کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۷۴۳۷
تاریخ خبر:

رصدخانه| شوگر ددی در گردن زنی و تحسین سودابه به خاطر آنیه

رصدخانه|  شوگر ددی در گردن زنی و تحسین سودابه به خاطر آنیه

مسعود ‌در سریال ‌گردن زنی‌ مردی متاهل است که با هستی ‌‌وارد رابطه شده

هفت صبح| ستون رصدخانه روزنامه هفت صبح  اختصاص دارد به آخرین اخبار و حواشی سینما و تلویزیون و شبکه نمایش خانگی. خواندن این دو بخش را از دست ندهید.

 

یک: قضاوت‌‌های ابتدایی درباره آنیه در سریال «طوبی»، توام با بدبینی بود که نکند یک شمایل تکراری دیگر از زنان حسود و خودخواه به بار بنشیند. سودابه بیضایی اما فقط کمی زمان نیاز داشت تا ثابت کند او تصمیمی اصولی برای آنیه گرفته. نخستین نشانه‌‌ها جایی بروز یافت که چشم‌‌های کاراکتر، راز درونی‌‌اش را فاش کرد و مشخص شد عاشق فخرالدین (امین زندگانی) است.

موفق روز

در ادامه، آنیه نه‌تنها تبدیل به آدمی پرخاشگر و انتقام‌جو نشد که کوشش بازیگر برای عبور از تیپ به شخصیت مشهود بود. اوج عملکرد سودابه بیضایی به دوران پسا ازدواج با فخرالدین برمی‌گردد که راوی صادقی از یک زن عاشق اما خویشتندار شد. حالا و در فراز تازه قصه، رویی دیگر از آنیه را شاهد هستیم. زنی خسته و رنجور که همچنان جانب حقیقت را می‌گیرد و این مفهوم در بازی بیضایی منتقل شده.

 

دو: مسعود (حسن معجونی) در سریال «گردن زنی» مردی متاهل است که با هستی (هلن نقی‌لو) وارد رابطه شده. هستی همسن دختر کشته شده مسعود است! در قسمت اخیر شاهد بودیم که مسعود پس از خروج از خانه سوار یک ماشین می‌شود. کمی بعد کاشف به عمل می‌آید که هستی عاشق اوست. حتی با گریه می‌گوید او را دوست دارد و دنبال چیز‌ خاصی نیست.

هلن نقی‌لو

باید دید در قسمت‌های بعد این کاشت داستانی چه استفاده‌ای در «گردن زنی» خواهد داشت. در دیگر سریال فیلم‌نت یعنی «داریوش» هم مشابه این ماجرا رخ داده. به این شکل که ساقی (سحر دولتشاهی) سراغ مردان مسن و‌ متمول می‌رود تا آنها را تیغ بزند. به این رابطه نامتعارف، اصطلاحا شوگر ددی گفته می‌شود و اخیرا آماری از ازدواج‌های مردان و زنان با اختلاف سنی زیاد، منتشر شده. 

 

کدخبر: ۵۶۷۴۳۷
تاریخ خبر:
ارسال نظر