کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۱۵۳۷
تاریخ خبر:

نکته بازی| واقعا کار بزرگی کردی آقای بیرانوند!

نکته بازی| واقعا کار بزرگی کردی آقای بیرانوند!

خسته نباشید به بیرانوند و انتخاب عجیب مدیران باشگاه فولاد خوزستان

هفت صبح| یادداشت‌های ستون نکته‌بازی روزنامه امروز هفت صبح را بخوانید:

واقعا کار بزرگی کردی آقای بیرانوند!

ظاهرا باید بازگشت علیرضا بیرانوند به پرسپولیس را کاملا منتفی بدانیم. گذشته از مدیران باشگاه که اصلا فسخ یکطرفه او را غیرقانونی می‌دانند و از دست او عصبانی هستند، هواداران پرسپولیس هم دیگر تمایلی به بازگشت او ندارند. آنها که خاطره عجیب فصل گذشته و فسخ بیرانوند و مذاکره‌اش با استقلال را به یاد دارند، دیگر نمی‌خواهند بازیچه او باشند و در فضای مجازی هشتگ نه به بیرانوند را ترند کرده‌اند.

در واقع حتی اگر باشگاه هم از موضعش کوتاه بیاید، برای راضی کردن هواداران و آرام کردن فضای هواداری کار سختی در پیش دارد. از خود بیرانوند که دیگر کار خاصی بر‌نمی‌آید. او تمام احترام و اعتبار خود را در میان هواداران از دست داده اما شاید مدیران باشگاه بتوانند با ترفندی، ماجرا را حل و فصل کنند. هرچند این اتفاق هم بعید است رخ بدهد. در واقع نه‌تنها خبری از واسطه‌گری و ریش‌سفیدی نیست، بلکه گفته می‌شود باشگاه از طریق تیم حقوقی و وکلای خود به دنبال محکومیت علیرضا بیرانوند و جریمه و محرومیت او در کمیته تعیین وضعیت است و با تصویب هیات‌مدیره، با قدرت بیشتری این موضوع را جلو می‌برد.

واقعا باید به بیرانوند تبریک گفت. او الحق و والانصاف کار سختی را انجام داد. از بین بردن آن همه محبوبیت و احترام و عشق و علاقه کار آسانی نیست و از هر کسی برنمی‌آید. فقط باید بیرانوند باشی تا بتوانی این ماموریت غیرممکن را انجام بدهی و همه پل‌های پشت ‌سرت را هم خراب کنی. بیرانوند برخلاف فصل گذشته، راه برگشتی برای خودش نگذاشته و دیگر با مصاحبه‌های دلبرانه و کری‌خوانی هم نمی‌تواند آب رفته را به جوی برگرداند. واقعا خسته نباشی برادر!

 

از کجای کارنامه نصیرزاده خوش‌تان آمد؟

جابه‌جایی بازیکنان ناموفق داخلی و خارجی در تیم‌های لیگ‌برتری اگرچه اتفاق خوبی نیست‌ اما عجیب هم نیست. به لطف دلالان و مدیربرنامه‌های زبر و زرنگ، بارها دیده‌ایم بازیکنانی که چند فصل ضعیف را پشت سر گذاشته‌اند، همچنان در میان تیم‌های لیگ‌برتری دست به دست می‌شوند و قرارداد می‌بندند و پول‌های آنچنانی می‌گیرند. این اتفاق حتی در میان برخی از مربیان همیشه ناکام و ناموفق هم دیده می‌شود که خب به این یکی هم عادت کرده‌ایم.

اما وقتی در حوزه مدیریت هم این اتفاق تکرار شود، دیگر هضم کردنش اصلا آسان نیست. ما با آقای هوشنگ نصیرزاده هیچ خصومتی نداریم. اتفاقا ایشان زمانی که کارشناس داوری فوتبال ما بودند، بسیار منطقی و کاربلد بودند اما از وقتی پای‌شان به حوزه مدیریت باز شده، انگار تبدیل به شخصیت دیگری شده‌اند. عملکرد ایشان در باشگاه تراکتور را مرور کنید. چند سالی هست که به عنوان مشاور و مدیر و مدیرعامل در تراکتور فعالیت می‌کنند و تراکتور در تمام این سال‌ها کوچک‌ترین موفقیتی به دست نیاورده و البته هزینه‌های گزافی را هم به مالکش تحمیل کرده است.

بدون هیچ غرض‌ورزی و خصومتی، کاملا مشخص است که نصیرزاده در تراکتور کاملا ناکام بوده اما در کمال تعجب شاهد این هستیم که از این باشگاه جدا شده و مدیرعامل یک باشگاه صنعتی و متمول دیگر یعنی فولاد خوزستان می‌شود! واقعا دوستان در باشگاه و کارخانه فولاد خوزستان، از کجای کارنامه و عملکرد نصیرزاده خوش‌شان آمده که او را به عنوان مدیرعامل این باشگاه انتخاب کرده‌اند؟ دوستان اگر در این باره اطلاع‌رسانی کنند، ما هم اشتباه‌مان را می‌پذیریم و در همین ستون از آقای نصیرزاده عذرخواهی می‌کنیم.

 

 

 

کدخبر: ۵۶۱۵۳۷
تاریخ خبر:
ارسال نظر