کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۶۴۵۴
تاریخ خبر:

با سیاست و کم حاشیه مثل خانم ایزدیار

با سیاست و کم حاشیه مثل خانم ایزدیار

درباره پریناز ایزدیار

بازیگر بابلی بلند قد با صدای بم و چهره برازنده و سلیقه ای فاخر در لباس پوشیدن و حرکات موقر در نشست های مطبوعاتی در گذر از توفانی ترین زمان های تاریخ معاصر ما بی سروصدا به ستاره اول سینما و سریال های خانگی بدل شده است و با تکنیک غریزی خود هرگونه جنجال و شائبه را از حریم خصوصی خود دورنگه داشته است. تقریبا هیچکس از زندگی این زن 39 ساله مجرد متمول ، چیزی نمی داند. او در مورد هیچ مسئله اجتماعی اظهار نظر نمی کند و صفحه اینستاگرامش معمولا به توصیه هایی درباره حیوانات خانگی و محیط زیست محدود شده و تصاویری از خودش در میان طبیعت سرسبز. او حتی از سفرهای خارجی تفریحی خودش هم عکسی نمی گذارد. او روش بقا در سینمای ایران و فضای مجازی را پیدا کرده و کوچک ترین خطایی نمی کند. او حتی وقتی از میانه فیلم تفریق به نفع حضور ترانه علیدوستی کنار گذاشته شد کوچک ترین جنجالی درست نکرد. حتی دور شدن از پروژه برادران لیلا و همکاران قدیمی اش (نوید محمدزاده و پیمان معادی و سعید روستایی) او را به واکنش وانداشت.حتی وقتی در سرخپوست حاصل کار طراح لباس خلاق فیلم موجب برجسته شدن هنرمندی او شد باز هم  به تبدیل شدن به یک مدل پرزرق و برق لباس های آن چنانی تن  نداد و سبک موقر خود در پوشش را ادامه داد. حتی وقتی که به جشنواره های خارجی رفت چه برلین و چه مراکش از استایل خاص خود تخطی نکرد.

در برلین . بعد از نمایش فیلم خوک

parinaz-izadyar-2

 کارنامه سینمایی او با فیلم هایی مثل ابد و یکروز ،‌ سرخپوست ، متری شیش و نیم ، سه کام حبس ، مغز استخوان ؛ خوک ،‌ویلایی ها ،  ملاقات خصوصی ، هت تریک و لتیان به اندازه کافی پربار هست و به این ها دو سریال موفق شهرزاد و جیران را هم اضافه کنید.  او به یمن محبوبیت و البته چهره اش و همین طور دوری اش از هر حاشیه ای بازیگر مهمی در سینمای ایران است حتی اگر هنوز یک بازی ممتاز از او ندیده باشیم. به هرحال او همیشه استاندارد است.

او را به زودی در سومین همکاری اش با حسن فتحی در سریال ازازیل خواهیم دید. حسن فتحی بزرگ ترین پشتیبان هنری پریناز ایزدیار بوده است.

IMG_4649-683x1024

در فیلم سرخپوست

پریناز-ایزدیار-سرخپوست

کدخبر: ۵۶۶۴۵۴
تاریخ خبر:
ارسال نظر