کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۷۷۳۷
تاریخ خبر:

نکته‌بازی| حواله خودرو، این‌بار برای فوتسال و کری‌خوانی‌های پوستری

نکته‌بازی| حواله خودرو، این‌بار برای فوتسال و کری‌خوانی‌های پوستری

درباره درخواست حواله خودرو برای فوتسالیست‌ها و پوسترهای تیم‌های لیگ برتری

هفت صبح| دو یادداشت ستون نکته‌بازی روزنامه امروز هفت صبح را اینجا می‌خوانید:‌

 

تلاش برای بی‌عدالتی؟

 

احسان اصولی عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال و رئیس کمیته فوتسال پس از بازگشت تیم ملی فوتسال از تایلند در یک مصاحبه گفته: «پیگیر حواله خودرو برای ملی‌پوشان فوتسال هستیم.» البته منکر بزرگی کار تیم ملی در تایلند نیستیم اما تیمی که در 13 دوره از 15 دوره یک تورنمنت قهرمان می‌شود، واقعا باید پاداشی در حد حواله واردات خودروی خارجی بگیرد؟

 

این پاداش حتی برای تیم ملی فوتبال هم زیادی بود و همه هم اعتراض کردند. تیم ملی فوتبال ما به جایی رسیده که دیگر صعود به جام‌جهانی برایش کار بزرگی نیست که پاداشش حواله واردات خودروی خارجی باشد. هر وقت این تیم از گروهش صعود کرد و یکی دو مرحله بالا رفت، می‌شود پاداش خوبی برایش در نظر گرفت.

 

چند وقت پیش هم علیرضا دبیر گفته بود: «فدراسیون کشتی هم چنین درخواستی را برای قهرمانانش به مقامات داده و صد البته که این حق سایر فدراسیون‌ها هم هست. از آن طرف همه می‌دانیم که چه محدودیت‌هایی در کشورمان هست و مسلماً این اتفاق برای همه به نسبت مساوی و عادلانه نخواهد افتاد!» خب آقای دبیر! شما که خصوصیاتت را همه می‌دانند، چرا اصرار به این بی‌عدالتی داری؟ چرا اصرار دارید که تیم شما این پاداش را بگیرد و بقیه تیم‌ها نتوانند؟

 

ما و همه رسانه‌ها و افکار عمومی معتقد بودیم که این پاداش برای تیم ملی فوتبال هم اشتباه بود و یک بار برای همیشه بساط این ماجرا باید برچیده شود، اما دوستان مدیر خودشان اصرار دارند که این حاشیه‌ها ادامه پیدا کند. حرفی هم اگر بزنیم به دشمنی با آقایان و تیم و ... متهم می‌شویم.

 

 

پوستر آلوز و ‌پورحمیدی چه اشکالی داشت؟

 

این پوسترهای رسمی باشگاه‌ها برای بازی‌های تیم‌های‌شان هم سوژه جالبی است. باشگاه تراکتور که دیروز با استقلال بازی داشت، در پوستری که برای این بازی طراحی کرده بود، تصویری از امیرارسلان مطهری را منتشر کرده بود که از همین استقلال به تراکتور پیوسته است. اما نکته اینجاست که ارسلان از روزی که به تراکتور رفت، تا قبل از بازی دیروز کلا 84 دقیقه برای این تیم به میدان رفته بود و گل و پاس گلی هم نداشت. فقط یک پنالتی را در بازی جام حذفی مقابل ذوب‌آهن گل کرده بود که آن هم اصلا پنالتی خوبی نبود.

 

البته ممکن است ارسلان دیروز بازی کرده باشد و گل هم زده باشد اما وقتی شما می‌توانید از یکی مثل ریکاردو آلوز با آن آمار خوب وکیفتی فنی بالا استفاده کنید، وقتی می‌توانید برای بالا بردن روحیه و تشکر از پورحمیدی‌ که با مهار دو پنالتی شما را به مرحله بعد جام حذفی رساند، پوستری از او طراحی کنید، چرا مطهری؟ این چه رفتار چیپی است که یاد گرفته‌ایم؟ هنوز یادمان نرفته که مدیر همین باشگاه تراکتور، هفته گذشته بعد از پیروزی تیمش بر ذوب‌آهن، با انتشار تصویری از شادی بازیکنان نوشت: «از این برد شیرین‌تر، باخت پرسپولیس بود.»

 

برعکس پوستر سپاهان برای بازی مقابل پرسپولیس که تلفیقی از نمادهای دو شهر اصفهان و تهران بود، فوق‌العاده زیبا و دیدنی از آب درآمده بود. البته همین سپاهان هم سابقه طراحی و انتشار پوسترهای‌ جنجالی را دارد ولی واقعیت این است که می‌شود محترمانه کری خواند، می‌شود محترمانه پوستر طراحی کرد، می‌شود بدون جنجال هم کار کرد و نتیجه گرفت. امتحان کنید. به خدا ضرر ندارد.

 

کدخبر: ۵۵۷۷۳۷
تاریخ خبر:
ارسال نظر