کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۴۸۶۵
تاریخ خبر:

هفته بازی‌های جذاب

هفته بازی‌های جذاب

امشب می‌توانیم منتظر چند بازی پرگل و دیدنی باشیم؛ مخصوصا در تهران، قزوین و اصفهان

روزنامه هفت صبح| هفته بیست و یکم لیگ‌برتر و در واقع آخرین هفته از این مسابقات در سال 1402 امشب برگزار می‌شود و می‌توان تک‌تک بازی‌های امشب را مهم و حساس دانست. در هر بازی حداقل یک یا شاید هر دو تیم به شدت نیازمند پیروزی هستند و همین باعث خواهد شد به دیدن بازی‌هایی جذاب و پرگل خوشبین باشیم.

 

 آلومینیوم-نساجی

تیم اراکی بعد از شکست دادن پرسپولیس، روزهای خوبی را نمی‌گذراند. بعد از آن پیروزی بزرگ، شاگردان مجتبی حسینی در 3 بازی متوالی مقابل استقلال خوزستان، شمس‌آذر قزوین و مس رفسنجان شکست خورده‌اند. به نظر می‌رسید این تیم در بازی امشب بتواند طلسم این 3 باخت پیاپی را بشکند اما نساجی که خودش بحران‌زده بود در آخرین بازی‌اش توانست شمس‌آذر قزوین را شکست بدهد و از لحاظ روحی تقویت شود. پیش‌بینی می‌شود بازی این دو تیم امشب به شدت نزدیک و پایاپای باشد.

 

مس رفسنجان-ذوب‌آهن

این بازی تقابل دو تیم متفاوت است. یکی متحول‌شده و اوج‌گرفته و دیگری بحران‌زده! مس با محرم نویدکیا دوران تلخ با ساکت الهامی را فراموش کرده و حتی در جام حذفی هم استقلال را کنار زده است. در سمت مقابل، محمد ربیعی بعد از منتفی شده حضورش در فولاد، عنان کار در ذوب‌آهن از دستش خارج شده و در چند بازی اخیر نتایج بدی گرفته است. انتظار می‌رود امشب هم تیم مس بهتر بازی کند و بتواند در خانه، تیم ذوب‌آهن را شکست بدهد و چند پله‌ای در جدول رده‌بندی صعود کند.

 

سپاهان-گل‌گهر

دوران باخت‌های متوالی سپاهان در لیگ برتر، هفته گذشته با شکست دادن فولاد خوزستان به پایان رسید و هواداران سپاهان امیدوارند تیم‌شان دیگر به آن روزها برنگردد و دوباره اوج بگیرد و به جمع مدعیان قهرمانی اضافه شود. شاگردان مورایس اما امشب بازی سختی در برابر گل‌گهر سیرجان دارند و اصلا بعید نیست دوباره امتیاز از دست بدهند. تیم گل‌گهر در این فصل یک تیم خوب و بابرنامه نشان داده و می‌تواند حتی در نقش‌جهان هم برای تیمی مثل سپاهان دردسر ایجاد کند. 

 

ملوان-صنعت‌نفت

هر دو تیم هفته گذشته را با باخت سپری کردند. با این تفاوت که ملوان بعد از مدت‌ها شکست را تجربه کرد و صنعت‌نفت طبق عادت مغلوب حریف شد. اگر باخت به پیکان برای انزلی‌چی‌ها یک شوک بزرگ باشد، باید منتظر باشیم که آنها امشب صنعت را شکست بدهند. با توجه به روند تیم آبادانی این احتمال وجود دارد که آنها در انزلی مغلوب شوند اما هواداران صنعت نفت کورسوی امیدی دارند که تیم‌شان بالاخره از یک جایی شروع به جمع‌‌آوری امتیاز کند و در پایان فصل در لیگ‌برتر بماند.

 

استقلال خوزستان-فولاد

یک دربی حساس و حیاتی! شاگردان سیروس پورموسوی در نیم‌فصل دوم پیشرفت چشمگیری داشته‌اند و در بازی آخر خود به راحتی ذوب‌آهن را در اصفهان مغلوب کردند و اگر همینطور ادامه بدهند،‌ از جمع قعرنشینان خارج خواهند شد. فولاد هم در دو بازی آخر خود مقابل پرسپولیس دو باخت و 7 گل خورده را ثبت کرده و در شرایط خوبی قرار ندارد. احتمال تساوی در این بازی یا پیروزی استقلال خوزستان بیشتر است، مگر اینکه فولاد به خودش بیاید و میزبانش را شکست دهد.

 

شمس‌آذر قزوین-تراکتور

این می‌تواند زیباترین بازی هفته باشد. شمس‌آذر اگرچه همان تیم شگفتی‌ساز و جذاب نیم‌فصل اول نیست و تمرکز سرمربی این تیم به هم خورده است اما همچنان در خانه خوب بازی می‌کند و یقه هر تیمی را می‌گیرد. تراکتور هم با مربی خوشفکر و ستاره‌های خوش تکنیکش، بازی‌های چشم‌نوازی را ارائه می‌دهد و همین باعث می‌شود به دیدن یک بازی زیبا و جذاب در قزوین امیدوار باشیم. با توجه به شرایط دو تیم در هفته‌های اخیر، پیش‌بینی این بازی، اصلا آسان نیست و هر احتمالی وجود دارد. 

 

پرسپولیس-پیکان

پرسپولیس پس از چند بازی جذاب، مقابل استقلالی که یک مساوی می‌خواست متوقف شد و نتوانست فاصله‌اش را با این تیم صدرنشین کمتر کند و منتظر خواهد ماند تا در بازی‌های بعدی خودش را به این تیم برساند. در سوی دیگر پیکانی قرار دارد که در دو هفته اخیر دو نتیجه شگفت‌انگیز را رقم زده و دو تیم خوب جدول یعنی سپاهان و ملوان را شکست داده است. عنایتی در هوادار هم مقابل پرسپولیس خوب کار کرده است و بدش نمی‌آید با امتیاز گرفتن از این تیم، حاشیه امن استقلال را درصدر جدول بیشتر کند. اما پرسپولیس پس از تواقف مقابل استقلال دیگر اجازه از دست دادن امتیاز را ندارد و برای پیروزی به آب و آتش خواهد زد.

 

هوادار-استقلال

این بازی تقابل دو کاپیتان سال‌های نه‌چندان دور تیم ملی و شاگردان ممتاز و محبوب کارلوس کی‌روش است. جواد نکونام چند سالی هست که کارش را شروع کرده و به جام هم رسیده اما مسعود شجاعی کم‌تجربه‌تر است و تازه شروع به کار کرده است. امشب اما هر دو مربی به پیروزی احتیاج دارند. استقلال برای کم نشدن فاصله‌اش با تعقیب‌کنندگانش و هوادار برای فاصله گرفتن از قعر جدول و نزدیک شدن به تیم‌های منطقه سقوط. سبک بازی دو تیم کاملا متفاوت است و می‌توان انتظار یک بازی جذاب و احتمالا پرگل را داشت. اما اگر هوادار توانست از استقلال امتیاز بگیرد، اصلا غافلگیر نشوید.

 

کدخبر: ۵۵۴۸۶۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر