کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۵۷۷۹
تاریخ خبر:

پایان یک نیمه پر برخورد؛ صنعت نفت ۲ - سپاهان ۱

پایان یک نیمه پر برخورد؛ صنعت نفت 2 - سپاهان 1

محمد دانشگر با آمبولانس برای درمان و مداوا به بیمارستان انتقال داده شد

دو تیم با شرایط کاملا متفاوتی پا به این مسابقه گذاشته اند. صنعت نفت که میزبان مسابقه به شمار می‌رود اصلاً شرایط خوبی در رتبه‌های پایین جدول رده‌بندی ندارد و در سوی دیگر سپاهان به دنبال قهرمانی است و اگر می‌خواهد به این مهم دست پیدا کند باید در این مسابقه پیروز شود.  این مصاف را می‌توان یکی از مهیج‌ترین مسابقات فصل دانست.

صنعت نفت آبادان ( 1-0)
ضربه کی‌شمس از پشت محوطه جریمه زده شد و با دفع ناقص نیما میرزازاد موقعیت برای بوباکار و گلزنی فراهم شد که از ریباند به بهترین شکل استفاده کرد و گل اول را در دقیقه 8 ثبت با یک بغل پای هوشمندانه رقم زد.

صنعت نفت آبادان (۲-۰)
 در دقیقه ۲۵ محمد دانشگر و یوسف کی‌شمس مهاجم صنعت‌نفت وارد یک دوئل شدند که پس از زمین خوردن مدافع سپاهان کی شمس در موقعیت تک به تک با نیما میرزاد قرار گرفت و با یک بغل پای دقیق برای دومین بار دروازه میرزازاد را فرو ریخت.

سپاهان (۲-۱)
در دقیقه ۳۲ و در حالی که سپاهانی‌ها پس از شوکی که با دریافت دو گل به آنها وارد شده بود در حال حمله بودند و شهریار مغانلو توانست روی پاس کاوه رضایی در پشت محوطه جریمه نهایت استفاده را ببرد و با یک شوت پای چپ گل یازدهم خود را به ثمر رساند.

 

حاشیه:
دقیقه ۴۰‌ محمد دانشگر با آمبولانس برای درمان و مداوا به بیمارستان انتقال داده شد.

در وقت‌های اضافه و در ثانیه‌های پایانی نیمه اول سر به سر شدن برایان دابو با مصطفی احمدی سبب شد که هر دو بازیکن روی زمین بیفتند. در این بین وضعیت مصطفی احمدی بسیار وخیم بود و بلافاصله آمبولانس برای انتقال او به بیمارستان وارد زمین شد. در همین حین داور هم سوت پایان نیمه را به صدا درآورد که تا تیم پزشکی به مداوای دابو و احمدی بپردازد.

 

 

منبع: ورزش3
کدخبر: ۵۵۵۷۷۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر