کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۲۵۳۷
تاریخ خبر:

خبر رسمی پرسپولیس درباره جانشین یحیی گل‌محمدی

خبر رسمی پرسپولیس درباره جانشین یحیی گل‌محمدی

هدایت پرسپولیس در نیم‌فصل دوم ممکن است به اسکوچیچ یا برانکو سپرده شود اما تمرینات تیم تا روشن شدن نتیجه مذاکرات را مربی موقت دنبال می‌شود

می‌گویند باشگاه پرسپولیس مشکل برانکو ایوانکوویچ برای ورود به ایران را حل کرده. منبع این خبر سایت ورزش سه است:  بر اساس شنیده‌ها بعد از جلسه امروز هیئت‌مدیره، باشگاه پرسپولیس موفق شد مبلغ موردنیاز برای پرداخت مطالبات مالیاتی ایوانکوویچ را تامین کند. قرار است مدیران باشگاه پرسپولیس فردا با مراجعه به اداره مالیات جریمه دیرکرد مالیات چهار سال پیش برانکو را پرداخت کند تا به این ترتیب او مشکلی برای ورود به ایران نداشته باشد.

اسپانسر جدید پرسپولیس، یعنی شرکت طبیعت این رقم را برای قرمزها تامین کرده تا آنها بتوانند یکی از موانع ورود برانکو به ایران را حل کنند. باشگاه پرسپولیس قرار است پیشنهاد جدید خود را به برانکو ایوانکوویچ بدهد و مدیران این باشگاه امید زیادی دارند تا این‌بار بتوانند نظر او را جلب کنند.

اگرچه مسئله مالیات یکی از موانع جدی برای استخدام برانکو ایوانکوویچ بود اما به نظر می‌رسد دو مورد دیگر هم در این پرونده باقی هستند. نخست اینکه مذاکره رسمی پرسپولیس با برانکو در آستانه جام ملت‌ها، باعث جلب توجه برای او در اردوی تیم ملی عمان و نزد بازیکنان شده بود و این یکی از دلایل توقف مذاکرات طرفین است. برانکو که از اثر منفی مذاکره با تیمی دیگر در عملکرد تیمش برای جام ملت‌ها هراس دارد، از سوی دیگر حداقل تا پنجم بهمن و حداکثر تا اواسط بهمن درگیر تیم ملی عمان خواهد بود و تا این زمان بلاتکلیفی پرسپولیس، شرایط چندان خوبی را برای این تیم رقم نمی‌زند و برانکو هم قصد ندارد پرسپولیس را معطل خود کند و به این شکل فشار مضاعفی را روی دوش خود بگذارد.

هرچند احتمال دارد او در نهایت قرارداد خود با تیم ملی عمان را تا پایان جام جهانی 2026 آمریکا تمدید کند و در این تیم بماند. به‌همین خاطر همزمان شایعاتی در خصوص حضور سرمربی اسبق تیم ملی روی نیمکت تیم پرسپولیس به گوش می‌رسد.

فارس نوشت: یکی از نام‌هایی که در روزهای اخیر در خصوص او شایعاتی به گوش می‌رسد دراگان اسکوچیچ سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان و باشگاه فولاد خوزستان است که گفته می‌شود احتمالاً جایگزین یحیی گل‌محمدی در پرسپولیس خواهد شد اما پیگیری‌ها موضوع دیگری را نشان می‌دهد. 

نام اسکوچیچ فعلاً جزو گزینه‌های پرسپولیس نیست و اخباری که در خصوص حضور او در این تیم مطرح می‌شود شایعه است.

اسکوچیچ این روزها به عنوان سرمربی تیم زیر 20 سال کرواسی مشغول به کار است و نه نامش جزو گزینه‌های پرسپولیسی‌ها است و نه اینکه مذاکره‌ای با او صورت گرفته است و مشخص نیست که این اتفاق هم رخ بدهد یا نه، چرا که گزینه‌های باشگاه پرسپولیس مربیان دیگری هستند.

در هیاهوی شایعه‌ها و اخبار هیجان‌انگیز، سایت رسمی باشگاه پرسپولیس اعلام کرد تمرینات تیم برای نیم فصل دوم از شنبه طبق برنامه‌، زیر نظر اوسمار، مربی تیم، برگزار خواهد شد. اعضای خارجی کادر فنی پرسپولیس هم که برای تعطیلات لیگ و سال نو میلادی ایران را ترک کرده بودند، قبل از نخستین تمرین در تهران حضور پیدا می‌کنند.

کدخبر: ۵۵۲۵۳۷
تاریخ خبر:
ارسال نظر