کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۱۹۱۱
تاریخ خبر:

رصدخانه| بازگشت دوباره مختارنامه و پایان سال‌های دور از خانه

رصدخانه| بازگشت دوباره مختارنامه و پایان سال‌های دور از خانه

آی فیلم قصد دارد بار دیگر «مختارنامه» را به عنوان سریال مناسبتی محرم پخش کند

هفت صبح| ستون رصدخانه روزنامه هفت صبح  اختصاص دارد به آخرین اخبار و حواشی سینما و تلویزیون و شبکه نمایش خانگی. خواندن این سه بخش را از دست ندهید.

 

بازگشت روز / دوباره مختارنامه

 

پخش سریال «مختارنامه» به کارگردانی داود میرباقری به یکی از سنت‌های تلویزیون در ایام محرم تبدیل شده است و هر ساله با آغاز این ماه یکی از شبکه‌های تلویزیون که معمولا «آی فیلم » است مختارنامه را روانه آنتن خود می‌کرد. این روند سال گذشته بنا به دلایلی متوقف شد و مختارنامه در قالب سریال پخش نشد و در نهایت چند نسخه سینمایی آن در روزهای تاسوعا و عاشورا روی آنتن رفت.

 

اما امسال دوباره وضعیت به روال سابق خود برگشته و آی فیلم قصد دارد بار دیگر «مختارنامه» را به عنوان سریال مناسبتی محرم پخش کند. این سریال قرار است با شروع ماه محرم در باکس ساعت 22 روی آنتن برود. در این باکس شبکه آی فیلم هر دو قسمت یک سریال را در یک شب پخش می‌کند از همین روی سریال 50 قسمتی «مختارنامه» در 25 شب روی آنتن می‌رود.

 

پایان روز / فیلمنامه فصل دوم «سال‌های دور از خانه» تمام شد

 

«سال‌های دور از خانه» عنوان اولین سریال شبکه خانگی است که در قالب اسپین آف تولید شد. این سریال اسپین‌آف سریال «شاهگوش» بود که در آن داستان دو شخصیت اصلی آن سریال یعنی «خنجری» با بازی احمد مهرانفر و «زهره» با بازی سید هادی کاظمی روایت می‌شد.

 

فصل اول سریال «سال‌های دور از خانه» در سال 1398 به کارگردانی سید مجید صالحی در 15 قسمت تولید شد. در آن برهه که هنوز پلتفرم‌ها فعالیت خود را به این شکل شروع نکرده بودند سریال «سال‌های دور از خانه» به شکل فیزیکی و در قالب دی وی دی عرضه شد. حالا بعد از گذشت 5 سال قرار است فصل دوم آن جلوی دوربین برود. طبق اخبار منتشر شده در رسانه‌ها نگارش فیلمنامه فصل دوم به پایان رسیده و قرار است بعد از پایان تولید سریال «پایتخت 7» جلوی دوربین برود.

 

شروع مجدد روز/ «پاستور شماره ۱۴» در رادیو

 

به گزارش روابط عمومی معاونت صدا، رضا کوچک‌زاده تهمتن دبیر ستاد انتخابات رادیو گفت: با توجه به دو مرحله‌ای شدن چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری و در چارچوب افزایش فرصت تبیین مواضع و روشنگری برنامه‌های دو منتخب راه یافته به دور دوم انتخابات، بر اساس مصوبه ستاد انتخابات سازمان، معاونت صدای جمهوری اسلامی ایران در قالب برنامه «پاستور شماره ۱۴ » مناظره زنده‌ای را بین نمایندگان دو منتخب راه یافته به دور دوم انتخابات طراحی کرده است.

 

او در خصوص تعداد و مدت برنامه هم گفت: این برنامه در قالب ۴ برنامه ۱۲۰ دقیقه‌ای خواهد بود که همزمان از چهار شبکه رادیویی ایران، جوان، تهران و فرهنگ پخش خواهد شد. چهار سرفصل سیاست داخلی، سیاست خارجی، اقتصاد و فرهنگ در این ۴ برنامه طی روزهای دهم الی ۱۳ تیر مورد بحث بین نمایندگان دو نامزد راه یافته به دور دوم انتخابات خواهد بود.

 

کدخبر: ۵۶۱۹۱۱
تاریخ خبر:
ارسال نظر