کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۴۶۲۳
تاریخ خبر:

نکته‌بازی| تاریخ دربی تغییر نکرد؟ ‌خیلی هم مطمئن نباشید

نکته‌بازی| تاریخ دربی تغییر نکرد؟ ‌خیلی هم مطمئن نباشید

زمزمه‌های تغییر تاریخ دربی و برگه‌های عجیب و غریب ‌در رختکن پرسپولیس

روزنامه هفت صبح| از چند روز پیش بود که زمزمه‌های تغییر تاریخ دربی برگشت در رسانه‌ها شنیده می‌شد. دلیلش هم همزمانی با چهارشنبه آخر سال یا همان چهارشنبه‌سوری بود که می‌توانست دربی را تحت تاثیر قرار بدهد. البته هنوز مشخص نیست مراسم چهارشنبه‌سوری امسال در تاریخ 22 اسفند برگزار می‌شود یا 29 اسفند اما نکته اینجاست که تاریخ برگزاری دربی 23 اسفند است و بعید است مشکل یا دردسری، این بازی را تهدید کند.

 

اما هر چه بود بالاخره شایعات کار خودش را کرد و دیروز جلسه شورای تامین استان تهران برگزار و مقرر شد که این بازی در همان تاریخ از پیش اعلام شده یعنی ساعت 20 روز 23 اسفند برگزار شود. طبیعتا همه رسانه‌ها هم این خبر را با عناوینی مثل خبر فوری و خبر مهم و... منتشر کردند اما واقعا کیست که نداند تا آن روز چه اتفاقاتی ممکن است رخ بدهد و هنوز چقدر احتمال بالایی وجود دارد که روز و ساعت برگزاری این بازی عوض شود؟

 

همین حالا بروید و یک جستجوی کوچک در گوگل بکنید و ببینید که تقریبا هر هفته در لیگ‌برتر، ساعت خیلی از بازی‌ها به دلایلی که مشخص هم نیست، تغییر کرده است. طبیعتا وقتی پای دربی در میان باشد، هر لحظه ممکن است دوستان به نکته تازه‌ای برسند و مجبور شوند ساعت یا روز برگزاری این بازی را عوض کنند. خلاصه اینکه ما هم امروز می‌نویسیم: تاریخ و ساعت دربی 103 تغییر نکرد اما خیلی هم مطمئن نیستیم این خبر تا سه‌شنبه شب اعتبار داشته باشد.

 

عجله نکنید، دو روز دیگر ماجرا فراموش می‌شود

حدود 10 روز از بازی ذوب‌آهن و پرسپولیس می‌گذرد و هنوز هیچ کس نمی‌داند ماجرای آن برگه‌های عجیب و غریب که در رختکن پرسپولیس پیدا شده بود چیست. پرسپولیسی‌ها طبیعتا باشگاه میزبان و احتمالا اطرافیانش را متهم ردیف اول جاساز کردن این برگه‌ها در رختکن‌شان می‌دانند و خب ذوب‌آهنی‌ها هم به این راحتی زیر بار نمی‌روند و حتی تلویحا مدعی شده‌اند که ممکن است کار کار خود پرسپولیسی‌ها باشد!

 

بعد از آن بازی، نیما نکیسا مدیرعامل ذوب‌آهن با تایید وجود دوربین‌های مداربسته در ورزشگاه مدعی شد که اتفاقی غیر‌اخلاقی رخ داده و باید با عوامل آن برخورد شود. در ادامه سخنگوی باشگاه ذوب‌‌آهن حتی مدعی شد که ممکن است از عوامل باشگاه پرسپولیس این برگه‌ها را به رختکن برده باشند. کلا واکنش ذوبی‌ها خیلی تند بود و ظاهرا این اتهام به آنها بدجور برخورده بود. با این آتش تند ذوب‌آهنی‌ها و انکار و عصبانیت آنها پیش‌بینی می‌شد به 24 ساعت نکشیده، فیلم دوربین‌های مداربسته چک شود و مشخص شود که ماجرا از چه قرار بوده

 

اما حالا 10 روز از آن اتفاق گذشته و جناب نیما نکیسا تازه جمعه شب ضمن رمزگشایی از معنا و مفهوم محتویات بعضی از این برگه‌ها اعلام کردند که از حراست ورزشگاه خواسته‌اند به ماجرا ورود کند. خواستیم از همین تریبون به این دوستان بگوییم اصلا عجله نکنید. چند روز دیگر دربی برگزار می‌شود و بعد هم که عید است و ... آنور سال هم که آب‌ها از آسیاب می‌افتد و ماجرا کلا فراموش می‌شود.

 

 

کدخبر: ۵۵۴۶۲۳
تاریخ خبر:
ارسال نظر