کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۷۵۸۲
تاریخ خبر:

نکته‌بازی| دعوای حیدری-درویش و چالش استادیوم برای استقلال

نکته‌بازی| دعوای حیدری-درویش و چالش استادیوم برای استقلال

جنجال مجازی پیشکسوت پرسپولیس و مدیرعامل این تیم حاشیه داشته، کمبود استادیوم هم برای استقلال دردسر شده

هفت صبح| دو یادداشت ستون نکته‌بازی روزنامه امروز هفت صبح را اینجا می‌خوانید:‌

 

راضی به تعصب شما نیستیم آقای حیدری!

 

چند روز پیش بود که خبر رسید رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از دو بازیکن اسبق این تیم یعنی سپهر حیدری و رضا جباری شکایت کرده است. با انتشار این خبر، استاد سپهر حیدری عصبانی شد و یک استوری جنجالی دیگر منتشر کرد و در آن دوباره به درویش حمله و توهین کرد. حیدری در بخشی از این استوری از درویش پرسیده: «چه رویی داری؟ خجالت نکشیدی که با این عملکرد ضعیف فصل نقل و انتقالات به جای حمایت از تیم، از من و جباری شکایت می‌کنی؟»

 

ما که نمی‌دانیم منظور از عملکرد ضعیف در نقل و انتقالات چیست! اما اگر منظور جذب اورونوف و عبدالکریم حسن و آل‌کثیر است که این احتمالا بهترین عملکرد تاریخ پرسپولیس در نقل و انتقالات نیم‌فصل بوده. عبدالکریم حسن جناح چپ خنثای پرسپولیس را به خوبی تقویت کرده و اورونوف و آل‌کثیر هم بیشتر گل‌های پرسپولیس در نیم‌فصل دوم را ساخته یا زده‌اند. جناب حیدری منتی هم بر‌سر هواداران گذاشته و مدعی شده فصل گذشته با شکایت باشگاه‌های رقیب صدمیلیون تومان جریمه شده که فدای سر هواداران! اما واقعیت این است که هواداران هم راضی نیستند که او با این استوری‌ها جریمه شود و سر آنها منت بگذارد. در واقع این کاری که جناب حیدری می‌کند، اصلا حمایت و دلسوزی و تعصب نیست و ارزشش را ندارد که او جریمه شود.

 

باور کنید آنها به سکوت امثال حیدری راضی‌ترند. اینجوری تیم‌شان حاشیه کمتری خواهد داشت. واقعا الان در فاصله 6 هفته تا پایان فصل، تعصب است که ‌ مثلا یک پیشکسوت علیه مدیرعامل تیم استوری بگذارد و او را مدیر دوزاری لقب بدهد؟ می‌شود متعصب نباشید آقای حیدری؟

 

 

یک تهران و همین یک استادیوم؟

 

برنامه هفته‌های پایانی لیگ‌برتر اعلام شده و طبق برنامه استقلال باید در هفته آخر به مصاف پیکان برود، آن هم در ورزشگاه دستگردی تهران که معمولا اجازه حضور هواداران در آن صادر نمی‌شود. به همین دلیل استقلالی‌ها اعلام کرده‌اند که در صورتی که تا هفته آخر شانس قهرمانی داشته باشند، باید اجازه حضور هواداران این تیم در ورزشگاه صادر شود تا در صورت قهرمانی، جشن قهرمانی این تیم با حضور هواداران برگزار شود. توقع خیلی بیجایی هم نیست و اصلا در شان فوتبال ایران نیست که تیمی قهرمان شود و هوادارش در ورزشگاه حضور نداشته باشد.

 

ظاهرا اعلام شده که ممکن است محل برگزاری این بازی عوض شود و بازی در ورزشگاهی برگزار شود که هواداران هم بتوانند در آن حاضر شوند. گزینه اول هم ورزشگاه شهر قدس است که پیش از این بارها میزبان بازی‌های پیکان بوده و مشکل چندانی برای پذیرایی از هواداران ندارد.

 

اما سوال بزرگ این است که آیا ابرشهری مثل تهران باید از لحاظ ورزشگاه استاندارد اینقدر در مضیقه باشد؟ یعنی شهری به بزرگی تهران فقط و فقط همان ورزشگاه آزادی را دارد که توانایی برگزاری یک بازی در سطح لیگ برتر با حضور هواداران را دارد؟ کسی هست که این واقعیت تلخ به او بربخورد؟ کسی هست که متوجه عمق فاجعه بشود؟ اصلا سراغ شهرهای اروپایی و حتی عربی حاشیه خلیج فارس نمی‌رویم. به همین استان خوزستان نگاه کنید. دو سه ورزشگاه استاندارد دارد که بازی‌های لیگ‌برتر و لیگ یک در آن به راحتی برگزار می‌شود. واقعا چطور ممکن است تهران که یکی از گران‌ترین شهرهای منطقه است، از نظر ورزشگاه استاندارد چنین وضع فاجعه‌باری داشته باشد؟

 

کدخبر: ۵۵۷۵۸۲
تاریخ خبر:
ارسال نظر