کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۶۸۱۲
تاریخ خبر:

بدشانس مثل خانم اسپهبدی

بدشانس مثل خانم اسپهبدی

بازیگر پراستعداد سینما که فرصتی برای ارائه هنر خود پیدا نمی کند

فکرکنید که در استارت درخشش در حرفه بازیگری و در حالیکه همه شرایط را برای تبدیل شدن به یک ستاره معتبر سینمایی داردی و نشان داده اید که چقدر کارتان را جدی می گیرید ناگهان با انواع و اقسام بلایا و حوادث روبه رو شوید. از کرونا تا حوادث سیاسی و اجتماعی و بایکوت بخشی از سینما و ممیزی و هزارتا اتفاق دیگر.صدف اسهپبدی همه مراحل را برای  رسیدن به قله بازیگری به شکل درست طی کرد.

صدف+اسپهبدی

 

فارغ التحصیل رشته بازیگری بود و چند تجربه اجرای تلویزیونی و بازی در یک فیلم کوتاه خبرساز و پرحادثه را از سرگذراند(در نقش یک دختر تک تیرانداز سوری )  و همه به تسلط حرفه ای اش اذعان کردند.

 

در فیلم کوتاه حارانا

d8b5d8afd981d8a7d8b3d9bed987d8a8d8afdb8c

 

خوش چهره بود و فاخر لباس می پوشید و گشاده رو بود. در اولین فرصتی که برای  بازی در یک پروژه بلند سینمایی پیدا کرد با تعهد حرفه ای اش همه را شگفتزده کرد برای  بازی در نقش یک زن معتاد در فیلم علفزار 25 کیلو وزن خودش را کم کرد. برای دختری 27 ساله و در اوج برازندگی این فداکاری بزرگی بود. حاصل این نمایش تعهد گرفتن سیمرغ بلورین نقش دو از جشنواره بود.

در فیلم علفزار

59

به نظر می رسید که اسپهبدی در حال رسیدن بههمه اهداف زندگی اش است. اما...سینمای اجتماعی که می توانست مهم ترین عرصه درخشش این استعداد مسلم بازیگری باشد ناگهان از هم پاشید و صدف ماند و مجموعه ای بی پایان از کمدیهای پرفروش. کمی به سمت تئاتر رفت و ر چهار پنج پروژه سنگین نمایشی استعداد خود را ورز داد اما در نهایت مجبورشد به بازی در فیلم های کمدی تن بدهد. بازی در فیلم هایی مثل قیف و هتل و هفتادسی. طبیعی هم بود. او به دستمزد این پروژه ها احتیاج داشت. امیدواریم این بازیگر بی حاشیه و خوب حداقل در شبکه سینمای خانگی فرصتی برای  ارائه استعداد مسلم خود پیدا کند. او فقط سی سال دارد. 

 

همراه با تندیس جشنواره

2302832_446

 

19070_108

کدخبر: ۵۶۶۸۱۲
تاریخ خبر:
ارسال نظر