کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۷۱۵۶
تاریخ خبر:

خانم اوتادی بجنبید

خانم اوتادی بجنبید

درباره لیلا اوتادی بازیگر سینما و تلویزیون ایران

لیلا اوتادی یکی از ستاره هایی بود که در دهه هشتاد ناگهان در سینمای ایران ظاهر شدند و رفتند در سینمای تجاری و سریال های تلویزیونی. پول اندوختند و شهرت و حاشیه اما کار خاصی در عرصه هنر بازیگری انجام ندادند با آنکه استعدادش را داشتند. : لیلا اوتادی ،‌لیندا کیانی ،‌شیلا خداداد ،‌نیوشا ضیغمی ،‌لیلا بلوکات ،‌سحر قریشی و...! الناز شاکردوست هم در همین گروه بود اما در دهه نود حساب خود را جدا کرد. 

اوتادی چهره اش مثل بقیه این گروه پرشمار جلب توجه می کرد. سینمای تجاری بعد از موفقیت با مهناز افشار دنبال چهره هایی می گشت که فرمول های فیلمفارسی را بتواند با تکیه برآنها احیا  کند و لیلا اوتادی از مهم ترین ها بود. دستمزدش بالا رفت و او در مصاحبه های مطبوعاتی و اینترنتی از این که در قالب زن جوان پولدار مشهور فرو برود ابایی نداشت. از لندکروزش می گفت و از دستمزدهایش و از اسکارلت یوهانسون. . در عصر اینستاگرام، شهرت و محبوبیتش فارغ از هنربازیگری بیشتر هم شد . او در اواخر دهه هشتاد به اوج شهرت رسید و گاه سالی تا 5 فیلم هم بازی می کرد. اما این فیلم ها فروش محدودی داشتند . او در دهه نود حضورش در سریال ها را هم بیشتر کرد و همیشه در یک میانگین متوسط از هنر بازیگری ظاهر می شد . برگ برنده اش چهره همیشه خوشرو و لبخندهایش بود که ویترین خوب او را کامل تر هم می کرد. 

 

لیلا+اوتادی

اوتادی حالا رئالیتی شو اجرا می کند و در اینستاگرام مشغول است وجدیدا تصاویری از تلاش دقیق و از نزدیک یک ارتوپد برای باز کردن قفل های عضلانی و استخوانی ایشان منتشر شده که در کانال های اصولگرایان واکنش ساز شده بود اما در رسانه های رسمی شاید به پاداش حضورش در سریال گاندو ماجرا را با چراغ خاموش رد کرده اند.

 

28ed75a3

لیلا اوتادی مطمئنا یکی از بهترین فیس های سینمای ایران را دارد اما اراده اش در هنر بازیگری به اندازه امکاناتش نیست و حالا در گذر از 40 سالگی باید برای  پیدا کردن یک نقش مناسب تلاش بیشتری کند چرا که حتی در عرصه سینمای تجاری هم انگار فراموش شده است  خودش ترجیح می دهد در ادامه آن پرتره زن جوان (دیگر خیلی جوان نیست )پولدار ،‌زندگی خود را در قالب یک معمار و بساز و بفروش نمایش دهد. خارج از دنیای سینما. 

کدخبر: ۵۶۷۱۵۶
تاریخ خبر:
ارسال نظر