کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۱۵۴۳
تاریخ خبر:

رصدخانه| جبلی سریال نمی‌سازد؛ جنگل آسفالت متوقف نشده

رصدخانه| جبلی سریال نمی‌سازد؛ جنگل آسفالت متوقف نشده

ادامه جنگل آسفالت، حاشیه‌های بامداد خمار و تکذیب سریال جبلی

هفت صبح| ستون رصدخانه روزنامه هفت صبح  اختصاص دارد به آخرین اخبار و حواشی سینما و تلویزیون و شبکه نمایش خانگی. خواندن این سه بخش را از دست ندهید.

 

 

تکذیب روز/ جبلی سریال نمی‌سازد

حمید جبلی تصمیمی برای ساخت سریال برای تلویزیون ندارد و تمامی اخبار مربوط به همکاری او با این رسانه رد شد. اواسط هفته گذشته خبری در رسانه‌ها منتشر شد که قرار است حمید جبلی بعد از سال‌ها دوری از فعالیت‌های هنری کار خود را با ساخت سریالی برای تلویزیون از سر بگیرد.

یکی از همکاران حمید جبلی در تماس با فیلم‌نیوز به نقل از این بازیگر و کارگردان اعلام کرد که او هیچ تصمیمی برای ساخت سریال برای تلویزیون ندارد و کماکان ترجیح می‌دهد فعالیتی در این عرصه نداشته باشد.خبر ساخت سریال توسط حمید جبلی برای تلویزیون در حالی تکذیب شده که پیش از این در تابستان 1401 مهدی فرجی یکی از مدیران اسبق تلویزیون از همکاری او با این رسانه خبر داده بود. پروژه‌ای که ساخت آن به دلیل همزمانی با جریانات سیاسی اجتماعی نیمه دوم سال 1401 منتفی شد.

پاسخ روز/ جنگل آسفالت متوقف نشده

روز گذشته از انتشار برخی خبرها مبنی بر عدم ساخت فصل دوم «جنگل آسفالت» نوشتیم. اسماعیل عفیفه تهیه‌کننده سریال اما این خبر را تکذیب کرد و به مهر گفت:«سریال «جنگل آسفالت» به گونه‌ای تمام شد که مشخص است این پایان برای فصل اول است؛ در واقع ما یک گره اصلی در قصه داشتیم و در طی قسمت ۱۲ این گره بسط و گسترش یافت و در انتها گشوده شد. همزمان پرسش‌های دیگری در ذهن مخاطب ایجاد شد که طبیعتاً باید در فصل دوم به آنها پاسخ داده شود.» او درباره جزئیات فصل دوم این سریال و زمان شروع فیلمبرداری عنوان کرد: «الان در حال پیش‌تولید هستیم. برخی از عوامل تغییر کردند اما بازیگران اصلی حضور دارند و قراردادی که با آنها بسته شد نیز بابت فصل یک و دو بود.» فصل اول «جنگل آسفالت» به کارگردانی پژمان تیمورتاش 14 قسمت داشت.

 

جوابیه روز/ توضیح روابط عمومی بامداد خمار

چند روز پیش محمد داودی نویسنده سریال «بامداد خمار» یادداشتی اعتراضی نوشت و از سازندگان خواست نامش را حذف کنند. این یادداشت در خبرگزاری مهر منتشر شد و حالا روابط عمومی سریال به آن پاسخ داده. در بند ابتدایی جوابیه آمده: علیرغم صحبت‌های طلبکارانه‌ای که آقای داودی با گفتاری سخیف و غیرمحترمانه علیه عوامل سریال مطرح کرده‌اند، از ابتدای روزی که قرارداد همکاری با ایشان بسته شده، بارها درباره لزوم اعمال تغییرات در متن فیلمنامه صحبت شده و حتی در متن قرارداد با کارگردان، به ایشان (کارگردان) هم اجازه تغییرات در متن داده شده است.

با توجه به اینکه خواسته‌های تیم سازنده مبنی بر وفادار بودن به اصل اثر «هیچگاه» تامین نشد، این موضوع بارها کاملا دوستانه و محترمانه با ایشان در میان گذاشته شد. اما نویسنده به جای همکاری و تعامل، بر ارائه نسخه خود پافشاری کرده و به اصول اولیه قرارداد پایبند نماند.

 

کدخبر: ۵۶۱۵۴۳
تاریخ خبر:
ارسال نظر