کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۲۹۷۳
تاریخ خبر:

نکته‌بازی| رونمایی از نشست خبری بعدی امیرخان!

نکته‌بازی| رونمایی از نشست خبری بعدی امیرخان!

پیش‌بینی حرف‌های قلعه‌نویی در صورت ناکامی یا شکست در بازی‌های بعدی.

روزنامه هفت صبح| نمی‌دانیم سرنوشت تیم ملی در جام ملت‌های آسیا چه خواهد شد اما از صحبت‌های قلعه‌نویی در نشست خبری‌اش بعد از بازی با هنگ‌کنگ می‌شود پیش‌بینی کرد که در صورت ناکامی یا شکست در بازی‌های بعدی باید منتظر شنیدن چه حرف‌هایی از او باشیم.

 

خدای نکرده اگر زودتر از پیش‌بینی‌ها حذف شویم، قلعه‌نویی نشست خبری‌اش را اینگونه آغاز خواهد کرد: «تبریک میگم به مخالفان و منتقدان و دشمنانم که به خاطر دشمنی با من، تیم ملی رو زدن و به هدف‌شون رسیدن.

 

ماها اجنبی‌پرستیم. قبل از ما 8 سال تیم ملی هیچ افتخاری کسب نکرد اما از مربیش همه جوره حمایت کردن. ما تو گروه مرگ بودیم اما همون برنامه‌ای که منو به خاطر مساوی با کره دادگاهی کرد، از این مربی حمایت کرد و براش برنامه اختصاصی ساخت.

 

تمام مملکت پشت اون مربی و تیم ملی بودن اما به من که رسید، فقط حمله و انتقاد مغرضانه! به خاطر اینکه منو بزنن، از این بچه‌ها انتقاد کردن و روحیه‌شونو پایین آوردن. مهدی مهدوی‌کیا همه پنالتی‌هاشو گل کرد اما از شانس من، جلوی کره‌جنوبی خراب کرد و حذف شدیم. من سال 2007 هم قربانی بازی‌های سیاسی شدم.

 

امروز هم اونایی که چشم دیدن موفقیت مربی ایرانی‌رو نداشتن موفق شدن و بهشون تبریک میگم. من که میرم ولی خدا‌رو در نظر بگیرین و با مربی بعدی این کارو نکنین. درباره نتایج تیم ملی هم یه سری صحبت‌ها هست که جاش اینجا نیست و انشاءالله در فرصت مناسب همه چیزو میگم تا مردم قضاوت کنن. ما رفتیم. این فوتبال مال خودتون.»

 

نمردیم و معنی به‌روز بودن را فهمیدیم! 
بعد از پیش‌بینی نشست خبری احتمالی قلعه‌نویی در یکی از بازی‌های آینده تیم ملی، بد نیست گریزی بزنیم به آخرین صحبت‌های او. سرمربی تیم ملی بعد از انتقادهایی که رسانه‌ها از نمایش تیم ملی برابر  هنگ‌کنگ داشته‌اند، گفته:


«همان آدم‌هایی که الان انتقاد می‌کنند، چرا در هشت سال گذشته انتقاد نکردند. رئیس‌جمهور وقت در اختیار آنها بود، پول آنچنانی، کمپ‌های آنچنانی، چرا آن زمان انتقاد نمی‌شد. امیر قلعه‌نویی هم کلی ایراد دارد و ادعایی نداریم؛ ولی زحمت بچه‌ها را زیر سؤال نبریم. ۱۰، ۱۱ کیلومتر دویده‌اند. کادر فنی واقعا به‌روز و علمی کار می‌کند؛ اما اینکه این رفتارها را کنیم، عجیب است!»


آیا واقعا در هشت سال گذشته هیچ انتقادی از تیم ملی و سرمربی‌اش نمی‌شد؟ اتفاقا یکی از مهم‌ترین منتقدان کی‌روش شخص خود شما بودید آقای قلعه‌نویی! خداداد عزیزی که تا همین چند هفته پیش در کادر فنی شما بود، به اندازه 10 نفر علیه کی‌روش مصاحبه می‌کرد. هومن افاضلی و همسرش که رسما وارد درگیری شخصی با کی‌روش شده بودند.

 

حتی داشتیم خبرنگارانی که رسما وارد درگیری فیزیکی با کی‌روش و دستیارانش می‌شدند! آیا الان از تیم شما حمایت‌های آنچنانی نمی‌شود؟ به ادعای خودتان و بازیکنان، این یکدست‌ترین و همدل‌ترین تیم ملی تاریخ است! دیگر چه مشکلی وجود دارد‌؟

 

واقعا الان دارید به خاطر 10، 11 کیلومتر دویدن در بازی، از بازیکنان تعریف و تمجید می‌کنید؟ به نسبت فوتبال روز دنیا، کم نیست؟ مگر بازیکنان سایر تیم‌ها 6، 7 کیلومتر می‌دوند؟ کادر فنی شما به‌روز است؟ منظورتان آن دفتر 40 برگی است که همکارتان نمی‌توانست صفحه موردنظرش را پیدا کند؟

 

کدخبر: ۵۵۲۹۷۳
تاریخ خبر:
ارسال نظر