کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۷۴۶۲
تاریخ خبر:

نکته‌بازی| واکنش یک تراکتوری به پیروزی و قضاوت‌های درخشان پیشکسوتان پرسپولیس

نکته‌بازی| واکنش یک تراکتوری به پیروزی و قضاوت‌های درخشان پیشکسوتان پرسپولیس

درباره واکنش معاون تراکتورسازی که باخت پرسپولیس را شیرین‌تر از برد تیمش دانست و درخشان که چشمی به نیمکت پرسپولیس ندارد

هفت صبح| دو یادداشت ستون نکته‌بازی روزنامه امروز هفت صبح را اینجا می‌خوانید:‌

 

تیم خودتان را کوچک نکن استاد

 

بعد از پیروزی تراکتور در ضربات پنالتی بر ذوب‌آهن و صعود به مرحله یک‌چهارم نهایی جام‌حذفی، رضا کرمانشاهی معاون باشگاه تراکتور پستی در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد که در آن تصویری از شادی بازیکنان این تیم از برد دیده می‌شد.

 

جناب کرمانشاهی برای این تصویر شرح عجیبی هم نوشتند: «از این برد شیرین‌تر، باخت پرسپولیس بود.» درباره این واکنش عجیب می‌شود چندین صفحه نوشت و از زوایای مختلف به آن نگاه کرد. بگذریم از اینکه ایشان تا دو سال پیش داور لیگ‌برتری بودند و باید مراقب رفتار و کردارشان باشند‌ اما بزرگ‌ترین اشتباه جناب کرمانشاهی در این ماجرا این است که باشگاه خودش را کوچک‌تر از باشگاه پرسپولیس نشان داده است! وقتی باخت رقیب برای‌تان شیرین‌تر از پیروزی تیم‌تان است، یعنی تیم رقیب را بزرگ‌تر از خودتان می‌دانید و دقیقا برای همین است که باختش به مذاق‌تان خوش‌تر آمده است.

 

ایشان در مصاحبه‌ای درباره همین ماجرا گفته: «الان مدیر باشگاه تراکتور هستم و باید نسبت به این تعصب داشته باشم.» باید به آقای کرمانشاهی که شکر خدا سن و سالی هم دارند و بچه نیستند بگوییم که تعصب به این چیزها نیست. قبل از شما خیلی‌ها به این تیم و تیم‌های دیگر رفته‌اند و با حرکاتی عجیب‌تر خواسته‌اند تعصب‌شان را به تیم‌شان نشان بدهند اما بعدها کلا با تیم‌شان زاویه پیدا کرده‌‎اند!

 

شما هم تعصب‌تان را با درست کار کردن ثابت کنید استاد! سرنوشت تعصبی که مهدی هاشمی‌نسب به پرسپولیس داشت چه شد؟ پس رفتار اشتباه‌تان را توجیه نکنید و برای محبوب شدن، به دنبال راه بهتری باشید.

 

 

شما هم عجولانه قضاوت نکن!

 

یک باخت در ضربات پنالتی کافی بود تا بعضی از پیشکسوتان پرسپولیس به اوسمار ویرا حمله کنند و او را زیر سوال ببرند. به عنوان مثال حمید درخشان که همه می‌دانیم هیچ چشمی به نیمکت پرسپولیس و جانشینی اوسمار ندارد و فقط دلش برای این تیم می‌سوزد! در مصاحبه‌ای گفته: «به نظر من هنوز برای تمدید قرارداد اوسمار زود است. شما باید صبوری کنید و ببینید در بازی‌های باقیمانده چه اتفاقاتی می‌افتد و ببینید اصلا این مربی موفق می‌شود جام بیاورد. یعنی باید اول عیب‌یابی کنید و بعد دنبال این داستان بروید. این مربی حدودا ۱۰ تا بازی سرمربی بوده که در چهار، پنج تا از آنها تیم خیلی خوب بوده اما در دو سه تا از آنها اقتصادی کار کرده. اگر تیم در رده پنجم جدول بود نمی‌توانستیم هیچ انتظاری داشته باشیم اما وقتی این مربی تیم را تحویل گرفت تیم در رده دوم جدول بود و یک گام تا صدر جدول فاصله داشت. پس باید قهرمان شویم و اگر نشویم جای سوال وجود دارد.»

 

درست است که پرسپولیس دو بار برتری دوگله‌اش را مقابل آلومینیوم از دست داد و از جام حذفی کنار رفت اما این باعث نمی‌شود تا توانایی‌های او را که در بازی‌های قبل به چشم آمده‌اند زیر سوال ببریم. باور کنید هر مربی دیگری جای اوسمار بود، با تحولی که در پرسپولیس ایجاد کرده بود، انتظار داشت خیلی زود با او تمدید کنند اما دوستان معتقدند نباید عجله کرد! ما هم توقع داریم به خاطر یک باخت در ضربات پنالتی دوستان عجله نکنند و نظرشان اینقدر سریع نسبت به اوسمار برنگردد.

 

کدخبر: ۵۵۷۴۶۲
تاریخ خبر:
ارسال نظر