و هواداران محترم گردیده است. تا جایی که در سال گذشته احدی از هواداران جوان باشگاه، مرحوم .... به واسطه شوک خبر فسخ قرارداد توسط آقای بیرانوند فوت کردند. بنابراین تقاضای اعمال کامل مقررات در خصوص فسخ غیر‌موجه قرارداد، مورد درخواست می‌باشد.»

 

درویش البته به این شکایت بسنده نکرده و بعد از مصاحبه بیرانوند گفت: «ما نمی‌توانیم از خون آن هوادار فوت شده به خاطر رفتار سال گذشته وی بگذریم و تا پایان این پرونده را پیگیری می‌کنیم.» توصیه جدی ما به آقای درویش این است که هر چه سریع‌تر این بخش از پرونده را ببندند و از لحاظ قانونی ماجرای قرارداد را پیگیری کنند.

 

ایشان ولی‌دَم هوادار فوت شده نیستند و حق ندارند برای اینکه در پرونده دست بالا را داشته باشند، با احساسات هواداران بازی کنند و البته نباید احساسات خانواده فرد فوت شده را هم جریحه‌دار کنند. آن اتفاق یک سال پیش رخ داد و استاد در این یک سال کاری برای آن هوادار نکرد و واقعا زشت است که بعد از یک سال نمک روی زخم بپاشد.

 

مخاطب انتقادها شما نبودید خانم جاور!

یکی از ترندهای این روزهای ورزش ایران، لباس رسمی کاروان کشورمان در المپیک پاریس بود. سال‌هاست که دیگر انتظار زیادی از مسئولان برای طراحی و تولید یک لباس رسمی در شأن نام و ورزش ایران نداریم اما قطعا این یکی از بدترین و ضعیف‌ترین لباس‌هایی بود که می‌شد برای رویدادی مثل المپیک طراحی و تولید کرد. طبیعی بود که این ماجرا با واکنش کاربران و ورزش‌دوستان مواجه شود و بیشتر انتقادات حول این محور بود که لباس طراحی شده، شبیه ‌ لباس کادر درمان است!

 

این نه توهینی به ورزشکاران ایرانی حاضر در المپیک بود و نه توهینی به کادر درمان! فقط مقایسه‌ای کاملا درست بود و لباس کاروان تیم ملی واقعا شبیه ‌ لباس کادر درمان بود. در حالی که مخاطب همه این انتقادات، مسئولان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک بودند، ناگهان روز یکشنبه ویدئویی از مهسا‌ جاور، ورزشکار المپیکی کشورمان منتشر شد که او در این ویدئو از مخاطبان انتقاد می‌کند که ورزشکاران و لباس‌های آنها را زیر سوال می‌برند و مسخره می‌کنند و توهین می‌کنند.

 

ضمن اینکه از این کار به عنوان یک بی‌فرهنگی نام می‌برد. در ادامه هم از سختی‌ها، کمبود امکانات و رژیم‌های سخت و تلاش‌های ورزشکاران برای رسیدن به المپیک می‌گوید! او اما متوجه نیست که دقیقا به دلیل همین تلاش‌ها و زحمات آنهاست که مردم توقع دارند مسئولان حداقل یک دست لباس مناسب و در شأن آنها تهیه کنند. خانم جاور! می‌دانیم که شما سفیر همین برند هستید اما مخاطب این انتقادات شما نیستید. سایر ورزشکاران و حتی کادر درمان هم نیستند. این یک حمایت مردمی و ملی از شماست خانم! امیدواریم در المپیک موفق باشید و برای خودتان و ایران افتخار بیافرینید.

 

 

کدخبر: ۵۶۳۶۸۳
تاریخ خبر:
ارسال نظر