کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۶۴۳۹
تاریخ خبر:

خاطره قهوه تلخ، ۱۴ سال پیش همین روزها

خاطره قهوه تلخ،  14 سال پیش همین روزها

درباره قهوه تلخ

چهارده سال پیش در چنین روزهایی در اواخر شهریور 1389 ،‌ در حالیکه هنوز تب و تاب ماجراهای 88 بر تن خسته شهرهای ما بود بخش خصوصی یکی از جاه طلبانه ترین پروژه های نمایشی خود را عرضه کرد. پروژه در لوکیشنی زیبا در خیابان ساسان محله ولنجک کلید خورد . یک کمدی فانتزی تاریخی که درآن یک استاد شکست خورده تاریخ بر اثر یک حادثه به دورانی تخیلی مابین زندیه و قاجاریه پرتاب می شود. یکی از معدود پروژه های بزرگ کمدی که نامی از پیمان قاسمخانی درآن نیست و استعداد داستان پردازی خشایار الوند و هوش صحنه پردازی کمیک امیر مهدی ژوله فرصت درخشانی برای مهران مدیری و تیمش فراهم آورد تا خاطره درخشان شب های برره را برای تماشاگر عام تکرار کنند. 

سحرجعفری جوزانی ، الیکا عبدالرزاقی ،‌سحرزکریا ،‌ مریم بخشی

1b4abc6e-3635-4889-aad2-1061b44f5327

 

سریالی پرهزینه با 35 بازیگر و شخصیت که در دوران غیبت شبکه های سینمای خانگی و تنها با تکیه بر توزیع دی وی دی در سوپرمارکتها حجم بزرگی از مخاطبین را پای این کمدی زیبا نشاند. برخی قسمت های این سریال  یک میلیون نسخه فروش را تجربه کردند. برای درک این موفقیت بد نیست بدانید ک سری اول سریال شهرزاد هیچ وقت از 300 هزار نسخه فروش فراتر نرفت. مهران مدیری، سحر جعفری جوزانی، سیامک انصاری، محمدرضا هدایتی، هادی کاظمی، جواد عزتی، الیکا عبدالرزاقی، عارف لرستانی، رضا فیض نوروزی ، برزو ارجمند ، سحر زکریا، نادر سلیمانی ، فلامک جنیدی  و همچنین غلامرضا نیکخواه از ستاره های این پروژه بودند. این سریال به‌صورتِ هفتگی، از ۲۳ شهریور ۱۳۸۹ تا اول شهریور 1391 توزیع شد و در ۳۴ مجموعه وشامل ۱۰۲ قسمت ، پخش شد و تنها دو مجموعه که حاوی شش قسمت پایانی این سریال بودند، به دلایل نامعلومی ساخته نشد. از قرار هزینه های بسیار سنگین و دستمزدهای بالا و وقفه ای که در گردش سرمایه و بازگشت پول توزیع پیش آمده بود برادران آقاگلیان را از تهیه قسمت های پایانی منصرف کرده بود.

برادران آقا گلیان

aghaa

قهوه تلخ در کنار شب های برره ،‌ساختمان پزشکان ،‌پاورچین ،  پژمان و بدون شرح  به عنوان موفق ترین تجربه های سازندگان و خالقین آثار کمدی برای تماشاگران خانگی و  تلویزیونی نامش ثبت شده است.

زوج مشهور بابااتی و بابا شاه. جواد عزتی و هادی کاظمی

هه

 

 

کدخبر: ۵۶۶۴۳۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر