کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۰۶۸۱
تاریخ خبر:

موسیقی در هفته‌ای که گذشت | از آهنگ مشترک تهی و بنیامین تا عدم استقبال از کنسرت محسن یگانه

موسیقی در هفته‌ای که گذشت | از آهنگ مشترک تهی و بنیامین تا عدم استقبال از کنسرت محسن یگانه

درباره یک غافلگیری، سکته شاعر و کنسرتی که بلیت‌هایش فروش نرفت

هفت صبح| سورپرایز هفته گذشته بدون شک آهنگ مشترک بنیامین بهادری و حسین تهی بود. تک آهنگی به نام «چارچوب» که به گفته بنیامین و حسین تهی یک غافلگیری برای طرفدارانشان است. بنیامین بهادری در هفته‌های گذشته با پخش لایوهای عجیبش، آلبوم جدیدش را پروموت می‌کرد و حالا با پخش آهنگ مشترکش با تهی نشان داد که چیزهایی در چنته دارد.

 

البته فعالیت خوانندگان مجاز و رسمی کشور با خواننده‌های غیررسمی یا به اصطلاح زیرزمینی محدود به این قطعه نمی‌شود. چند سال پیش، وقتی هنوز آرمین زارعی مجوز نداشت، قطعه مشترکش با فریدون آسرایی، سروصدای زیادی به‌راه‌انداخت و حالا این بار، بنیامین و حسین تهی بودند که با یک اثر مشترک دوباره از این ترفند برای مخاطبانشان استفاده کردند.

به نظر می‌رسد بنیامین در روزها و هفته‌های آتی، باز هم آهنگ جدید داشته باشد و باید منتظر بنشینیم و ببینیم که او این‌بار چطور غافلگیرمان می‌کند.

  

 

نخستین کنسرت عرفان طهماسبی بالاخره مجوز گرفت. با اعلام رسمی موسسه آوای هنر، نخستین کنسرت عرفان طهماسبی سرانجام مجوز گرفت تا این خواننده پس از حواشی فراوان، بالاخره به‌صورت رسمی در ایران بر روی صحنه برود. طهماسبی با مسابقه استعدادیابی «عصر جدید» به مخاطبان موسیقی معرفی شد. خواننده‌ای نه‌چندان پرکار که انصافا باید گفت تفاوتش با خوانندگان مارکتی، کاملا محسوس است. او حالا قرار است به‌زودی برای اولین‌بار روی صحنه برود و با مخاطبانش به‌صورت زنده دیدار کند.

  

چند روز پیش محمدعلی بهمنی، شاعر و ترانه‌سرای نام آشنا به دلیل سکته مغزی در بیمارستان بستری شد. براساس گزارش‌ها، محمدعلی بهمنی بلافاصله به بیمارستان منتقل و با تشخیص پزشکان در بخش ICU بستری شده و اطرافیان و خانواده این شاعر پرآوازه ایرانی، از وخیم‌بودن احوالات جسمی بهمنی خبر داده‌اند. همسر ایشان از همان ابتدا اعلام کردند که ایشان به‌واسطه سکته مغزی تکلمشان را از دست داده‌اند اما با گذشت چندروز کم‌کم خبرهای خوب هم از بیمارستان بیرون آمد و روز گذشته دفتر موسیقی با انتشار عکسی از ایشان روی تخت بیمارستان به نوعی از بهبود حال ایشان خبر داد. پزشک ایشان (دکتر هاشمیان)، هم ابراز امیدواری کرده که حال وی در روزهای آینده بهتر خواهد شد.

 

 

خبر دیگر این‌که در شرایطی‌که تنها چندروز تا کنسرت محسن یگانه در دوبی باقی مانده، عدم‌فروش بلیت‌های این کنسرت باعث شده، برگزارکنندگان این برنامه در اقدامی عجیب، با تخفیف‌های 20 تا 50درصدی تلاش کنند سالن برگزاری کنسرت این خواننده پاپ ایرانی را پر کنند.

براساس این گزارش، از چند روز گذشته صفحات پرمخاطب ایرانی‌های دوبی با یک آگهی غافلگیرکننده روبه‌رو شده: «فروش بلیت کنسرت محسن یگانه در دوبی با 20درصد تخفیف!». در این حراج برای خرید دو بلیت 20درصد، 4بلیت 30درصد و بالای 6خرید، 50درصد تخفیف در نظر گرفته شده است.

این در شرایطی است که هفته گذشته انتشار خبر اختلاف قیمت عجیب کنسرت محسن یگانه و انریکه ایگلسیاس در دوبی خبرساز شده بود. کیا کوشش، فردی است که برای برگزاری این کنسرت در دوبی، موضوعات اجرایی را پیش برده و به‌نظر می‌رسد تنها دلیل عدم‌موفقیت کنسرت محسن یگانه در این کنسرت، این فرد است. فردی که چند ماهی است در کنار محسن یگانه قرار گرفته و برخی برنامه‌های کنسرت او در تهران و شهرستان را مدیریت می‌کند.

 

این عدم‌استقبال از کنسرت محسن یگانه در دوبی در شرایطی است که این خواننده، بارها در کنسرت‌های بزرگ آمریکا و کانادا رکوردهای ویژه‌ای از استقبال را تجربه کرده و مشخصا عدم‌استقبال از کنسرت دوبی، به مدیریت و نوع اطلاع‌رسانی این کنسرت مرتبط است. موضوعی که این اواخر به اختلاف‌نظری بزرگ بین تهیه‌کننده‌ها و خواننده‌ها تبدیل شده است. خواننده‌هایی که معتقدند برگزاری برنامه هیچ تخصصی نمی‌طلبد و ماجرایی بدیهی و راحت است اما در عمل با چنین اتفاقات تلخی روبه‌رو می‌شوند.

 

کدخبر: ۵۶۰۶۸۱
تاریخ خبر:
ارسال نظر