کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۶۸۰۸
تاریخ خبر:

چرا نازنین بیاتی بازیگر بهتری از الناز حبیبی است ؟

چرا نازنین بیاتی بازیگر بهتری از الناز حبیبی است ؟

مقایسه توان هنری نازنین بیاتی و الناز حبیبی

نازنین بیاتی و الناز حبیبی . دو بازیگر ریز اندام که حالا برای حضورشان در پروژه های سینمایی و سریالی رقابت به پا شده است. نازنین متولد 1368 است و الناز حبیبی متولد 1367. هردو نفر جوان محسوب می شوند. هر دو نفر استعداد اصلی شان در عرصه کمدی به کار رفته است و این روزها تمشاگران کمدی های روی پرده اسم این دو نفر را زیاد می شنوند. الناز حبیبی با فسیل و تمساح خونی  و نازنین بیاتی هم با آینه بغل و سگ بند و دینامیت و جوجه تیغی. هرد و نفرچهره ای دوست داشتنی و شیرین از خود در فضای مجازی و مجامع عمومی نشان می دهند و هردو نفر از هرگونه اظهار نظر غیر سینمایی دوری می کنند و از زندگی شان در برابر جنجال های پاپاراتزی ها حفاظت می کنند.

الناز+حبیبی

 

. نازنین بیاتی وقتی 22 ساله بود برای بازی در فیلم دربند ساخته پرویز شهبازی انتخاب شد و در یک فیلم درام اجتماعی  نقش یک به دست آورد و تا نامزدی سیمرغ بلورین هم پیش رفت. اما دوره بازیگری الناز حبیبی از اوقات تین ایجری اش شروع شد. این بچه آخر یک خانواده پرجمعیت در سریال های ایرانی بازی کرد و چهره اش شناخته شد .در اولین فیلم سینمایی اش هم نقش دختر نوجوان ایرج طهماسب و ژاله صامتی را ایفا کرد.

نازنین+بیاتی

 

نازنین بیاتی در همه فیلم هایش نشان می دهد که از یک بن مایه قوی بازیگزی برخرودار است. حتی در نقش های کمدی فیلم های پرفروش. سکانس های بازی او مثلا در آینه بغل حاوی درک درست او از کمدی است . برای  همین ظرفیت بازیگری است که او در نقش های درام هم خوب ظاهر می شود. مثل نقش کوچکش  در مغزهای کوچک زنگ زده و یا نقش سختش در شادروان. نازنین بیاتی یک بازیگر حرفه ای است که باید یک سینماگر  دیگر پس از سال ها به او اعتما کند و نقش اصلی یک فیلم سنگین را به او بدهد .او فعلا یک بازیگر مطمئن و بی حاشیه فیلم های کمدی پرتماشاگر است که در آن  ها هم نقش اصلی را بازیگران مرد ایفا می کنند.تعداد فیلم های پرفروش او از شماره گذشته است و تعداد نقشهای به یاد ماندنی اش بسیار کم هستند. 

tdl0f

الناز حبیبی اما به نظر می رسد نقش خود به عنوان مکمل کمدی های شوخ و شنگ را پذیرفته و نقش های خود را عموما با یک اغراق کمیک و برونگرایانه ارائه می دهد. مثل نقش هایش در فسیل و یا تمساح خونی و یا سریال روزی روزگاری مریخ که آنجا اختلاف سطح بازی اش مثلا با خانم ویشکا آسایش کاملا مشهود بود.

در مجموع نازنین بیاتی بازیگر بسیار بهتری از الناز حبیبی است .

 

file (1)

کدخبر: ۵۶۶۸۰۸
تاریخ خبر:
ارسال نظر