کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۶۹۳۴
تاریخ خبر:

کنجکاوی در مورد خانم متین ستوده

کنجکاوی در مورد خانم متین ستوده

درخشش متین ستوده در جوکر

در هفته گذشته جست وجو در گوگل و شبکه های مجازی در مورد خانم متین ستوده بازیگر  39 ساله به شدت روبه افزایش داشته است . این حاصل حضور مثبت و بی دغدغه او در برنامه جوکر زنان بوده است. در واقع شیوه بی تکلف حضورش در این برنامه موجب شد تا کنجکاو ی تماشاگران نسبت به او برانگیخته شود. جوکر در عرصه مردان بسیاری از بازیگران به نظر فراموش شده را احیا کرد که مهم ترین انها عباس جمشیدی و ایمان صفا بودند. حالا در اولین سری جوکر بانوان به نظر می رسد همای اقبال روی دوش بازگر بلند قد تهرانی نشسته است  که ریشه لر و خرم آبادی دارد (خودش گفته : من اصالتاً و از طرف پدری لر خرم‌آباد هستم و هم اکنون نیز اقوام در خرم‌آباد سکونت دارند چنانکه عمویم در این شهر صاحب یکی از انتشاراتی‌های مطرح است.)  

. متین ستوده در دهه نود در کلی سریال تلویزیونی بازی کرد اما با سه سری سریال لیسانسه ها و فوق لیسانسه ها که هر سه ساخته سروش صحت  بود  به مخاطبین عام شناسانده شد .  

6093094

 

او بعد ازآن فرصتی برای ادامه منطقی حرفه خود به عنوان بازیگر مستعد پیدا نکرد و به جز سلیقه جنجالی اش در لباس (که یک بار به یک غائله قضایی ختم شد) و تغییر چهره مداومش بر اثر مداخلات زیبایی ،  در چند سال اخیر در رئالیتی شوهای شبیه به هم ظاهر می شد. شب های مافیا و ناتو و ارتش سری و تی ان تی . تهیه کننده ها بر روی لحن سلیس حرف زدنش و چهره برازنده اش حساب باز کرده بودند و ستوده هم روی دریافت پول های آسان. خب  جوکر هم در رده رئالیتی شوها قرار می گیرد  اما این  فرصت را برای  هر بازیگری فراهم می کند تا  توانایی های خود را در عرصه بازیگری به رخ بکشد و خب متین ستوده در این کار موفق بوده است .

353773_174

 

جوکر فرصتی بود برای متین ستوده و در درجه بعدی الیکا عبدالرزاقی که جای پای خود درا در سریال های داستانی و فیلم های سینمایی محکم کنند.

 

کدخبر: ۵۶۶۹۳۴
تاریخ خبر:
ارسال نظر