کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۲۷۷۷
تاریخ خبر:

نکته‌بازی| مذاکره فقط برای کی‌روش بد بود؟

نکته‌بازی| مذاکره فقط برای کی‌روش بد بود؟

درباره مذاکره پرسپولیسی‌ها با برانکو ‌در بحبوحه جام ملت‌ها و سردار آزمون.

روزنامه هفت صبح| چند روز پیش بود که خبر رسید باشگاه پرسپولیس مشکل مالیاتی برانکو ایوانکوویچ را حل کرده و یکی از مهم‌ترین موانع برای بازگشت او به ایران رفع شده است. دیروز هم سایت رسمی این باشگاه در بیانیه‌ای نوشت: «با طی شدن مراحل اداری، مفاصا حساب مالیاتی نیز اخذ و تحویل رضا چلنگر شد تا به سرمربی اسبق پرسپولیس ارائه شود.»

 

وقتی قرار است رضا چلنگر این مدرک را به برانکو تحویل دهد، یعنی این یکی از خواسته‌های مربی کروات بوده و اینکه او کلا در همان مذاکره اول پاسخ منفی را به مدیران این باشگاه داده، صحت ندارد. نکته مهم ماجرا زمان مذاکرات با برانکو است که دقیقا در بحبوحه جام ملت‌های آسیاست؛ یعنی روز دوشنبه که نشست خبری برانکو قبل از برگزاری بازی عمان و عربستان بود.

 

یک خبرنگار ایرانی هم در همین نشست خبری از برانکو درباره پیشنهاد پرسپولیس پرسیده که با پاسخ حرفه‌ای او روبه‌رو شده است. حتی گفته می‌شود پرسپولیسی‌ها رسما اعلام کرده‌اند که دور بعدی مذاکرات بین بازی اول و دوم عمان در جام ملت‌های آسیا برگزار می‌شود! حالا خودتان را جای مسئولان فدراسیون فوتبال عمان و هواداران این تیم بگذارید.

 

چه حسی به شما دست خواهد داد؟ ‌یادش بخیر؛ 4 سال پیش در همین روزها، خبر رسید که کارلوس کی‌روش وسط جام ملت‌ها، با فدراسیون کلمبیا مذاکره کرده است. بعضی از دوستان در رسانه‌ها، با لقب‌هایی مثل «مزدور» و «بنده پول» و «بی‌تعهد» از کی‌روش یاد کردند اما امروز ساکت نشسته‌اند، چون برانکو قرار است سرمربی تیم محبوب‌شان شود. آفرین به تعهد شما!

 

یعنی سردار نیمکت‌نشین شد؟ 
خسته‌مان کردید از بس اینقدر عجیب و غیرمنطقی از وضعیت سردار آزمون در آ‌اس رم نوشتید. باور کنید ما هم دیگر روی‌مان نمی‌شود به این‌جور اخبار واکنش نشان بدهیم. می‌ترسیم این شائبه به وجود بیاید که «هفت‌صبح» مشکل یا کینه‌ای از سردار دارد که اینقدر به تعریف و تمجید از او واکنش منفی نشان می‌‎دهد‌ اما باور کنید اینطور نیست.

 

دیروز خبر رسید که ژوزه مورینیو از هدایت آ‌اس رم برکنار شده است. تحلیل‌ها و خبرهای زیادی درباره این اتفاق در رسانه‌ها منتشر شد اما عجیب‌ترین آنها که در تعداد‌ قابل‌توجهی از رسانه‌های ایران دیده شد، این بود: «خبر بد برای آزمون، مورینیو برکنار شد» واقعا آیا این خبر و اتفاق بدی برای سردار است؟ آیا او بازیکن محبوب آقای خاص بود و مورد اعتقاد و اعتماد او بود و حالا که رفته، جایگاه خوب سردار در رم به خطر افتاده است؟‌

 

آیا او بازیکن فیکس رم بود و با رفتن مورینیو ممکن است نیمکت‌نشین شود؟ اصلا دوستانی که این تیترها را می‌زنند، از وضعیت سردار در رم خبر دارند؟ می‌دانند که او در نیم‌فصل اول سری آ فقط 5 دقیقه برای رم بازی کرده؟

 

می‌دانند که او در این نیم‌فصل، معمولا بعد از لوکاکو، دیبالا، الشعراوی و بلوتی، گزینه پنجم خط حمله مورینیو و تیمش بوده؟ اصلا فرض کنید سرمربی بعدی رم کسی باشد که به او حتی یک دقیقه هم میدان ندهد. چقدر در وضعیت و جایگاه سردار در این تیم تغییر ایجاد خواهد شد؟ کوتاه بیایید دوستان!

 

کدخبر: ۵۵۲۷۷۷
تاریخ خبر:
ارسال نظر