کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۷۳۷۹
تاریخ خبر:

رصدخانه| پخش مسافران همزمان با تولد سحر؛ شام ایرانی با طعم مافیا

رصدخانه| پخش مسافران همزمان با تولد سحر؛ شام ایرانی با طعم مافیا

رئالیتی‌شو شام ایرانی به کارگردانی سعید ابوطالب، با حال و هوای مافیایی تولید شده است

هفت صبح| ستون رصدخانه روزنامه هفت صبح  اختصاص دارد به آخرین اخبار و حواشی سینما و تلویزیون و شبکه نمایش خانگی. خواندن این دو بخش را از دست ندهید.

 

یک: با اتمام پخش «رانت‌خوار کوچک» سریال «مسافران» از امشب جایگزین آن خواهد شد. مجموعه تلویزیونی «مسافران» به کارگردانی رامبد جوان، محصول سال ۱۳۸۸ است و بازیگرانی چون حمید لولایی، رامبد جوان، نصرالله رادش، شقایق دهقان، سحر دولتشاهی، حسن معجونی و رضا شفیعی‌جم در آن بازی کرده‌اند. نکته جالب اینکه «مسافران» یک روز بعد از سالروز تولد سحر دولتشاهی روی آنتن آی‌فیلم می‌رود.

سحر دولتشاهی

این بازیگر فعلا برای داوری جشنواره کینو براوو در روسیه است. «مسافران» جزو کمدی‌های موفق تلویزیون و از آثار متفاوت کارنامه دولتشاهی است. این سریال داستانی از ورود آدم فضایی‌ها به زمین دارد و محور قصه و شوخی‌های آن از تقابل تضادها شکل می‌گیرد. اگر مایل هستید بار دیگر «مسافران» را ببینید، این سریال هر روز ساعت ۱۹ از آی‌فیلم پخش و در ساعات ۳ بامداد و ۱۱ روز بعد بازپخش خواهد شد. 

 

دو: در آستانه انتشار سری جدید «شام ایرانی» در فیلیمو نکته‌ای جالب درباره آن رسانه‌ای شده است. بر‌اساس خبرها این رئالیتی‌شو به کارگردانی سعید ابوطالب، با حال و هوای مافیایی تولید شده است. باید دید ابوطالب به عنوان کارگردان باسابقه در تولید رئالیتی‌شو و نیز مسابقات مافیایی، این بار چه محصولی آماده کرده. به نظر می‌رسد او با یک تیر دو نشان زده باشد.

الیکا عبدالرزاقی

پژمان بازغی، امیرعلی نبویان، مجتبی شفیعی، سپند امیرسلیمانی، حسین رفیعی، امیر کربلایی‌زاده، عبدالله روا، الیکا عبدالرزاقی، مونا کرمی و حدیث میرامینی از جمله شرکت‌کنندگان سری جدید «شام ایرانی» هستند که در کنار رقابت آشپزی به بازی مافیا هم خواهند پرداخت. «شب‌های مافیا‌؛ زودیاک» آخرین مسابقه مافیایی بود که در فیلیمو منتشر شد و توانست رضایت طیف زیادی از مخاطبان را به‌همراه داشته باشد. برای «شام ایرانی» چه نتیجه‌ای رقم خواهد خورد؟

 

 

کدخبر: ۵۶۷۳۷۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر