کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۴۷۷۷
تاریخ خبر:

نکته‌بازی| چرا نمی‌گذاری از تو دفاع کنیم؟

نکته‌بازی| چرا نمی‌گذاری از تو دفاع کنیم؟

حرف‌های عجیب عنایتی و گریه‌های زیرکانه ساکت

روزنامه هفت صبح|  در چند هفته اخیر خیلی به رضا عنایتی بند کرده بودیم. انصافا هم ما مقصر نبودیم و خودش با حرف‌هایش باعث می‌شد واکنش نشان بدهیم. مثل وقتی که بعد از باختن به تراکتور 10 نفره، مدعی شد که با اخراج بازیکن تراکتور شیرازه تیم او یعنی پیکان از هم پاشید! جالب اینکه چند هفته بعد بازیکن تیم خودش مقابل صنعت‌نفت اخراج شد اما شیرازه تیم آبادانی از هم نپاشید و آنها توانستند در آخرین دقایق بازی گل مساوی را به تیم جناب عنایتی بزنند!

 

جالب‌تر اینکه مقابل سپاهان 10 نفره، این بار شیرازه تیم عنایتی از هم نپاشید و شاگردان او توانستند در اصفهان پیروز شوند. بعد از این برد، بعضی از رسانه‌ها خیلی غیرمنصفانه آمارهایی ارائه دادند که نشان می‌داد عنایتی بعد از حدود 600 روز با یک تیم لیگ‌برتری پیروز شده است. واقعیت اما این بود که تقریبا در بیشتر از نیمی از این مدت، عنایتی اصلا تیم نداشته‌ یا مربی تیم امید بوده و طبیعتا در لیگ‌برتر نه بردی داشته و نه باختی و نه مساوی!

 

ضمن اینکه او در برهه‌ای سرمربی نفت مسجدسلیمان بود که با هیچ مربی دیگری هم طعم برد را نچشیده بود و واقعا پیروز شدن با آن تیم از امثال مورینیو و پپ و کلوپ هم برنمی‌آمد، چه برسد به عنایتی. با این حال استاد در نشست خبری خود قبل از بازی با ملوان اعلام کرده که توجهی به آمارها ندارد و از این 600 روز، 599 روزش را در لیگ‌برتر نبوده است! ولی خب آقای عنایتی! از آن ور بام هم نیفت. بگذار بعدها اگر دری به تخته خورد و دو نتیجه خوب گرفتی، لااقل بتوانیم با منطق از تو دفاع کنیم.


گریه‌های زیرکانه ساکت

بعد از آنکه تیم نساجی هفته گذشته با اشتباه مرگبار دروازه‌بانش، برد مقابل صنعت‌نفت در آبادان را با تساوی یک - یک عوض کرد، ساکت الهامی سرمربی این تیم در نشست خبری خود گفت: «به معنای واقعی یک تیم هستیم؛ طوری که بچه‌ها در رختکن اشک‌ می‌ریختند.

 

امروز دیدم همه پا به پای هم گریه کردند؛ از خودم گرفته تا همه بازیکنان. امیدوارم این احساس شرمندگی و گناه ما را بپذیرند و چهارشنبه ما را حمایت کنند تا سربلند شویم و جبران کنیم.» کلا آقای الهامی خیلی دوست دارند وارد اینجور فضاها شوند. بارها شاهد گریه‌های خود ایشان در زمین و حتی در مصاحبه و روی آنتن زنده بوده‌ایم و متاسفانه باید بگوییم که از خیلی از این گریه‌ها استفاده درستی نشده است.

 

مهم‌ترین آنها بعد از بازی فینال جام حذفی میان تراکتور و استقلال بود که در آن بازی اخراج شده بود و کم مانده بود تک‌تک اعضای تیم داوری را به باد کتک بگیرد. قطعا اگر آن 10 نفر اطراف او نبودند، این اتفاق می‌افتاد! اما استاد بعد از اخراج و محرومیت 6 ماهه، در برنامه فوتبال‌برتر به جای توضیح درباره رفتارهایش و ابراز پشیمانی، گریه ‌ و فضا را احساسی کرد!

 

مدتی بعد قبل از فینال جام حذفی با نساجی در راهروهای رختکن با کادر فنی آلومینیوم اراک درگیری فیزیکی پیدا کرد و بعد از محرومیت مدعی شد که مظلوم‌ترین مربی ایران است! یک بار هم بعد از قهرمانی با نساجی در جام حذفی، ویدئوی گریه او ‌ هنگام آوازخوانی سالار عقیلی سوژه فضای مجازی شد. کلا این گریه‌های زیرکانه، خیلی جاها به داد استاد رسیده و باعث شده تا او از پاسخگویی درباره رفتار و حرکاتش فرار کند.

 

کدخبر: ۵۵۴۷۷۷
تاریخ خبر:
ارسال نظر